Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

З моменту дебюту X-стежинки 200 пройшло вже майже 3 роки. За цей час ми почули різні думки про моделі. Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз - ну, на здоров'я. Багато хто вважав її некрасивою копією "Гусака" - це в загальному-то марно, тому, що з точки зору техніки і ціни Гусак "десь у небі", а Х-Трейл набагато більш приземлений і в прямому і в переносному сенсах. Проте найбільше було тих хто голосував за цей мотоцикл своїми кровними. Їм-то ми і вдячні і за покупку і за думки і за критику. Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обґрунтованою для її удосконалення. У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків по деяких технічних доопрацювань і змін. Але тільки в моделі зразка 2020 року ми змогли реалізувати найбільш значні та важливі вдосконалення. Чому саме до цього моменту, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якого значущого технічного зміни це складний процес для самого Виробника.
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.

Погодження зміни однієї деталі має пройти наступні ступені:

Департамент дослідження та розвитку (R і D центр) - їх завдання обґрунтувати відповіді на питання: Навіщо? Для чого? Як поліпшить? Наскільки це необхідно? Точно краще буде? Ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими....звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва чи покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Складання цеху Контроль (наскільки складання змінить ускладнить або процес, підготовка техзавдання для відповідальних осіб за впровадження змін у процес складання;
Фінансово-аналітичний відділ - скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів поставки деталей, запчастин);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті хто оцінює наскільки зразок або впроваджене зміна відображає мету. Вони ж готують тестовий зразок і перевіряють;
Затвердження у керівного персоналу технічного і фінансового департаментів;

Все це неможливо узгодити і утрясти за дні або тижні. По факту це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність життєвих циклів і процесів, які встановлені на заводі з виробництва.Система справді досить повільна, але ця машина рухається без сбоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший маленький процес розроблений на дію, який описується детально на лісових паперх (або у файлах на комп'ютері) і складених на одній з декількох сотенних полочок, з будь-яким кожним  найвищий головний керівник і / або самий простий збірщик бере адресовану свою інструкцію, де написав щось і як він повинен зробити, в якусь хвилинку, за який час і як саме.

 Та й ще, якщо ви думаєте, що всі інші великі виробники заробляють договір і в якому договорі страх працюють взаємно по іншому - в 97% випадків ваша думка помилкове (3% залишилося на теоретичну ймовірність і супер-інновації).  Ми описали тут дуже зручну (стару частину викладу максимально просто) логіку побудованого виробничого механізму на застосуванні заводу Shineray за результатами створення та збору мотоциклів.  На додаток до цього ще й сам виробничий цикл, очевидність виробництва (Shineray виробляє техніку для декількох десятків країн), час, який повинен провести в путі.  Я тоді картина стане ясніше, а розуміння, сподіваюся, більше.

Якраз по тім, що ми побачили, що ми вдосконалили у версіях 2020 року, продемонстрували лише зараз.  Якщо не устали читати - далі буде по суті.

Розповідаємо про найважливіші елементи:

 Вернулись до дискам розмірів 19 дюймів переднього і 17 дюймових.  Причина - X-Trail не для крутих гір, це пом'якшення більшості користувачів і ми це поставились учнями.  Він хороший на пересічній місцевості і комфортний на плоских дорогах.  Цей приємний для не дуже високих людей - це два ключових відмінника від моделей XY200GY-6C.  В початковій комплектації оснащені універсальні ендаровими шинами.  Впорядкування можливо встановити кросс-варіант із протектором по-агресивному.  На хромованих дисках подряпини будуть трохи помітними чим на чорних.

Двигун двохсотого Ікс-Трейла об'ємом 197 см3 розвиває 14,8 к.с.  Нічого особливо не змінювали за винятком жиклерів в карбюраторі, для оптимізації паливно-повітряної суміші.  Ступінь стиснення у мотора становить 8.9: 1.  Якщо по - простому: двигун порівняно низько форсовний.  Зате у нього хороша тяга на низьких оборотах, він спокійно перетравлює низькоякісний бензин (в цьому йому допомагає карбюратор PZ30) і має вражаючий запасом по моторесурсу.

Передня вилка - піднімайте великий палець.  Траверса повністю нова, посилена.  Вилка повністю нова (інша).  Вона довго хідна, із зовсім іншою затискної конструкцією осі колеса, іншими підшипниками і діаметром пера 37 мм.  Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм - наслухалися ми "компліментів" і зрозуміли, що для мотоцикла з такою вагою це було не те.
 Ну і вигляд у неї нічого так, вірно?  Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутнє.  До речі, вони кріпляться вгорі хомутом з надійною фіксацією гвинтом.  Пізніше ми запропонуємо і додатковий грязьовий щиток для монтажу в тильній частині за виделкою - зараз йде робота з доопрацювання кронштейна кріплення цього елемента до нової вилці.  Він не буде коштувати дорого.  Хоча загальний вигляд з встановленим щитком буде менш привабливим, на наш погляд.

Переднє гальмо.  Замінили гальмівний диск і конструкцію супорта.  Тепер він став двох поршневими зі збільшеною площею фрикційної пари - зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку.  Задній гальмо залишився дисковим - це зміна ми втілили в життя ще в минулому році і воно однозначно на користь.  Зараз мотоцикл став краще сповільнюватися з можливим використанням тільки переднього гальма.  Замінили задній гальмівний циліндр - цю деталь просто почали купувати на наше замовлення в іншого постачальника.  Сподіваємося, що очікування наші виправдаються кращої надійністю механізму.

Легко тоноване переднє вітрове скло у минулому. Зараз воно стало значно темніше. Форма, профіль та кріплення залишилися колишніми. Втілили в життя, тому що навіть в тонованому вигляді воно в сонячні дні пропускав занадто багато світла.
Нинішній вид скла навіть прикрашає модель. Але є ще одна важлива складова "темної сторони" скла. Про неї сказано трохи нижче по тексту.

Ми замінили панель приладів на нову.  Тепер вона позбавлена ​​механічного тросового приводу а обладнана електронним.  Головним був і залишається тахометр.  Нікуди не поділися індикатори включеної передачі, одометр і покажчик палива.  Тільки тепер ці показуються на дисплеї.  Та й зовні вона виглядає більш сучасною, ніж колишня.
 А другий важливий момент полягає в тому, що вона менше за габаритними розмірами.  Чому це важливо, тому що в простір, що звільнився між панеллю приладів і склом можна розмістити кронштейн для телефону і використовувати його як навігатор в дорозі або зайняти це місце іншим гаджетом.  Ось тут-то і проявиться повною мірою гідність "наглухо темного" скла, яке не пропускає відблиски від сонця або мінімізує проникнення світла фар.  Екран телефону буде видно майже при будь-якого ступеня освітленості.  Звичайно з кронштейном доведеться подумати самостійно - але де наша не пропадала?  (Поки ми його запропонувати не можемо через те, що універсальний, під різні розміри, зробити не просто і на це потрібен час - а ось знайти в продажу під свою модель точно простіше).

Як Ви вже зрозуміли, фара на двохсотий Х-Trail з 2020 року буде нової, такої ж як вже встановлювалася на 250-ку.  Вона здорово змінила вигляд моделі в кращу сторону і звичайно ж тепер світить краще, ніж колишня.  Детальніше про конструктив самої фари краще прочитати в описі X-Trail 250 - немає сенсу писати одне і те ж.  А ще трохи змінилася форма переднього крила.  в передній частині збоку додані пластикові припливи - їх функціональна особливість полягає перешкоджанні бризок води і брудної суспензії від обертового колеса в його верхній частині.  У крила позбавленого відбортівки вони підхоплювалися повітряним потоком і летіли прямо в скло.  Звичайно це не вирішить проблему повністю, але забруднення зменшить.

Звичайно ж не могли ми залишити уваги і елементи електричної частини.  В оновленій версії все найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin.  Ці елементи в такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості.  Тепер "блукаючі контакти" і окислення в ключових з'єднаннях електропроводки підуть в минуле.
 А ще ми замінили USB-порт.  Вірніше замінили внутрішню начинку, тепер він "видає» не 1 ампер або менше, а від 1,8 до 2 ампер.  Прийшли до цього бо переконалися на практиці в тому, що пульсація генератора і постійна робота реле напруги не дозволяє звичайному модулю з номіналом 1А (а такий був у нас спочатку, та й взагалі він майже у всіх такий) заряджати пристрої.  За фактом номінал був нижче і толку від нього було мало.  Нині, незважаючи не залишилося без зміни зовнішній вигляд, USB став більш корисним обладнанням.

Не оминули увагою і гріпси.  Ці краще ніж попередні.  Вони приємніше на дотик і більш зносостійкі.  Ми ще раніше апробовані їх на одному з наших мотоциклів і переконалися в тому, що вони краще ніж вихідний варіант.

Зверніть увагу на паразитний ролик, який покликаний обмежити вертикальне переміщення ланцюга і дотик з рамою.  Він був впроваджений нами і раніше, тільки тепер кріплення його до рами надійніше.  Зберігся і заспокоювач ланцюга в новому форм-факторі.

Звичайно ж нікуди не подівся багажник, тільки тепер його платформа стала довшою на 1,5 сантиметра.  Більша площа опорної поверхні дозволить закріпити на ньому кофр більшої величини.  Також Ви можете звернути увагу на те, що верхня частина бічних накладок тепер не гладка, а структурна.  З одного боку це покращує візуальне сприйняття а з іншої сторони має ще функціональну спрямованість.  Груба тканина мото комбінезон в меншій мірі буде впливати на появу подряпин на структурній частині боковини.


Габаритні значення
Довжина, см 208
Ширина, см 86
Висота, см 130
Колісна база, см 138.5
Споряджена маса, кг 127
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження c внутрішнім балансувальним валом
Колісні диски Сталеві, оснащенні шпицями, хромоване нанесення на обід.
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 106
Підвіска передня Телескопічна вилка звичайного типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 163 мм. Діаметр пера 37 мм. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно Передня: Ендуро - шина розмірності 90 / 90-19, Задня: Ендуро-шина розмірності 110 / 90-17
Система електроживлення АКБ 12V 6,5А (AGM-тип)
Система запалювання Електронна
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 428H. Марка ланцюга CHOHO
Об'єм двигуна (см3) 197
Передні гальмівні механізми Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Задні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4,5 мм.
Об'єм паливного баку, л 15
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 14,8 /7000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 15 / 5500
Кліренс, мм 270
Витрати палива л/100км ≥ 2.9
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 92
Вантажопідйомність, кг 147

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray X-Trail 200

  • Виробник: Shineray
  • Модель: X-Trail 200
  • Наявність: Є в наявності
  • $1420.00


Рекомендовані товари

Мотоцикл Shineray VXR 300

Мотоцикл Shineray VXR 300

Shineray VXR300 складно назвати абсолютною новинкою. Причина тому полягає у використанні рамної конс..

$1665.00

Мотоцикл KTM 200 DUKE

Мотоцикл KTM 200 DUKE

KTM 200 Duke - їде швидше, ніж виглядає. Цей боєць є єдиним 200 кубовим мотоциклом зі справжніми гон..

$3230.00