Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Основні зміни моделі Lifan LF200-10S KPR 2019 року полягають в новому моторі серії NBF2.  Потенціал шасі дозволяв його встановити з самого початку, однак на момент появи моделі KPR у корпорації Lifan ще не були закінчені розробки потужної двохсотки, яка не володіючи надмірною вагою і будучи забезпеченою системою водяного охолодження, впритул наблизилася по потужносним характеристикам до більшості схожих агрегатів з великим робочим  об'ємом, вагою і витратою палива.

Тому тепер KPR володіє тими функціональними можливостями, якими зможе порадувати свого перспективного власника.

Особливо про мотоциклі розповідати нічого – він вже став добре відомий українським споживачам. Ви завжди можете відвідати групу цієї моделі ВК та ознайомитися з відгуками власників.

Ми зупинимося на кількох цікавих технологічних моментах і зміни в зовнішньому вигляді версій KPR 200.

Поршень в новому Ліфановському 200-т кубовому моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (мікро дугове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія дійсно наділяє метал поруч поліпшених властивостей:

Метод мікро дугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмово-електролітного окислення (ПЕО). Цей метод застосовують для одержання твердих і корозійно-стійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. В процесі мікро дугового оксидування., який також відомий як плазмовий електролітичне окислення, з поєднанням електрохімічного окислення і кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудову адгезійну міцність, менший знос при терті, кращу стійкість до термічних змін в широкому діапазоні.

Після такої обробки деталі циліндро поршневої групи

мають підвищену корозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробування зразків у 10% морського туману протягом 2000 годин не показали жодних слідів корозії або руйнівного окислення);
володіють підвищеною зносостійкістю (швидкість зносу МДО-покриттів набагато нижче, ніж у аналогічних виробів, випробуваних при тих же умовах). Мікротвердість зносостійких покриттів становить 15 000 – 20 000 МПа замість 4 000 - 6 000 МПа на анодованих покриттях.

Загальна інформація про пропонованої технології: цей процес поєднує в собі електрохімічне окислення з високовольтної іскровий обробкою водної електролітичній ванні, яка також містить модифікуючі елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. В результаті покриття з оксиду алюмінію набуває покращені властивості.

Карбюратор також відрізняється, в KPR встановлена модифікована версія приладу - PZ30-G-01. Особливо секрети розкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення віддачі як і раніше є ;-)

У масляній системі є форсунка подачі масла на дно поршня для більш активного тепловідведення в режимах роботи двигуна «до максимуму».

Зовнішній вид КПР лишився суворий і, одночасно, спортивний, але змінилися забарвлення. Колірна палітра тепер більш універсальна і більше відповідає класу моделі: з'явився спортивний яскравий червоний колір (тепер глянцевий), також глянцевим став чорний, від попередньої версії залишилася лише сама вдала забарвлення – біла матова.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 78
Довжина, см 206
Ширина, см 76
Висота, см 110.5
Колісна база, см 133
Споряджена маса, кг 142
Технічні характеристики
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані в чорний колір і покриті матовим лаком
Коробка передач 6-ти ступнева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 133
Максимальний кут повороту керма, градуси 29
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості і можливістю регулюванням перед натягування.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 90 / 90-17 / 120 / 80-17
Система електроживлення АКБ 12N9-BS
Система запалювання Електронна (CDI) та електро стартер
Тип приводу Ланцюговий привід, посилена ланцюг марки CHOHO з маркуванням 428H
Об'єм двигуна (см3) 198
Передні гальмівні механізми Плавучий гальмівний диск з двох поршневими супортом і гідравлічним приводом, діаметр 300 мм.
Задні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом і гідравлічним приводом, діаметр 220 мм.
Об'єм паливного баку, л 14
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 18 / 8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 19 / 6500
Витрати палива л/100км ≥ 2.7
Вантажопідйомність, кг 154

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Спортивний мотоцикл Lifan LF200-10S (KPR)

  • Виробник: Lifan
  • Модель: LF200-10S (KPR)
  • Наявність: Є в наявності
  • $1710.00