Новий скутер LIFAN KPV
Lifan KPV - це черговий технологічний виток розвитку компанії LIFAN. Розробка моделі була розпочата ще в 2018 році. Однак новий скутера не проектувався за стандартним шаблоном технічної виробничої завдання. Спочатку створений проект постійно доповнювався новими рішеннями. Це стосувалося і технології двигуна, підвіски, електронних компонентів, дизайну. Тому в кінці кінців отриманий зразок виявився вже дуже збалансованим. Типова процедура конструювання пластилінового зразка, потім його втілення в залозі і наступних значних доробок / доповнень / виправлень в процесі «одруження макета» з двигуном і ходовою частиною в випадку з KPV була відкинута повністю.
На початковому етапі дизайнерські рішення були відпрацьовані за допомогою систем математичного моделювання і графічного тривимірного проектування. Причому були створені три зразки з різними відзнаками.
Після цього відділ розробки позначив все-все розмірні параметри моделі, які були закладені в конструкцію не тільки рами, але і всіх-всіх пластикових, гумових, світлових, і інших елементів. Паралельно з цим технічний відділ займався створенням двигуна та інших вузлів підвіски і шасі в цілому.
Коли роботи були виконані всі ці три конфігурації надійшли в інженерний департамент. І вже потім інженери детально обраховували конфігурацію і розташування частин підвіски, двигуна, елементів управління. Зіставляли це з запропонованими макетами, з'ясовували недоліки, недоліки, вносили корективи.
Після цих складних перипетій і пошуків був вибраний з трьох один макет.Фішка в тому, що цей варіант був опрацьований за допомогою обчислень і графічних структур виключно всебічно, деталізовано і масштабувати. Фахівці і сучасне програмне забезпечення дозволило скоротити час розробки дуже значно. Різні департаменти виконали свою частину роботи так, як це було необхідно. Вже після цього макет був втілений в пластиліні, його параметри були перевірені і зіставлені з первинними даними. Він був схвалений усіма трьома департаментами і надійшов на затвердження Головний Структури. Коли був отримано «добро» - його втілили в залозі і в пластиці. Причому втілили з першого разу і без всяких-всяких доробок переробок і змін.
Габаритні значення | |
Довжина, см | 189 |
Ширина, см | 76 |
Висота, см | 129 |
Колісна база, см | 132 |
Споряджена маса, кг | 126 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, серії NBD, 4-х тактний, з інжекторної системою харчування, водяного охолодження і інтегрованою системою Start / Stop в режимі міської їзди для економії палива |
Коробка передач | Безсхідчастий варіатор CVT |
Максимальна швидкість, км. / год. | ≤ 108 |
Рекомендований клас в'язкості мастила | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для скутерних двигунів (в залежності від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2 |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації EFB (Enhanced Flooded Battery - посилена батарея з рідким електролітом) створювалися спеціально для системи «старт-стоп» в якості доступної альтернативи AGM |
Система запалювання | Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута випередження запалювання блоком ECU; |
Тип запуску двигуна | Реверсивний електродвигун-генератор для активації без стартерного режиму запуску двигуна в режимі старт-стоп |
Об'єм двигуна (см3) | 149,3 |
Об'єм паливного баку, л | 11 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 12.2 / 8500 |
Кліренс, мм | 135 |
Витрати палива л/100км | ≥ 2.7 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92. |
Вантажопідйомність, кг | 178 |
Рекомендовані товари
Скутер FADA JOG (YB125T-3)
Увага Новинка 2020 року! Модель FADA JOG 125 незабаром у продажу! Ця більш потужна..
$970.00
Скутер FADA JOG N 125
Новинка !!! Модель 2021 року FADA JOG N з двигуном 125 см3. Модель доступна в чотирьох колірни..
$890.00
Скутер FADA CLICK
Скутер FADA CLICK 150 - це ще одна новинка 2021 року. Модель CLICK, агрегатований двигуном в 150 куб..
$1220.00