Модель скутера FADA BWS відрізняє молодіжний, трохи агресивний дизайн: здвоєна фара і компактне розміри. По суті це позакласовий зразок. Він схожий на всіх побратимів, але при цьому здорово відрізняється від них своєю "дорожньої всеїдністю". Якби це був автомобіль, його можна було б зарахувати до класу паркетників або кросоверів, але в скутерах такої класифікації немає, а ось ФАДА FD150T-35 (BWS) є.
Розповімо трохи в чому ж саме він індивідуальний і чим хороший.
Основне, що кидається в очі - особливий зовнішній вигляд. Простіше сказати що в ньому інше, ніж знайти схожість з іншими моделями скутерів.
Передня оптика у вигляді здвоєних фар може і не всім подобається, але здорово висвітлює дорогу або бездоріжжі за яким Ви на ньому рухаєтеся. До речі скла фар у моделі виконані з полікарбонату (вони не скляні). Цей матеріал стійкий до ударів і не жовтіє з часом, що важливо.
У версіях 2021 року випуску фари оснащені додатковими захисними решітками, які тепер зведуть до мінімуму навіть подряпини.
А панель приладів стала повністю електронною з можливістю вибору 7-ми кольорів підсвічування.
Другою відмітною особливістю є шини. Саме шини, а не колісні диски. Тому що диски у цій моделі спеціально виконані в стандартному 10-ти дюймовому форматі. А ось шини встановленні товстелезні і широченні, розмірності 130/90. Дякую такої комбінації диски практично неможливо пробити до обіду, навіть якщо їздити по дуже поганих дорогах. Більш того, ми пробували перетинати залізничні рейки на скутері. Укупі із значним дорожнім просвітом ця операція проходить для нього абсолютно безболісно.
А якщо Ви зверніть увагу на малюнок протектора, то зрозумієте що навіть по бруду або по пісочним покриттям на ньому можна буде їхати з набагато більшою сміливістю і впевненістю, ніж на звичайному моторолері або дорожньому мотоциклі.
Конструкція рами - це ще одна істотна відмінність моделі скутера FADA BWS від інших варіантів. Зверніть увагу що вона каркасного типу і не прихована під фальшпанелями, а виконана у вигляді поясного каркаса з труби немаленького перетину. Це зроблено з прицілом на те, що це може бути основною стихією експлуатації мопеда, а вібрації і ударні навантаження рама повинна тримати так, щоб збереження була якщо не абсолютною, то максимально наближеною. Ну і ще один плюс - мало пластика по периметру - мінімум відколів, тріщин і поламок щитків, обтикателів і т.п. Також в оновленій версії 2021 роки вже додався задній багажник.
Тепер про розміри. За зовнішніми параметрами він потрапить в середню категорію, однак у нього і тут "не всі як у людей". Осі коліс максимально рознесені по краях - це зроблено з прицілом на те, що навіть в умовах їзди по косогору він буде легко перекочуватися без торкання днищем через пагорби (завдяки короткій колісній базі) і з легкості штурмувати ухили вгору без побоювання залишити переднє крило на землі при штурмі гірки або пагорба - кут вертикального в'їзду завдяки шинам і колісній базі, який він може здолати, досить немаленький
Габаритні значення | |
Довжина, см | 184 |
Ширина, см | 71 |
Висота, см | 108 |
Колісна база, см | 135 |
Технічні характеристики | |
Коробка передач | Безступеневий варіатор |
Максимальна швидкість, км. / год. | 100 |
Система електроживлення | АКБ 12V 7A |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер та кікстартер |
Об'єм двигуна (см3) | 150 |
Об'єм паливного баку, л | 6 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 9 / 7500 |
Витрати палива л/100км | 2.8 |
Система охолодження | Повітряна |
Вантажопідйомність, кг | 150 |