Електротрайк FADA OLDі як і інші триколісні кошти для пересування в модельному ряді FADA по суті є триколісним велосипедом. Однак в його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів в прямому сенсі цього слова. .
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada представляє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термопосиленої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішньої тепловіддачі. В конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодімових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Виливок є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 ° C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю і кобальту
Якщо висловитися більш зрозуміло - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електро-магнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотора тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестеренчастого типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеної навантаження в 195 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдине увагу час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійного масла в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA насправді не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно він може впоратися з проїздом ям і вибоїн на наших дорогах на малому і середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було ніякого сенсу ускладнювати конструкцію підвісок здорожуючи її і роблячи більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти і надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перетину. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в частині встановлений амортизатор з пружиною. Конструкція являє собою залежну підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка моста знаходиться над П-образної конструкцією важелів і поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей і збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска являє собою класичну телескопічну вилку. Нічого зайвого і складного.
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 5-ти тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних по AGM-технології загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год). |
Запас ходу на електротязі, км. | Від 40 до 50 км в залежності від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки |
Максимальна потужність електромотора, Вт | 500 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤ 550 |
Габаритні значення | |
Довжина, см | 158 |
Ширина, см | 68 |
Висота, см | 110 |
Споряджена маса, кг | 108 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижуючий редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. безщітковий з приводним валом (сердечником) з термопосиленої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішньої тепловіддачі. В конструкції двигуна застосовані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Коробка передач | Трьохжимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" - максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - Режим потужності руху - максимальна тяга, динаміка і прискорення |
Максимальна швидкість при русі на електротязі км / год | ≤ 32 |
Вантажопідйомність, кг | 195 |