Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми відійдемо від надлишкової деталізації.  Робимо так, тому, мотоцикл вже багатьом з Вас добре відомий.  У ньому було багато хорошого, але були і недоліки.  Багато власників інформували нас про них, деякі пропонували цікаві та розумні варіанти рішень.  Протягом 1.5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарікання, слухали і чули про очікування змін і готували технічне завдання щодо змін для Виробника.
І ось в моделі 2020 роки ми можемо уявити результат.  Ми позначимо його тільки змістовними пунктам, і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.

У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше подає паливо-повітряною сумішшю двигун на більш високих оборотах;

 3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторної стійки.  Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd.  Цей виробник постачає свою продукцію дуже багатьох виробників мото, квадро і скутерів, які входять в першу десятку китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
 Ключові зміни:
  - зменшилася кількість витоків і змінилася навивка пружини.  Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружною деформації (для довідки: пружна деформація - це деформація, яка зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. При цьому елемент приймає початкові розміри і форму).
 - Колба амортизатора має більшу за обсягом внутрішню порожнину.  Збільшена кількість масла і інший перетин перепускного клапана поліпшило характеристики демпфірування;
 - Збільшилася по довжині нарізка різьблення на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпору - тобто діапазон регулювання збільшився
 Задня підвіска позбулася тих недоліків, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності.  При цьому вона позбавлена ​​надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.

4. На всіх важелях прогресії і на поперечині рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані прес-маслянки.  Цей захід дозволить істотно спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.

5. Конструкція заднього гальмівного циліндра повністю інша.  Ми відмовилися від приєднання виносного бачка.  Тепер ця деталь поєднує в собі і механізм та резервуар для гальмівної рідини.  Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери) нікуди не поділася, але герметичність гальмівного циліндра дозволить продовжити її властивості на більш тривалий період (раніше обсяг рідини в пластиковому бачку активніше поглинав вологу), до того ж загальний обсяг системи зменшився в два  рази.

 6. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер з'єднує армована гальмівна магістраль.  Із попереднім гумовим шлангом бували випадки, коли він перетирався або розшаровується в місцях вигинів.  Зараз цей момент виключений як можлива проблема.

 7. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або по-простому «уловлювач ланцюга».  Корпус деталі виконаний з алюмінію, внутрішня частина з поліефірного пластика.  Думаємо, що більшість з Вас знає, чим корисний даний елемент, тому переходимо до наступного пункту.

8. Ми неодноразово чули думки про пропадають контактах в з'єднаннях, що згоріли реле заряду через окислення контактів, які перегріваються ламп через поганого контакту з підводять проводами.  Тому в моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінено головного шлейф в проводці - він упакований в термостійкий діелектричний кембрік, а також всі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електро роз'ємів, іменованих PIN-TO-PIN.  Ці елементи покликані забезпечити належну надійність всіх ключових сполук.  Кожен з них з герметизувальної прокладкою і щільною контактної фіксацією.  Якщо згодом власник буде використовувати спеціальний спрей для контактів (він не варто космічних грошей), він взагалі виключить появу навіть самих незначних проблем в електроз'єднань.

9. У самій фарі відтепер "оселилася" LED-лампа.  Налаштування світла і підбір лампи проводилися фахівцями Shineray з урахуванням форми розсіювача всередині фари для формування правильної спрямованості світлового пучка.  Таким чином ефект від яскравості буде значно краща за попередню звичайної лампи з ниткою розжарення при меншому споживанні.

10. Покажчики повороту також замінені більш якісним виробом.  Яскравість світіння нового елемента значно вище ніж у тих, які були раніше.  Значущим плюсом є більш еластична кріпильна вісь - новий поворотник може витримати більші кути вигину без шкоди для власної цілісності.

 11. Не обійшли увагою ми і два дуже важливих елементів.  Колісні диски (ободи) тепер виконані з алюмінієвого сплаву.  Вони легше і не менш міцні.  А шини на версії Shineray 6С Крос повністю інші.  Виробник нової моделі покришок - KENDA.  Розміри: задняя110 / 90-18, передня 80 / 100-21.  Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина забезпечена захисними буртиком, який виступає за границю обода для часткового запобігання від можливих подряпин або ударів по дотичній.

12. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезного обробку в спеціальній ванні.  В якості зовнішнього покриття тепер застосовується емаль з додаванням пластифікатора.  Покриття такою фарбою більш стійке до дрібних подряпин.  Подивимося як проявить себе в експлуатації.  А візуально ця фарба відрізняється вираженим глянцевим відблиском.

13. Ще одним корисним зміною стало використання всіх гвинтів і болтів більш високої якості і підвищеної міцності.  Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8 (межа міцності 830 МПа).  А кілька вузлів одним з яких є кріплення двигуна має болти На версіях 2019 року теж були присутні такі болти, проте їх кількість була набагато менше.  А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи тільки такі.

13. Гріпси на кермі також змінилися.  Ті що зараз, м'якше і позбавлені многісленних кутових ламелей (як на модифікаціях раніше) в які з плином часу забивалася бруд і пил і губився зовнішній вигляд.  А ще нові вони виконані з полівінілового ефіру, а не з резинопластика.  Це матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «байдужістю» до води і агресивних середовищ.
 У торцевих краях керма вже передбачено отвір з різьбленням для монтажу різних варіантів захисту рук.

14. А ще в якості вихідної батареї ми стали використовувати акумулятор фірми LEOCH.  D минулому році ми апробовані дані батареї на інший моделі мотоцикла Shineray.  Через деякий час переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер воно в первинної комплектації Shineray XY250GY-6C

 Звичайно ж залишилася і металева платформа багажникаУ стандартній комплектації ще й досі присутній USB-роз'ємом, який розташований на кермі.  Ось тільки ми значно змінили даний аксесуар.  Багато пристроїв в аналогічному форм-факторі на багатьох моделях мотоциклів видають на гора аж цілих 0,6-0,8 Ампера.  Колишні наші варіанти на жаль, були такими ж.  Це означало що функціональність даного зарядного пристрою насправді була ніякої.  Телефони та інші гаджети Неможливо зарядити телефон, а розряджалися від імпульсної слаботочной підживлення.  Нинішній прилад має конденсатор для генерації збільшеною сили струму величиною в 1,8-2 Ампера.  Сподіваємося, що цю функцію оцінять ті, хто вже стикався з проблемою раніше.

Ми залишаємо інформацію фактичні відмінності між, здавалося б, схожими моделями Shineray XY250GY-6C і XY250GY-6B. Сподіваємося, що дана інформація допоможе Вам краще визначитися з вибором, того мотоцикла, який задовольнить Ваші очікування:

Двигун моделі XY250GY-6C 2020 року випуску 172FMM, а модель XY250GY-6B оснащується двигуном 169FMM.
Відрізняється конструкція заднього маятника – він полегшено, спеціально для зменшення непідресореної маси і зменшення загальної ваги мотоцикла. Маятник кріпиться до рами через голчасті підшипники (як і на моделі XY250GY-6B).
Кут установки передньої вилки відрізняється - це зроблено спеціально для зміни характеристик керованості і плавності ходу
Сама вилка відрізняється по конструкції кріплень осі переднього колеса і вона м'якша за рахунок застосування інших внутрішніх пружин, також в моделі XY250GY-6C 2020 року випуску встановлена модифікований задній амортизатор і пружина.
Конструкція бака на 6С стандартна з одним виходом і краником з положенням «резерв»(на XY250GY-6B застосована роздільна схема з двома висновками паливних трубок від кожної з половинок бака, які сходяться в паливний кран. Останній не має положення «резерв», можна лише переключитися між половинками бака.)
Колісна база у XY250GY-6C на 50 мм. більше ніж у XY250GY-6B
Висота до сідла і профіль виконання сідла різні - XY250GY-6C більш зручний для невисоких водіїв.
Ергономічні моменти різні (ці показники суто індивідуальні, кому-то може бути виключно зручно, а комусь більше сподобається на 6B)
- кут вигину рукояток керма в горизонтальній площині менше (ширина від кінця рукояті до рукояті становить 83,5 см (на XY250GY-6B - 82 див.)
- висота установки керма також відрізняється
В процесі XY250GY-6C м'якше ніж XY250GY-6B за рахунок іншого заднього маятника, який по довжині більше, а за вагою легше.
Вага XY250GY-6C приблизно на 9 кг менше, ніж XY250GY-6B Ендуро
Комплектація і насышенность опціями моделі XY250GY-6C вище, ніж у версії XY250GY-6B

Габаритні значення
Довжина, см 205
Ширина, см 86
Висота, см 117
Колісна база, см 141.5
Споряджена маса, кг 134
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого вала (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM)
Колісні диски Сталеві, оснащені шпицями з пофарбованим ободом в чорний матовий колір
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 115
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором і регулюванням натягування пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 168 мм. Діаметр пера 42 мм.
Рекомендований клас в'язкості мастила SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Розмір шин передня /задня відповідно Крос-шина KENDA, розмірності 80 / 100-21 - передня і 110 / 90-18- задня Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H
Об'єм двигуна (см3) 15
Передні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Задні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 19,8 /7500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 20.2 / 5500
Кліренс, мм 320 (мінімальний)
Витрати палива л/100км ≥ 3.1
Вантажопідйомність, кг 157

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 2020MY

  • Виробник: Shineray
  • Модель: XY250GY-6C 2020MY
  • Наявність: Є в наявності
  • $1780.00