У 2017 році були внесено чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO оснащується дисками 21 дюйм – передні і задніми в розмірі 18 дюймів.
Тепер "шифтер" (важіль перемикання передач) замінений на складаний важіль, так що швидше за все попит на дану запчастина у нашого відділу запасних частин зменшиться.
Як модель, що відноситься до середньорозмірному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був з самого початку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганих дорогах, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними лускунчик» так і щодо цивільними шинами - як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень минулих обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Шини, якими оснащуються оновлена версія це KENDA K761 з розмірністю 90 / 90-21 попереду і 4.10-18 ззаду (обидва колеса камерні).
Дизайн моделі не змінювали залишивши агресію і динаміку на догоду активної молоді - до пари поліпшеним технічним характеристикам і розширився можливостям. В конструкції двигуна VJP250 застосований балансовий вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об / хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в більш низькому регістрі оборотів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій, пересічній місцевості на підйомі - є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання «вниз». Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження без пружинних мас і кращого демпфірування жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Ще в 2016 році була переглянута гальмівна система: в кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Як і раніше не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивні фактори. На наш погляд стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно і функціонально.
Особливий наголос хотів би зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в зовнішні частини. Пілот зростом 180 см розміститься на моделі без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, в якості пружного елемента вони застосували матеріал, який стійкий до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кросача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки).
Оптимальною є висота винесення вгору біля керма і можливість його нахилу до горизонтальної площини – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більш великими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді.
Щодо двигуна в групі ВК так і за відгуками написано не мало. На першій і другій у діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту вдосталь – мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікава також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв– швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3-їй передачі правильно ув'язані з моментної характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтриманням темпу руху. Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) не була відчуття ба-бах, бо як підвіска дуже добре впоралася з перепадом висот, пружно і потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімальної коригування кермом – вселяє впевненість.
Моделі 2018 року випуску в порівнянні з моделями 2017 року залишилися без змін. Винятком стало те, що надалі така опція як пластикова захист рук буде відсутній в стандартній комплектації . Тепер цей елемент буде пропонуватися в якості додаткового аксесуара поряд з іншими опціями.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 90 |
Довжина, см | 212 |
Ширина, см | 84 |
Висота, см | 122 |
Колісна база, см | 136.5 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого валу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом |
Колісні диски | Сталеві, з шпицями з хромованим напиленням |
Коробка передач | 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 114 |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором і регулюванням натяжіння пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А (AGM - батарея) |
Система запалювання | Електронне |
Тип запуску двигуна | Електростартер та кікстартер |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H |
Об'єм двигуна (см3) | 232 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Об'єм паливного баку, л | 13 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 18 / 7000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 19 / 5500 |
Кліренс, мм | 330 (мінімальний) |
Витрати палива л/100км | ≥3,1 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Доступні кольори | Червоний / Чорний / Помаранчевий |
Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B ENDURO
- Виробник: Shineray
- Модель: XY 250GY-6B ENDURO
- Наявність: Є в наявності
-
$1579.00