Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

У 2017 році були внесено чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO оснащується дисками 21 дюйм – передні і задніми в розмірі 18 дюймів.

Тепер "шифтер" (важіль перемикання передач) замінений на складаний важіль, так що швидше за все попит на дану запчастина у нашого відділу запасних частин зменшиться.

Як модель, що відноситься до середньорозмірному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був з самого початку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання.  Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганих дорогах, але без екстриму.  Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними лускунчик» так і щодо цивільними шинами - як то кажуть: кому що ближче.  Більшість рішень минулих обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
 Шини, якими оснащуються оновлена ​​версія це KENDA K761 з розмірністю 90 / 90-21 попереду і 4.10-18 ззаду (обидва колеса камерні).

Дизайн моделі не змінювали залишивши агресію і динаміку на догоду активної молоді - до пари поліпшеним технічним характеристикам і розширився можливостям.  В конструкції двигуна VJP250 застосований балансовий вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень.  Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об / хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння».  Причому і в більш низькому регістрі оборотів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій, пересічній місцевості на підйомі - є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання «вниз».  Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження без пружинних мас і кращого демпфірування жорстких ударних навантажень.  Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху.  Ще в 2016 році була переглянута гальмівна система: в кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.

Як і раніше не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивні фактори. На наш погляд стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно і функціонально.
Особливий наголос хотів би зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в зовнішні частини. Пілот зростом 180 см розміститься на моделі без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, в якості пружного елемента вони застосували матеріал, який стійкий до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кросача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки).
Оптимальною є висота винесення вгору біля керма і можливість його нахилу до горизонтальної площини – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більш великими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді.
Щодо двигуна в групі ВК так і за відгуками написано не мало. На першій і другій у діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту вдосталь – мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікава також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв– швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3-їй передачі правильно ув'язані з моментної характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтриманням темпу руху. Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) не була відчуття ба-бах, бо як підвіска дуже добре впоралася з перепадом висот, пружно і потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімальної коригування кермом – вселяє впевненість.
Моделі 2018 року випуску в порівнянні з моделями 2017 року залишилися без змін. Винятком стало те, що надалі така опція як пластикова захист рук буде відсутній в стандартній комплектації . Тепер цей елемент буде пропонуватися в якості додаткового аксесуара поряд з іншими опціями.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 90
Довжина, см 212
Ширина, см 84
Висота, см 122
Колісна база, см 136.5
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого валу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом
Колісні диски Сталеві, з шпицями з хромованим напиленням
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 114
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором і регулюванням натяжіння пружини. Ось амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм.
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM - батарея)
Система запалювання Електронне
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H
Об'єм двигуна (см3) 232
Передні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Задні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Об'єм паливного баку, л 13
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 18 / 7000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 19 / 5500
Кліренс, мм 330 (мінімальний)
Витрати палива л/100км ≥3,1
Вантажопідйомність, кг 150
Доступні кольори Червоний / Чорний / Помаранчевий

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray XY 250GY-6B ENDURO

  • Виробник: Shineray
  • Модель: XY 250GY-6B ENDURO
  • Наявність: Є в наявності
  • $1579.00