Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Модель Shineray XY 200 INTRUDER є майже абсолютним двійником мотоцикла Shineray Forester.

Основні відмінності моделі 2020 року:

  1. Укомплектована покращеною фарою головного світла зі світлодіодним лампою, а так само інший конфігурацією приладової панелі.
  2. Як і в до рестайлингової моделі зберігся той же більш потужний і тяговий двигун обсяг якого 200 кубічних сантиметрів.  Фактична потужність двигуна становить 14,3 кінські сили і досягається 7 500 оборотів в хвилину і збільшеним до 15 Ньютон-метрів крутний момент.
  3. Колірна палітра моделі INTRUDER 2020 року було розширено до п'яти кольорів: три стандартних і два варіанти нових камуфляжних кольорів за додаткову плату.
  4. USB-порт, який дозволить заряджати телефон або живити навігаційний пристрій.
  5. Заводська охоронна сигналізація з активованою функцією дистанційного запуску двигуна.

Нові кольори (опція платна): Пустельний камуфляж і сірий камуфляж.

Оскільки мотоцикл призначений для перевезення вантажів, ця модифікація двигуна як не можна краще підходить для постійної їзди з солідною навантаженням у важких дорожніх умовах по сипучим ґрунтів або ж в умовах гірської місцевості.У зовнішності ніяких особливих змін немає.  3-х сторонній багажник збережений, але (на відміну від Forester) незалежно від кольору мотоцикла він забарвлений лише в чорний колір.  Діаметр трубчастого каркаса з якого зроблені відкидні платформи і місця кріплення загальної конструкції до рами без змін.  Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем подовжують плече зміщення навантаження ближче до центру мотоцикла.  Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити при їзді.

Починаючи з 2019 року в фарі Geon світла буде встановлюватися світлодіодна лампа.  На цьому захисні елементи не закінчуються.  Передня частина блок-фари повністю захищена металевим каркасом.  Це зроблено і для збереження при їзді в лісі (гілки, і інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад намет в зібраному вигляді) або приторочити вітрове скло.  Причому останнє може бути із найпростішої конструкції без використання якихось спеціальних комплектуючих - металевий каркас навколо фари дозволяє розташувати кріплення в довільному порядку.

 Довжина сидіння як і у моделі Forester становить 81 см.!  Сидіння теж оброблено легко очисним синтетичним матеріалом з товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм - зносостійкість забезпечена і стійкість до механічних пошкоджень теж.
 Панель приладів в точності як у моделі Forester: є повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива.  Однак є дві опції, які відрізняють Intruder в кращу сторону це опція 4 та 5 із списку наведеного вище.

По ергономіці посадки особливих зауважень немає.  Більш того, в поодинці можна розміститься дуже зручно незалежно від зростання - це також заслуга сидіння.

 Причому він останній в глибину по відношенню до стандартного розташуванню до інших приладів.  Варто відзначити, що ємність бака у моделі XY200 становить ті ж 13,7 літра, а сам бак виконаний зі сталі і не боїться легкої «контактної боротьби» - переможцем він може з неї і не вийде, але, незважаючи на деформацію, герметичність точно збереже  .  Порадує власника і наявність пластикових кожухів захисту ручок керма.  З огляду на передбачувану географію експлуатації мотоцикла це дуже корисне оснащення.

 Конструкція маятника задньої підвіски традиційна і без вишукувань.  У ній навмисно застосовані збережені дві амортизаторні стійкі для підвищення вантажопідіймальності і здатності підвіски «тримати удар».  Амортизатори зі збільшеною довжиною і діаметром штока аналогічні моделі Forester.  Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить уздовж всієї верхньої її протяжності і виходить за межі приводний зірки.  Це знову зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана по периметру ніг власника, колеса, пластика бруд від обертової ланцюга - явно не прикрашала б зовнішній вигляд.  У випадку з цим мотоциклом цього не станеться.

В унісон з даним рішенням працює і конструкція переднього крила.  Вона сама по собі дуже логічна, оскільки восени бруд, налиплого на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним), при цьому воно повинно було бути близько розташоване до колеса, щоб не обмежувати хід підвіски і не перешкоджати великому куту  повороту керма.  Як і у FORESTER весь пластик INTRUDER виконаний з поліпропілену - він не ламається під навантаженням і стійкий до ударів.

Тепер про диски і шинах.  На цій моделі вони литі.  У порівнянні з класичними колесами, оснащеними шпицями, ці на порядок практичніші.  Мити їх швидше і простіше, вони взагалі не вимагають догляду і не потрібно займатися непростою процедурою - підтяжкою спиць.  Попереду на диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18.  Розміри поширені і спеціально підібрані для того, щоб не створювати складнощів при покупці шин в подальшому.

 Шини мають розвинені ґрунтозачіпки спеціально для переміщення по відповідним покриттям.  Примітно, що заднє барабанне гальмо забезпечений колодками з товщиною 5мм.  Підшипники коліс і переднього і заднього закритого типу і для кращої захищеності мають додаткові пильовики.

Складові частини електросистеми двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера і запобіжник) легкодоступні і в той же час захищені від води і бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівої сторони мотоцикла.

Окремо згадаємо про наявність двох варіантів підніжок на цьому мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею мотоцикл лише на бічній – і впасти на бік може або вантаж зміститься у бік похилій площині. А центральна підніжка це питання знімає повністю. Якщо комусь вона здасться зайвою – її завжди можна просто зняти і залишити лише бічну.

З самого важливо і пізнавального залишилося згадати ось що дана модель існує вже більше 4,5 років. За цей час вона розійшлася немаленьким тиражем по різним країнам світу. Причому частина з цих мотоциклів є і в Росії під брендом «Ірбіс». Модель зарекомендувала себе дійсно дуже добре і на українських дорогах. Саме тому MOT-O.COM продовжує представляти даний мотоцикл на українському ринку. Раніше, як ви пам'ятаєте, якщо цікавилися цим мотоциклом, модель пропонувалася тільки в двох колірних рішеннях, а саме в чорному і зеленому кольорах. В цьому році ми доповнили новим додатковим кольором - бежевим. На нашу думку, у цьому кольорі мотоцикл став ще більш практичним і симпатичним. З цього року модель буде поставлятися зі світлодіодними покажчиками поворотів і світлодіодною лампою фари головного світла. Враховуючи факт доопрацювань і удосконалень, які були зроблені на всьому протязі життєвого циклу моделі: конструкція підніжок, диски, розмір шин, якість фарбування, а також новим двигуном, який за віддання і конструкції однозначно краще колишніх варіантів цього року ніяких істотних змін не було.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 81
Ширина, см 87
Висота, см 110
Колісна база, см 138
Споряджена маса, кг 130
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, з балансувальним валом (CG-engine)
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 107
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка c гідравлічними амортизаторами
Розмір шин передня /задня відповідно 3.00-18 / 4.10-18 - Використовуються шини KENDA
Система електроживлення АКБ 12V 7А (свинцево-кислотна яку обслуговує батарея)
Система запалювання Електронна (CDI), Електростартер та механічний кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід, маркування ланцюга 428H, марка ланцюга CHOHO
Об'єм двигуна (см3) 197
Передні гальмівні механізми Дисковий з одно поршневим супортом, гідравлічний
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом
Об'єм паливного баку, л 13.7
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 14,3 /7 500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 12 / 7500
Кліренс, мм 230
Витрати палива л/100км ≥ 3.2
Вантажопідйомність, кг 195

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray XY 200 INTRUDER

  • Виробник: Shineray
  • Модель: XY 200 INTRUDER
  • Наявність: Є в наявності
  • $1320.00


Рекомендовані товари

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2021 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації ..

$1780.00