Зустрічайте мотоцикл Shineray X-Trail 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі X-Trail 250:
- X-Trail Road 250
- X-Trail 250 Trophy
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія Ікстрейл Роад оснащується більш універсальними шинами, в той час як варіант Ікстрейл Трофі укомплектований зубастим протектором. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове. При оформленні замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання по типу шин.
В описі оновленої моделі Shineray XY250GY-6C, якими Ви можете ознайомитися тут, ми вже виклали ключові технічні доопрацювання і зміни, які вже присутні в модифікації 2020 модельного року.
Значна частина цих змін реалізована і в моделі X-Trail 250. Проте деякі деталі в Ікстрейлі є індивідуальними. Для максимальної конкретизації ми вирішили викласти їх у списку по пунктах, які у версії 2020 року відрізняють її від усіх попередніх модифікацій.
- Мотор серії VJP 172FMM, із збільшеною поршневої групою і потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до 249 см3. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини корзини зчеплення. Ті що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать инфоромативность при активації тієї чи іншої передачі. Паперовий масляний фільтр картриджного типу теж «прописався» у новій генерації двигуна.
- Карбюратор Deni в системі живлення зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного об'єму. Причому враховуючи меншу розмірність коліс на X-Trail (19"/17")динаміка набору швидкості активніше, ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю ободів 21"/18". Це закономірно, тому що Ікстрейл - все ж таки компроміс між туристом і ендуро і він більш цікавий для їзди по помірно розбитих дорогах, а не для підкорення гірського бездоріжжя.
- У новій 250-ке змінилася на нову електронна панель приладів та її складовий елемент - імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарікання на «некрасивость» попередньої механічної приладовій панелі разом з коротким і ламким трос приводу спідометра ми вирішили кардинально (як, втім і обіцяли). Нова панель забезпечена стрілочним інформативним тахометром, цифровим відображенням швидкості, обраної передачі і запасу палива. Також вона має так варіанти підсвічування синій і янтарний. Сподіваємося, що це пристрій заслужить більш схвальні відгуки по надійності. Іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена в 2019 році довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на панель приладів.
- Звичайно ж була проведена заміна центрального шлейфу проводки і всіх основних роз'ємів. По конструкції вони аналогічні тим, що застосовані на XY250GY-6C і X-Trail 200. Це більш якісні, надійні, герметичні елементи, які покликані звести до мінімуму більшість типових проблем з поганим контактом, оплавленням, витоком струму, окисленням з-за попадання вологи.
- Гальмівна система заднього колеса зазнала значні зміни. Ми замінили звичайний гумовий шланг гальмівний на армований, більш довговічний і надійний усточивый до «жорсткого» зовнішнього впливу. Крім цього задній гальмівний циліндр тепер іншої конструкції. Він позбавлений виносного бачка (тепер нічому плавиться при несподіваному контакті з глушником) і є повністю самостійним герметизувати елементом. Конструкція краще і довговічніше, ніж була. В новому варіанті з'явилося нижня торцева гофра, яка не пускає бруд та надлишок вологи на шток, також змінилася якість манжет, тепер вони не будуть перепускати рідину і будуть служити довше.
- Розмір шин залишився колишнім, однак змінилися типи передньої і задньої покришки:
На версії X-Trail 250 Road (дорожній варіант) задня шина обзавелася іншим протектором, щоб впевнено почувати себе на брудно-слизьких покриттях. Розміри залишилися колишніми: переднє - 90/90-19, заднє - 4.00-17.
На версії X-Trail 250 Trophy нові покришки раніше зубасті KENDA розмірності 100/90-19 –переднє і K257D 4.60-17 - заднє. Раніше шини були від іншого виробника. Переднє колесо не тільки виглядає масивно, воно таким і є. Раніше ми чули думку про те, що воно занадто широке. Однак будь-яка думка базується на власних умовах експлуатації. Багато з тих, хто пересувається по лісових піщаним покриттям навпаки дуже хвалили керованість моделі, переднє колесо якої не вязло у пухкому ґрунті, а дозволяло зберегти стійкість при наполегливій їзді. Тому для них і призначений такий варіант. Ну а тим, кому не подобається – вибирайте версію з дорожніми шинами. - Збільшена міцність всіх гвинтів і болтів. Більшість кріпильних з'єднань маркуються 8.8 (межа міцності 830 МПа), а деякі (в тому числі кріплення двигуна) ще міцніше - вони промарковані 10.8. На попередніх версіях болти з маркуванням 8.8 теж були, але в меншій кількості.
- Також потурбувався завод і про аспекти безпеки - тепер у Ікс-Трейла ключі нового типу, з хвильової нарізкою.
- У 2019 році ми спробували комплектова одну з моделей Shineray "іменитим" акумулятором і так як він проявив себе найкращим якістю, на X-Trail 2020 встановлюється новий акумулятор Leoch.
- Змінився тип грипсов, тепер вони не резинопластика, а полівінілового ефіру - матеріалу, який відмінно зарекомендував себе оптимальним співвідношенням м'якості і зносостійкості, йому не так страшні всі зовнішні впливи. Також на захист рук з'явилися смужки світлодіодів ходових вогнів.
- Найбільш значущим відмінністю оновленої версії стала ще й виразність образу. Вона підкреслена новими квітами (білий, яскраво-червоний і чорний) і порошковим напиленням кольору Carbone Bronze колісних дисків, двигуна і керма; до речі фара тепер у чорному корпусі.
- У верхній частині над приводним ланцюгом міцно влаштувався силіконовий ролик, обмежує переміщення ланцюгу вгору і виключає дотик з поперечкою рами при великих ходах підвіски. Раніше такі моменти спостерігалися тими, хто експлуатував мотоцикл з другим номером і на поганих дорогах. Спасибі їм за науку. Конструкцію Виробник допрацював.
- Кронштейни для кріплення бокових кофрів залишилися в стандартній комплектації на всіх 250-ках (і звичайної, і у виконанні Trophy). А ось платформа багажника розширилася з боків. Це дозволило бічні кронштейни ліворуч і праворуч встановити більш вертикально і збільшить простір між ним і багажником. Це зручніше для розташування великого багажного кофра на самому багажнику. Точки кріплень не змінилися, тому в разі чого - можна буде встановити новий багажник замість старого без нестандартних зусиль.
- З важливих, але не помітних неозброєним поглядом - катафорезная обробка рами і покриття її більш стійкою до дрібних сколів та подряпин пластифікованої емаллю.
КОФРИ БОКОВІ НЕ ВХОДЯТЬ В СТАНДАРТНУ КОМПЛЕКТАЦІЮ МОДЕЛІ, АЛЕ МОЖУТЬ КУПУВАТИСЯ ОКРЕМО - ЦЕ ДОДАТКОВИЙ АКСЕСУАР.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 83 |
Довжина, см | 208 |
Ширина, см | 86 |
Висота, см | 127 |
Колісна база, см | 138.5 |
Споряджена маса, кг | 131 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого валу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM) |
Колісні диски | Сталеві, оснащені шпицями, пофарбовані порошковим напилення кольору Carbone Bronze |
Коробка передач | 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 115 |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моно-амортизатором з точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 168 мм. Діаметр пера 42 мм |
Рекомендований клас в'язкості мастила | SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50 |
Розмір шин передня /задня відповідно | Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. 1. Універсальні шини (Модифікація Road): Переднє - 90 / 90-19, заднє - 4.00-17. 2. Позашляховий варіант (Модифікація Trophy) Переднє 100 / 90-19, заднє - 4.60-17 (шини KENDA K257D) |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронна. Електростартер та кікстартер |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO |
Об'єм двигуна (см3) | 249 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм |
Об'єм паливного баку, л | 15 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 19.8 /7500 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 20.2 / 5500 |
Кліренс, мм | 310 (мінімальний) |
Витрати палива л/100км | ≥ 3.2 |
Рекомендоване паливо | Бензин с октановим числом не менше 95 |
Вантажопідйомність, кг | 157 |
Мотоцикл Shineray X-Trail 250
- Виробник: Shineray
- Модель: X-Trail 250
- Наявність: Є в наявності
-
$1740.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C Light
Ще одна новинка, яка з’явиться у нашій модельній лінійці 2021 року. У нинішньому виконанні мод..
$1555.00