Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Модель Shineray Elcrosso 400 (Шинерей Элькроссо ) з жовтня 2019 року в стандартній комплектації буде оснащуватися трьома доповненнями:

- платформа багажника (раніше були лише ручки для хвату пасжаира);
- два бічних багажних кофра;
- задній об'ємний бокс.
(Ці елементи відображені на доданих фотографіях)

Відразу позначимо, що Elcrosso нічого спільного з мексиканською або латиноамериканських виконанням моделі немає. Це всього лише власне найменування мотоцикла.
Для того щоб не створювати якісь «надмірні очікування» у потенційних цікавляться ми відразу пояснимо чому ця новинка взагалі з'явилася в модельній лінійці бренду і позначимо ключові моменти того, який мотоцикл послужив прототипом для створення Elcrosso.
Основною ідеєю в руслі розробки моделі була реалізація можливості запропонувати до продажу мотоцикл з потужним двигуном об'ємом

400 см3, але за ціною, яка повинна бути менше ніж у всіх схожих за кубатурою мотоциклів від інших виробників. Якщо брати до уваги завідома більшу вартість самого агрегату з таким обсягом, більш значні платежі при здійсненні митного очищення, то єдиним раціональним рішенням було зменшення вартості моделі за рахунок використання вже існуючих технологічних напрацювань (конструкція рами і підвісок) і більш простій комплектації. Не поганий, не бідною, а саме простий. Раніше ми пропонували тільки варіанти цивільних крос-ендуро тільки у виконанні з двигунами до 250 кубиків включно. А четырехсотка Elcrosso має зовсім інший потенціал, вона справді порівняно з 250-ками їде зовсім інакше. Саме такий мотоцикл, з одного боку потужний і динамічний, а з іншого боку пропонований за більш осудні за сьогоднішніми мірками гроші (у порівнянні з конкурентами) з'явився в особі Shineray Elcrosso 400. Наскільки він хороший – покаже час і відгуки майбутніх власників. Ну а ми зі свого боку будемо намагатися враховувати побажання і, можливо, щось змінювати, покращувати в конструктивному та/або комплектному виконанні з плином часу. А поки розкладемо по поличках деталізацію елементів. Це дозволить краще зрозуміти, що являє собою модель у вже створеному варіанті
В основу моделі Elcrosso була покладена версія Shineray XY400 (на фото).

Ця модель досить відома в Україні і продається під назвою Geon Grandtour 400. Однотипність полягає у повністю однаковою рамі і двигуні. При цьому в конструктиві движка є відмінності. Він також одноциліндровий, одно розподільчий, чотирьох клапанний з системою повітряно-масляного охолодження і шестиступеневою трансмісією. Але в системі живлення застосований карбюратор.Це рішення продиктовано меншою вартістю в порівнянні з інжекторної системою харчування, більш простою конструкцією, а отже - спрощеної і доступною ремонтопридатністю.  При цьому потужність двигуна карбюраторної версії становить 28 кінських сил, з вражаючим значенням величини крутного моменту в 30 Н / м, які «видаються движком» вже при 5500 об / хв-1.  А ще це добре поєднується зі "дзвінкими і басовитими прострілами" вихлопу при відкручування ручки акселератора.  (Більш детальні параметри розміщені на сусідній закладці в розділі ХАРАКТЕРИСТИКИ).

Розповідаємо як це все влаштовано.  У передній частині під рамою розташований штуцер від якого відходить забірної патрубок масла з рами.  З масляного резервуара масло через фільтр маслонасоса надходить в двигун, а потім через поворотний патрубок (на фото нижче) воно повертається у верхню частину рами.  У місцях найбільших вигинів металеві трубки замінені на гнучкі масло бензину стійкі шланги з завальцюванням в місцях сполучення - зроблено спеціально, щоб забезпечити їм певну рухливість і зручність при демонтажі двигуна або ремонті.

 Загальний обсяг системи мастила становить 2,2 ± 0,5 літра - таку кількість залито при складанні мотора.  Але система здатна вміщати до 2,5 літрів, що допускається при експлуатаційних замінах масла.

Масляний щуп знаходиться вгорі рами перед обрамляючим пластиком бака, а зливна пробка розташована збоку на лівій кришці двигуна.

У передній частині розміщена поліпропіленова захист двигуна.  Зрозуміло вона не призначена для ударного контакту зі стінами, але від бруду і каменів середньої величини врятує точно.  Вона досить жорстка на кручення і кріпиться в чотирьох місцях.

А ще важлива штука.  На перших тестових моделях ми зафіксували пристойні вібрації і це насторожило.  Однак це дійсно було типовим для перед серійних зразків.  У товарних варіантах звичайно присутнє відчуття їх наявності та рівень підростає з ростом оборотів, але він зовсім не зрівняти з пробним варіантом.  Їх стало менше завдяки зміненим точкам кріплення двигуна.  А ще додався цікавий момент: опорні підстави керма кріпляться до траверсі через якусь подобу салентблоків вгорі і внизу.  Таке просте рішення дуже істотно зменшило той самий свербіж, який часто дратує в тривалих поїздках.  На фото вони показані стрілками.
 А ще наші сервісники зраділи кількості вільного простору між баком і клапанної кришкою.  При наявності пристойного набору ключів, навичок і щупа взагалі можна не паритися зі зняттям бака при регулюванні клапанного механізму - кумедно, тому що ми якось відразу і не звернули уваги на це.  Ось вже дійсно кожен оцінює достоїнства і недоліки по-своєму.

З шасі і підвіскою ситуація наступна.  Передня вилка звичайна телескопічна з діаметром пера 41 мм, з пристойною величиною ходу стиснення, але без додаткових регулювань.  Їх наявність впливає, але не кардинально, на можливості зміни характеристик керованості, це ж не спорт-кроссач, де потрібно підлаштовувати налаштування підвіски під характеристики спецділянок траси, тому ми свідомо відмовилися від установки дорогою вилки «Fastace».  Це в повній мірі стосується і заднього амортизатора.  Одне можемо сказати точно - він м'якше, ніж на Grandtour.  Задній маятник НЕ алюмінієвий, а сталевий.  Він не так блищить як алюмінієвий)))) і на цілих 3 кілограми важчим.  Кутова жорсткість на кручення нами не вимірювалася, а виробник на цей рахунок нам не повідомив про значне відміну - можливо, що цей параметр теж відрізняється, але це скоріше питання для суперечки «перфекціоністів і звичайних користувачів».  Наші відчуття від роботи підвіски наступні: передок приємно пом'якшений і великий хід стиснення дозволяє краще контролювати траєкторію руху.  Задня пара пружина-амортизатор працює жорсткіше.  Однак це за умови наявності пілота з вагою до 81 кг.  - у нас більшість колег укладається в таку вагову категорію.  Сподобалося те, що з двома пасажирами, підвіска не пасує на пристойних нерівностях немає замикання до максимуму і немає розгойдування.  Деталізовані судження залишимо до реальної оцінки в процесі експлуатації від імені майбутніх власників.

Задня підвіска деякий симбіоз дорожника і ендуро-версії.  Нижня частина амортизатора закріплена на важелі в формі напівеліпса.  Причому вісь кріплення амортизатора розташована нижче осі фіксації цього кронштейна на самому маятниковому важелі.  Така схема розташування дозволяє демпувати незначні коливання без значного переміщення штока амортизатора.  Але при проїзді великих нерівностей і кут нахилу заднього маятника може бути більш значним, ніж у варіанті коли нижнє кріплення амортизатора кріпиться безпосередньо до маятника (без важелів прогресії).  При використовуваної конструкції при великих переміщеннях важеля підвіски і ударне навантаження буде розподіляться всім зв'язаних елементів, а не тільки в пару пружина-амортизатор.

А диски і шини на Elcrosso мають розміри 19 дюймів передні і 17 дюймів задні.  Розмір передньої шини 100 / 90-19, задньої 130 / 80-17.  Обидва колеса камерні.  Відмовилися від варіантів 21 і 18 тому, що з такими типорозмірами висота по сідла становила 890 мм, а зараз 855 мм.  Диски виготовлені зі сталі.

З урахуванням широкої подушки сидіння, наш колега зростанням 178 мм.  стосувався опорної поверхнями лише шкарпетками взуття, але це не комільфо.  Мотоцикл досить важкий і для більш впевненого контролю в момент зупинки йому доводилося їздити по сидінню для зміщення правого або лівого півкулі п'ятої точки »в одну з відповідних сторін, щоб опорна ступня правої або лівої ноги повністю лягла на землю.  Ви вже вибачте за такий опис, але воно максимально точно передає особливість посадки.  Після установки дисків меншого діаметру висота по сідла зменшилася на 4,5 см. І такий варіант сподобався набагато більше.  Він дійсно зручніше для людей в діапазоні зростання від 165-170 см. (Їм все ж потрібно буде звикнути і пристосуватися) до 175-185 см. (Таким буде однозначно зручно).
 Як Ви бачите на доданих фото, зовнішність мотоцикла відрізняється від прообразу (Shineray XY400) більш істотно.  У Elcrosso в стандарті встановлено інше вітрове скло - воно ширше і має поперечний опорний металевий кронштейн, щоб мінімізувати тремтіння при їзді.  До того ж його можна легко зняти, якщо в цьому буде необхідність.

До речі, дизайн фари, обтічника і вітрового скла запозичені з моделі мотоцикла Superdual X 650 бренду SWM (читається Ес ДаблЮ Ем). Це насправді італійський бренд, частина корпоративних прав належать компанії Shineray з 2016 року.

Інформаційна довідка:

SWM (Speedy Working Motors) була дуже відомим європейським товаровиробникам з середини 80-х, але після світових ринкових трансформацій пропала з виду на довгих тридцять років. До того як у 1984 вона збанкрутувала, що випускаються компанією кросові байки, брали участь у великій кількості світових змагань і в багатьох виходили переможцями. Вона конкурувала з багатьма відомими виробниками і мала безліч фанатів своєї продукції по всьому світу.
У 2016 році компанія Shineray, отримала права на виготовлення двигунів Husqvarna. Після цього китайці зробили пропозицію італійської компанії SWM і створили альтернативу під назвою Superdual. Відмінний двигун покликаний зайняти гідне місце серед своїх побратимів і довго і практично служити власникам нової моделі Так з'явилася модель Superdual, яка комплектується двигуном потужністю в 50 конячок і має рідинне охолодження. Фірмова вилка Marzochi і амортизатори по 210 і 270 мм відповідно, роблять їзду на мотоциклі комфортною і зручною. Колеса отримали 17 і 19 дюймів, паливний бак розрахований на 19 літрів, а вага апарату складає всього 159 кілограмів. Тандем SWM і Shineray зробили те, чого чекали від відомої KTM, а саме прекрасний ендуро у середній ваговій категорії. На ринок мотоцикл вийшов під італійським брендом SWM, з акцентом на італійське якість і надією на більш широкомасштабні продажу. На 2019 рік лінійка SWM вже розширилася до 12 моделей. Так що позитивний розвиток корпоративних ідей Shineray-SWM дійсно має місце.

Модель оснащується галогеновою лампою стандарту H4.  Як світить частково можна судити по фотографіях.  Звичайно цілісної картини це не дає, але ми знімали не в анфас, а у варіанті 3/4 спереду (фото розташовані в порядку зліва направо: габарит-ближнє світло-дальнє світло).  Яскравість навіть в цьому випадку з поправкою на зовнішнє освітлення як бачите - пристойна.  А ще ми оцінили відстань від внутрішнього рефлектора, який формує потік світла до полікарбонатного зовнішнього скла.  Відстань досить значне, що може дозволить розмістити LED-лампу з аналогічним або трохи довшим цоколем, без побоювання оплавлення рефлектора.  З цієї можливої ​​опцією ми поекспериментуємо пізніше або ж будемо раді почути від власників про можливе варіантах (тільки просимо не городити город з лампами з "aliexpress за чотири долари від no-name продавців" - 100% толку будемо мало. Ми вже самі пробували використовувати щось  подібне на інші моделі. У більшості випадків зустрічну сліплять класно - а дорогу висвітлюють дуже погано.

Панель приладів Elcrosso без дизайнерського вишуканості.  Але при цьому вона електронна і забезпечена всіма потрібними індикаторами: тахометр, спідометр, піктограма-індикатор "Нейтралі", лічильник добового пробігу, датчик рівня палива і годинник.  Шкала тахометра «нарізана великими прямокутниками» і досить добре читається при їзді.  Індикатор швидкості взагалі величезний в порівнянні з іншими символами і також не викликає нарікань.  Для зчитування інших значень потрібно буде концентруватися в більшою мірою, але з цим доведеться змиритися.  Як і з тим, що немає відображення включеної передачі.  Згодні, мінус!  Постараємося це виправити в перспективі за погодженням з виробником.  Правда є і бонус - USB-роз'єм з правого торцевого боку на панелі приладів.  Він на фото показаний у відкритому вигляді.  За замовчуванням його закриває малопомітний гумовий ковпачок.  Панель має два варіанти підсвічування при активації зовнішнього освітлення: бурштинову і синю - можна вибирати.

Пластикові елементи оперення скомбіновані з двох типів матеріалу.  Переднє крило, кожух для захисту від бруду двигуна і бічні центральні вставки з поліпропілену, а всі інші деталі з ABS-пластика, запозичені у одній з уже відомих моделей.  Найбільш уразливі деталі податливі на вигин, інші можна пошкодити швидше.  Але на зараз буде так.  Ви ж пам'ятаєте основну ідею, вірно ?!
 Однак для більшої презентабельності ключі запалювання виглядають значно краще - вони рогач і зручні в зверненні.

Пару слів про зірок.  Попереду на 15 зубів, ззаду на 40. Ланцюг встановлена ​​сальникова 520SX, від виробника CHOHO.  На внутрішній частині рами над ланцюгом встановлений проміжний ролик заспокоювача, що обмежує переміщення ланцюга.

У гальмах найцікавіша деталь - це гальмівні магістралі з поліаміду.  Поліамідні трубки мають дуже хорошу стійкість до дії солей, лугів, озону, масел, палива, УФ променів.  Мають хорошими механічними властивостями: стійкість до стирання, відмінна ударна в'язкість особливо при негативних температурах.  Діапазон робочих температур від -50 до +120.  Максимальний робочий тиск для трубки 8 МПа.  Найголовніша вимога - не згинати їх на короткому відрізку на великий кут, тоді будуть служити довго.
 Вони надійніше і довговічніше ніж звичайні гумові шланги, але поступаються в гнучкості армованим магістралях.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 845
Довжина, см 210
Ширина, см 89
Висота, см 135
Колісна база, см 146
Споряджена маса, кг 163
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотирьох клапанний з системою повітряно-масляного охолодження і балансувальним валом
Колісні диски Сталеві, оснащені шпицями
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. ≥ 137
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥ 41
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором з точкою кріплення через еліпсний важіль з поздовжньою тягою
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами, діаметр пера 41 мм
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 00 / 90-19 / 130 / 80-17 Посадковий розмір обода переднього колеса 2,50х19; заднього колеса 4,00х17
Система електроживлення АКБ 12V 12А/h (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне D-CDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряджувальна котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що досить для генерації декількох кіловольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
Тип запуску двигуна Електростартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальніковий ланцюг 520SX. Марка ланцюга CHOHO. Кількість ланок ланцюга 110. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 15/40
Об'єм двигуна (см3) 397
Передні гальмівні механізми Дискові з двох поршневими супортом, гідравлічні. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм.
Задні гальмівні механізми Дискові з одно поршневим супортом, гідравлічні. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм.
Об'єм паливного баку, л 16
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 28 / 6500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 30 / 5500
Кліренс, мм 250
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 95

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray Elcrosso 400

  • Виробник: Shineray
  • Модель: Elcrosso 400
  • Наявність: Є в наявності
  • $2750.00


Рекомендовані товари

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2021 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації ..

$1780.00

Мотоцикл KTM 200 DUKE

Мотоцикл KTM 200 DUKE

KTM 200 Duke - їде швидше, ніж виглядає. Цей боєць є єдиним 200 кубовим мотоциклом зі справжніми гон..

$3230.00