Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise натхненний Америкою, розроблений Японією і доопрацьований Індією.
З дизайном, ергономікою і навіть конструкцією ходової частини прототипу індуси нічого робити не стали. Хіба що трохи освіжили кольору і підігнали мотоцикл з минулого століття під сучасні вимоги безпеки. Чи не поскупилися і на стайлінг - мотоцикл можна купити в двох варіантах - класичному, із колесами, оснащеним шпицями та великою кількістю хрому і лаку, і у вигляді «дрегстер», з низьким кермом, матовим забарвленням і литими колісними дисками. Проте, обидва мотоцикли ідентичні по ТТХ.
Спереду встановлений дисковий гальмо індійського заводу Brembo - «Bybre», до речі, ці ж механізми стоять і на всіх КТМ індійської збірки. А ось ззаду - «привіт з минулого»: барабанне гальмо з механічним приводом. Але не забуваємо про любов індусів до економії і про потужність двигуна: офіційно тут всього 19 сил. Переднє гальмо дуже чіпкий і прогнозуємо (все ж Brembo, не аби що), а для пригальмовування цілком вистачає і заднього барабана - чай, не спортбайк.
До ергономіки водійського місця причепитися неможливо, як неможливо це зробити до більшості «японців». Все вивірено і «вилизане» до ідеалу за десятки років вдосконалення. Причому, навіть роблячи знижку на те, що це мало кубовий апарат, який японці робили «для своїх», невисоких покупців, тут за кермом комфортно навіть мені з ростом під 190. Звичайно, це не «Голда», але коліна ні в що не впираються , і не доводиться складатися в три погибелі. А ось тим, для кого висота по сідла - вирішальний фактор у виборі мотоцикла, цей варіант може стати одним з небагатьох. Висота по сідла тут - 710 мм, а невелика вага і ширина роблять його дуже привабливим, наприклад, для панянок, які тільки освоюють двоколісний техніку.
Тяговий одноциліндровий мотор басовито гуде на холостих, так і на максимальних оборотах не зривається на високі ноти. До речі, після цього тесту, який, до слова, проходив в Індії, я сміливо можу запевнити всіх любителів посварити мотори повітряного охолодження. Хлопці, навіть в індійських пробках на сорокаградусній спеці ці мотори не перегріваються, а вже в наших приполярних широтах це зробити неможливо, навіть якщо захотіти.
Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise вам потрібен якщо:
- Ви тільки отримали права категорії «А»,
- Див. Пункт 1, плюс у вас є «косуха» і «козаки»;
- Див. Пункти 1 і 2, плюс ви хочете багато їздити і мало чинитися.
Вам не потрібен Bajaj Avenger 220 Cruise якщо:
- Ви сноб і вважаєте, що круїзер менше півтора літрів - це смішно;
- Ви досі вважаєте, що краще 25-річний «японець», ніж новий «не японець».
Габаритні значення | |
Довжина, см | 219.5 |
Ширина, см | 75 |
Висота, см | 113 |
Колісна база, см | 147.5 |
Споряджена маса, кг | 154.5 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Одноциліндровий, чотирьох тактовий із багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 130 |
Підвіска задня | 2 амортизатора, гідравлічна, ходом 90 мм |
Підвіска передня | Телескопічна вилка, ходом 140 мм |
Розмір шин передня /задня відповідно | 90 / 90 - 17R // 130 / 90 - 15R |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Об'єм двигуна (см3) | 220 |
Передні гальмівні механізми | Дискові гальма, φ260 мм |
Задні гальмівні механізми | Барабанні гальма, φ130 мм |
Об'єм паливного баку, л | 14 л + 3.4 резерву |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 21.0 / 8500 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 19.2 / 7000 |
Система охолодження | Масляне охолодження |
Доступні кольори | Чорний матовий / Зелений матовий |
Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise
- Виробник: Bajaj
- Модель: Avenger 220 Cruise
- Наявність: Є в наявності
-
$2570.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Bajaj Boxer BM 100 ES
Зустрічайте Bajaj Boxer 100 - новий, бюджетний, гравець на ринку мототехніки України, але давно обка..
$999.00