Моделі 2019 року випуску в порівнянні з версіями 2018 року в технічному плані залишилися без змін. Винятком стало оновлення колірного рішення - модель буде пропонуватися в чорному кольорі і новому помаранчевому кольорі (на фото), а так само в якості стандартної комплектації буде оснащений акумуляторною батареєю іншого виробника LEOCH. Зверніть увагу на те, що в цьому варіанті виконання навіть бак пофарбований, що додає моделі виразний вигляд.
Як модель, що відноситься до середньорозмірному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганим дорогам, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними зубастиками» так і щодо цивільними шинами – як кажуть: кому що ближче. Більшість рішень пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, однак конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Дизайн змінили, додавши агресії і динаміки в догоду активної молоді і зробивши його більш виразним - під стати покращеним технічним характеристикам і розширився можливостям. В конструкції двигуна VJP250 застосований балансний вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об/хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в більш низькому регістрі обертів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій «перетятій місцевості» на підйомі – є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, інколи миттєвостей на перемикання «вниз». Крім того, ця модель оснащена виделкою перевернутого типу для зниження безпружиних мас і кращого демпфування жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Також була переглянута гальмівна система: у кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Заслужили схвалення і дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і повністю алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно дуже привабливо, та й важить менше. Перевірити інтенсивність світлового пучка, що нам не вдалося, оскільки було ясно, а світлодіоди порадували своєю помітністю навіть з пристойної відстані. А ось панель приладів оцінили на славу – вона не тільки добре виглядає, але і функціональна. Рішення з великим діленням шкали тахометра просто чудове! При їзді поза дороги це чітко дозволяє відстежити максимально ефективну зону кожної передачі і після нетривалого вкочування в мотоцикл» стає досить одного побіжного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самий відповідальний момент.
Як і раніше не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивні фактори. На наш погляд стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно і функціонально.
Особливий наголос хотів би зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в виступаючі частини. Мій зростання і зростання мого колеги 178 см і 184 см відповідно – ми обидва розмістилися без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, в якості пружного елемента вони застосували матеріал, який стійкий до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кроссача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки). Ну що ж, при нагоді обов'язково постараємося це перевірити.
Сподобалася також і висота винесення вгору біля керма і можливість його нахилу до горизонтальної площини – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більш великими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді.
Нам надали можливість зробити не дуже масштабний тест-заїзд на абсолютно новому і не обкатаному мотоциклі. Тому і вражень лише жменька, а не пуд. Але тим не менше вельми зупинимося на основних. На першій і другій у діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту вдосталь – мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікава також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв– швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3-їй передачі правильно ув'язані з моментної характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтриманням темпу руху. Щодо вібрацій сказати особливо нічого – доріжка була короткою і «правильної», тобто з ямами і вибоїнами, тому ми просто їх не відчували як, втім, і шуми від роботи підвіски.Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) була відчуття ба-бах, тому як підвіска дуже здорово впоралася з перепадом висот, пружно і потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімальної коригування кермом - вселяє впевненість.
В результаті нашого коротенького про заїзду, ми зафіксували кілька параметрів на тарований доріжці комплексу (до слова, там є і такі), які тут же і публікуємо. Оскільки мотоцикл був новим (без обкатки), а у нас не було точного вимірювального обладнання - похибка звичайно має місце, саме тому ми не вказуємо тут динаміку від 0 до 100 і максимальну швидкість - неправильно інформувати
Не будемо:
- Проходження дистанції 0-50 м зі старту, час 4,8 сек.
- Проходження дистанції 0-100 м зі старту, час 7,9 сек.
- Прискорення зі старту 0-30 км / год, час 3,6 сек.
- Прискорення зі старту 0-50 км / год, час 4,3 сек.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 90 |
Довжина, см | 212 |
Колісна база, см | 136.5 |
Споряджена маса, кг | 144 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого валу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом |
Колісні диски | Сталеві, оснащені шпицями з хромованим напиленням |
Коробка передач | 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 114 |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором і регулюванням натягування пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу зі збільшеним ходом відбою і гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Розмір шин передня /задня відповідно | 90 / 90-21 шина Kenda K761 / 4.10-18 шина Kenda K761 (обидва колеса камерні) |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А |
Система запалювання | Електрона, електростартер та кікстартер |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H |
Об'єм двигуна (см3) | 232 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм |
Об'єм паливного баку, л | 14 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 18 / 7000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 19 / 5500 |
Кліренс, мм | 330 (до найнижчої точки) |
Витрати палива л/100км | ≥ 3.1 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Доступні кольори | Чорний / Червоний / Помаранчевий |
Кроссовий мотоцикл Shineray XY250GY-6B CROSS
- Виробник: Shineray
- Модель: XY250GY-6B CROSS
- Наявність: Є в наявності
-
$1549.00