Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Моделі 2019 року випуску в порівнянні з версіями 2018 року в технічному плані залишилися без змін.  Винятком стало оновлення колірного рішення - модель буде пропонуватися в чорному кольорі і новому помаранчевому кольорі (на фото), а так само в якості стандартної комплектації буде оснащений акумуляторною батареєю іншого виробника LEOCH.  Зверніть увагу на те, що в цьому варіанті виконання навіть бак пофарбований, що додає моделі виразний вигляд.

Як модель, що відноситься до середньорозмірному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганим дорогам, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними зубастиками» так і щодо цивільними шинами – як кажуть: кому що ближче. Більшість рішень пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, однак конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Дизайн змінили, додавши агресії і динаміки в догоду активної молоді і зробивши його більш виразним - під стати покращеним технічним характеристикам і розширився можливостям. В конструкції двигуна VJP250 застосований балансний вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об/хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в більш низькому регістрі обертів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій «перетятій місцевості» на підйомі – є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, інколи миттєвостей на перемикання «вниз». Крім того, ця модель оснащена виделкою перевернутого типу для зниження безпружиних мас і кращого демпфування жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Також була переглянута гальмівна система: у кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Заслужили схвалення і дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і повністю алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно дуже привабливо, та й важить менше. Перевірити інтенсивність світлового пучка, що нам не вдалося, оскільки було ясно, а світлодіоди порадували своєю помітністю навіть з пристойної відстані. А ось панель приладів оцінили на славу – вона не тільки добре виглядає, але і функціональна. Рішення з великим діленням шкали тахометра просто чудове! При їзді поза дороги це чітко дозволяє відстежити максимально ефективну зону кожної передачі і після нетривалого вкочування в мотоцикл» стає досить одного побіжного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самий відповідальний момент.

Як і раніше не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивні фактори. На наш погляд стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно і функціонально.
Особливий наголос хотів би зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в виступаючі частини. Мій зростання і зростання мого колеги 178 см і 184 см відповідно – ми обидва розмістилися без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, в якості пружного елемента вони застосували матеріал, який стійкий до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кроссача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки). Ну що ж, при нагоді обов'язково постараємося це перевірити.
Сподобалася також і висота винесення вгору біля керма і можливість його нахилу до горизонтальної площини – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більш великими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді.
Нам надали можливість зробити не дуже масштабний тест-заїзд на абсолютно новому і не обкатаному мотоциклі. Тому і вражень лише жменька, а не пуд. Але тим не менше вельми зупинимося на основних. На першій і другій у діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту вдосталь – мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікава також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв– швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3-їй передачі правильно ув'язані з моментної характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтриманням темпу руху. Щодо вібрацій сказати особливо нічого – доріжка була короткою і «правильної», тобто з ямами і вибоїнами, тому ми просто їх не відчували як, втім, і шуми від роботи підвіски.Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) була відчуття ба-бах, тому як підвіска дуже здорово впоралася з перепадом висот, пружно і потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімальної коригування кермом  - вселяє впевненість.

  В результаті нашого коротенького про заїзду, ми зафіксували кілька параметрів на тарований доріжці комплексу (до слова,  там є і такі), які тут же і публікуємо.  Оскільки мотоцикл був новим (без обкатки), а у нас не було точного вимірювального обладнання - похибка звичайно має місце, саме тому ми не вказуємо тут динаміку від 0 до 100 і максимальну швидкість - неправильно інформувати

Не будемо:
 

  1. Проходження дистанції 0-50 м зі старту, час 4,8 сек.
  2. Проходження дистанції 0-100 м зі старту, час 7,9 сек.
  3. Прискорення зі старту 0-30 км / год, час 3,6 сек.
  4. Прискорення зі старту 0-50 км / год, час 4,3 сек.
Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 90
Довжина, см 212
Колісна база, см 136.5
Споряджена маса, кг 144
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільчого валу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом
Колісні диски Сталеві, оснащені шпицями з хромованим напиленням
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 114
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно амортизатором і регулюванням натягування пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятнику через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу зі збільшеним ходом відбою і гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 180 мм. Діаметр пера 42 мм.
Розмір шин передня /задня відповідно 90 / 90-21 шина Kenda K761 / 4.10-18 шина Kenda K761 (обидва колеса камерні)
Система електроживлення АКБ 12V 7А
Система запалювання Електрона, електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H
Об'єм двигуна (см3) 232
Передні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм
Задні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм
Об'єм паливного баку, л 14
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 18 / 7000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 19 / 5500
Кліренс, мм 330 (до найнижчої точки)
Витрати палива л/100км ≥ 3.1
Вантажопідйомність, кг 150
Доступні кольори Чорний / Червоний / Помаранчевий

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Кроссовий мотоцикл Shineray XY250GY-6B CROSS

  • Виробник: Shineray
  • Модель: XY250GY-6B CROSS
  • Наявність: Є в наявності
  • $1549.00