Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Модель LIFAN SR200 - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в даному випадку вже в стилі NAKED (нейкед).  Характерною ознакою даної моделі є мінімальна облицювання пластиковими деталями (пластика) і відсутністю лобового скла.  Новизна даної моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (в першу чергу Китайського) - відносна. Ця модель вже рік успішно продається і в Китаї і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурних мотором об'ємом 150 см3.  Ми ж має намір узгоджували з Виробником установку вже знайомого нашим співвітчизникам більш потужного двигуна 162FMK-3 серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю в 13,6 кінських сил, крутний момент 13 Нм.  при 6000 об / хв.-1.  Силовий агрегат 4-х тактовий, двох клапанний оснащений верхнім розподільчим валом мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Отже, що ж все таки являє собою новинка?  Якщо виходити з логіки сприйняття - це мало кубатурних модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою і солідним стандартним опціоном.  Він хороший для молодих початківців драйверів, які зможуть з більшою часткою ймовірності "вкотитися особливо мото їзди", але при виборі не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а розглядають щось більш помітне або виразне.

Двигун хоч і має обсяг 175 кубиків по тяговому потенціалу та потужності можна порівняти з багатьма Двохсотка.  Ми коректно вказуємо значення обсягу для того, щоб не вводити нікого в оману.  Бажанням завищити "страждають" багато інших імпортери, але це вже на їх совісті.

Тим же, хто вважає що недобір в 25 см3 негативно позначився на потенціалі мотора ми не будемо заперечувати, скільки людей - стільки й думок.  Але краще спробувати для того щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки.  Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше і потужніше" не має сенсу і в руслі роздумів про більш високою ціною і з урахуванням його вихідного призначення.

Особливості конструкції мотора позначимо декількома пунктами.  Дуже докладні технічні особливості Ви можете прочитати в описі моделі Lifan CiTyR - двигуни однакові.
 

  1. Впускний колектор особливої ​​форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного розподілу паливо повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  2. У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного валу
  3. Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою і зниженим коефіцієнтом тертя
  4. Окремий масляний канал в циліндрі для подачі масла на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  5. В кріплення картера додані чотири додаткових болтових з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багато кратного температурного розширення при нагріванні і наступному охолодженні
Мотоцикл оснащений п'ятиступеневою механічною трансмісією. А ось задня зірка ведена моделі Lifan SR200 на відміну від CiTyR має 49 зубів. Такий підбір передавального відношення забезпечить мотоциклу кращу стартову рухливість. Якщо простіше - в розгоні він буде веселіше ніж CiTyR. Власне так і було задумано. Ми вважаємо, що при використанні в умовах великого міста де швидкість потоку на жвавих вулицях рідко перевищує 40-50 км/год водієві буде простіше їхати на коротких дистанціях, обходячи нудьгуючих за рулями з хорошим прискоренням на етапі початку руху. А ще у моделі є важлива особливість: поєднання приводних зірок передня 15 і задня 49 наділяє його хорошою динамікою зі старту, (при тому, що SR200 важче ніж CiTyR), але і деякими обмеженнями можливостей. Діапазон швидкостей від нуля до 80 км/год він бере з легкістю. Але потім темп набору знижується і максимальна швидкість не перевищить 103 км/ч. З одного боку це дозволить примусово охолодити гарячі голови , які не можуть утерпіти і спробувати влаштувати двигуну за "максимуму темну" на перших днях життя до моменту фіналізації обкатного режиму, а з іншого боку звикнути, пристосуєтеся до мотоциклу в спокійному режимі обкатаний їзди. Для тих, хто після обкатки захоче швидше - логічно і просто буде встановити передню зірку на 16 або 17 зубів. Ось тоді значення максимальної швидкості помітно додасться. Ті з Вас, хто знає інші моделі Lifan дивлячись на фото нижче побачить, що диски і шини на SR200 точно такі як на старшій моделі Lifan KPT. 130-е заднє колесо з шиною CST забезпечує хороші фрикційні характеристики і стабільне гальмування - те що потрібно в умовах активних прискорень і інтенсивних уповільнень в міській штовханині. А передок з шиною 100/80 допоможе поліпшити характеристики управління та прогнозоване сприйняття оптимальної траєкторії водієм при активному лавіруванні.

Про гальма. 

  1. Передній дисковий, гідравлічний з двох поршневими супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.
  2. Задній дисковий, гідравлічний з одно поршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм.  Уже перевіряли - зупиняються дуже добре.
  3. Розмірність дисків і покришок: передня шина 100 / 80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах - 2.50 × 17;  Задня 130 / 70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах - 3.50 × 17.


Нова РК панель приладів.

Ні на що не схожа крім самої себе.  Має два варіанти підсвічування: "бурштиновий" і "синій".  Зверніть увагу на високе розташування покажчиків повороту.  Їх "підняли вгору" спеціально, щоб наблизити до лінії периферійного огляду водія, який сидить за кермом автомобіля.  Культура водіння у нас самі знаєте яка, але моргання більш помітних яскравих світлодіодів мотоцикла в дзеркалі заднього виду сприятиме "розсуд" водієм чотириколісного коня Вашої присутності позаду його автомобіля.

Тенденція практично всіх моделей такого напрямку - це фактично відсутній багажник і замість нього зручні поручні, які як правило підтримують стилістику і естетичний вигляд мотоцикла.  Взагалі в стилістиці цієї моделі багато самостійних рішень.  Звичайно не всі з них нові і вже зустрічаються на різних японцях і італійців.  Але деякі на Lifan SR200 реалізовані по-своєму, по-особливому.  Наприклад аналогічний дизайн фари Ви навряд чи знайдете на іншій моделі.  Особливо добре виглядають скошені смужки габаритів.  Вони обрамляють сам рефлектор фари по обидва боки.  Нижче показуємо як виглядають вони в активному стані.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 77.5
Довжина, см 200
Ширина, см 73
Висота, см 105
Колісна база, см 135
Споряджена маса, кг 146
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і оснащений ланцюговим приводом розподільного валу
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим в чорний матовий колір дисками
Коробка передач 5-ти ступенева механічна зі зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 110
Максимальний кут повороту керма, градуси 36
Об'єм мастильної системи, л. 1.2
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моно-амортизатором, двох пружинна (дві складальні пружини з різною навивкою, розділені проміжним кільцем) із ступеневим регулюванням перед-натягування.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 35 мм.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно Передня 100 / 80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах - 2.50 × 17; Задня 130 / 70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах - 3.50 × 17
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N7-3B
Система запалювання Електронна (DC-CDI подача 12V харчування на комутатор безпосередньо від акумулятора)
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428HS; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість ланок ланцюга - 133. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 15/49.
Об'єм двигуна (см3) 175
Передні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний з двох поршневими супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний з одно поршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм.
Об'єм паливного баку, л 12
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 13.6 / 8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 13 / 6000
Кліренс, мм 155
Витрати палива л/100км ≤ 2.8
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 95
Вантажопідйомність, кг 151
Доступні кольори Чорний глянсовий (Black Pearl) / Яскраво-червоний глянцевий (Deep Red)

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Дорожній мотоцикл Lifan SR200

  • Виробник: Lifan
  • Модель: SR200
  • Наявність: Є в наявності
  • $1750.00


Рекомендовані товари

Мотоцикл Bajaj Boxer 150

Мотоцикл Bajaj Boxer 150

Представляємо Вашій увазі оновлений мотоцикл Bajaj Boxer BM150 (В Азії цей мотоцикл продається під б..

$1250.00

Мотоцикл Lifan K19

Мотоцикл Lifan K19

За останнє десятиліття у нинішнього молодого покоління в усьому світі спостерігається все більше пра..

$2350.00