Модель LIFAN SR200 - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в даному випадку вже в стилі NAKED (нейкед). Характерною ознакою даної моделі є мінімальна облицювання пластиковими деталями (пластика) і відсутністю лобового скла. Новизна даної моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (в першу чергу Китайського) - відносна. Ця модель вже рік успішно продається і в Китаї і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурних мотором об'ємом 150 см3. Ми ж має намір узгоджували з Виробником установку вже знайомого нашим співвітчизникам більш потужного двигуна 162FMK-3 серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю в 13,6 кінських сил, крутний момент 13 Нм. при 6000 об / хв.-1. Силовий агрегат 4-х тактовий, двох клапанний оснащений верхнім розподільчим валом мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Отже, що ж все таки являє собою новинка? Якщо виходити з логіки сприйняття - це мало кубатурних модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою і солідним стандартним опціоном. Він хороший для молодих початківців драйверів, які зможуть з більшою часткою ймовірності "вкотитися особливо мото їзди", але при виборі не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а розглядають щось більш помітне або виразне.
Двигун хоч і має обсяг 175 кубиків по тяговому потенціалу та потужності можна порівняти з багатьма Двохсотка. Ми коректно вказуємо значення обсягу для того, щоб не вводити нікого в оману. Бажанням завищити "страждають" багато інших імпортери, але це вже на їх совісті.
Тим же, хто вважає що недобір в 25 см3 негативно позначився на потенціалі мотора ми не будемо заперечувати, скільки людей - стільки й думок. Але краще спробувати для того щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки. Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше і потужніше" не має сенсу і в руслі роздумів про більш високою ціною і з урахуванням його вихідного призначення.
Особливості конструкції мотора позначимо декількома пунктами. Дуже докладні технічні особливості Ви можете прочитати в описі моделі Lifan CiTyR - двигуни однакові.
- Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного розподілу паливо повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
- У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного валу
- Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою і зниженим коефіцієнтом тертя
- Окремий масляний канал в циліндрі для подачі масла на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
- В кріплення картера додані чотири додаткових болтових з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багато кратного температурного розширення при нагріванні і наступному охолодженні
Про гальма.
- Передній дисковий, гідравлічний з двох поршневими супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.
- Задній дисковий, гідравлічний з одно поршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм. Уже перевіряли - зупиняються дуже добре.
- Розмірність дисків і покришок: передня шина 100 / 80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах - 2.50 × 17; Задня 130 / 70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах - 3.50 × 17.
Нова РК панель приладів.
Ні на що не схожа крім самої себе. Має два варіанти підсвічування: "бурштиновий" і "синій". Зверніть увагу на високе розташування покажчиків повороту. Їх "підняли вгору" спеціально, щоб наблизити до лінії периферійного огляду водія, який сидить за кермом автомобіля. Культура водіння у нас самі знаєте яка, але моргання більш помітних яскравих світлодіодів мотоцикла в дзеркалі заднього виду сприятиме "розсуд" водієм чотириколісного коня Вашої присутності позаду його автомобіля.
Тенденція практично всіх моделей такого напрямку - це фактично відсутній багажник і замість нього зручні поручні, які як правило підтримують стилістику і естетичний вигляд мотоцикла. Взагалі в стилістиці цієї моделі багато самостійних рішень. Звичайно не всі з них нові і вже зустрічаються на різних японцях і італійців. Але деякі на Lifan SR200 реалізовані по-своєму, по-особливому. Наприклад аналогічний дизайн фари Ви навряд чи знайдете на іншій моделі. Особливо добре виглядають скошені смужки габаритів. Вони обрамляють сам рефлектор фари по обидва боки. Нижче показуємо як виглядають вони в активному стані.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 77.5 |
Довжина, см | 200 |
Ширина, см | 73 |
Висота, см | 105 |
Колісна база, см | 135 |
Споряджена маса, кг | 146 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і оснащений ланцюговим приводом розподільного валу |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим в чорний матовий колір дисками |
Коробка передач | 5-ти ступенева механічна зі зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 110 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | 36 |
Об'єм мастильної системи, л. | 1.2 |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моно-амортизатором, двох пружинна (дві складальні пружини з різною навивкою, розділені проміжним кільцем) із ступеневим регулюванням перед-натягування. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 35 мм. |
Рекомендований клас в'язкості мастила | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) |
Розмір шин передня /задня відповідно | Передня 100 / 80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах - 2.50 × 17; Задня 130 / 70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах - 3.50 × 17 |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N7-3B |
Система запалювання | Електронна (DC-CDI подача 12V харчування на комутатор безпосередньо від акумулятора) |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428HS; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість ланок ланцюга - 133. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 15/49. |
Об'єм двигуна (см3) | 175 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний з двох поршневими супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний з одно поршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм. |
Об'єм паливного баку, л | 12 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 13.6 / 8000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 13 / 6000 |
Кліренс, мм | 155 |
Витрати палива л/100км | ≤ 2.8 |
Рекомендоване паливо | Бензин с октановим числом не менше 95 |
Вантажопідйомність, кг | 151 |
Доступні кольори | Чорний глянсовий (Black Pearl) / Яскраво-червоний глянцевий (Deep Red) |
Рекомендовані товари
Мотоцикл Bajaj Boxer 150
Представляємо Вашій увазі оновлений мотоцикл Bajaj Boxer BM150 (В Азії цей мотоцикл продається під б..
$1250.00
Мотоцикл Lifan K19
За останнє десятиліття у нинішнього молодого покоління в усьому світі спостерігається все більше пра..
$2350.00