Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Дорожній мотоцикл LIFAN 150-2E це простий, дуже недорогий дорожній мотоцикл, наділений всіма необхідними якостями і властивостями.  Простота даної моделі полягає в тому, що вона включає в себе тільки стандартизовані, відпрацьовані технології без особливих технічних нововведень.  Це зроблено навмисно, з тим що наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і при цьому залишити вартість в доступному ціновому сегменті.
 З 2018 року Lifan 2Е комплектується електронною панеллю приладів.  Виробником її, а також блоків управління на кермі для цієї моделі є відома Тайванська компанія

Якщо «погуглити», можна переконатися в тому, що дана продукція дійсно якісно відрізняється від багатьох аналогічних електричних елементів в кращу сторону.  У стандартному виконанні приладової панелі присутній одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку.  Важливою відмінністю нової приладів є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди".  Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.  У чому сенс, запитаєте Ви?  А в тому, що і в сутінках і при яскравому сонці і в темряві ефективність світіння залишається Висококонтрастний і легко зчитується.  Це не старі ЖК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "вдивлятися" для читання показань.  Ми вирішили опублікувати звичайні живі фото, на яких все і так зрозуміло.

Перше фото зроблено при яскравому денному сонячному світлі, друге - в сервісному боксі в умовах середньої освітленості, третє - в сутінках.

 Друга фішка в тому, що два ключові параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах.  Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість і активну в даний момент часу передачу Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей.  Причому позиція "Нейтраль" відображається на рівень нижче і при включеній будь-якій передачі не відображається - точно не заплутаєтеся.  Впевнені, що це оцінять і ті у кого зір ослаблене і ті хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними частинами мотоциклів.

Справа вид приладів в початковому стані коли харчування не подається.  При включені запалювання панель здійснює 2-х секундний режим перевірки так званий "тест-режим" коли загоряється все повністю і після цього переходить в робочу фазу, залишаючи світяться тільки функціонально активні індикатори

 Збільшена по ширині багажна платформа - це важливо, тому як колишня була вузькою і до неї було не зовсім зручно кріпити стандартний кофр, оскільки виліт кріпильних елементів був найчастіше більше ніж підстава багажника - коротше доводилося власникам "колгоспів" трохи.  Зараз цього не буде.  А другий момент полягає в тому, що сам багажник покритий пластифікатором.  Це спеціальне гумове на дотик покриття.  Воно не слизьке, воно не пошкоджується, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому воно м'яке на дотик.  Звичайно всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена ​​гострих кутів.  Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.

Гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки: бруду і пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пиляків і сальників вилки це додаток допоможе продовжити:

У всьому іншому мотоцикл залишився без істотних змін.  В конструкції використаний ряд перевірених рішень від старшої моделі LIFAN KP150: ідентичні деякі елементи рами, електрична частина, однак стилістика і технічне оснащення сільськогосподарського інша.  Lifan 150-2E обладнаний двигуном об'ємом 149 см3 і потужністю в 11 кінських сил, який.  Додатково оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор поліпшеною серії зі зміненою калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань - спеціально для того, щоб якщо раптом і з'явиться необхідність відрегулювати налаштування, власник зміг зробити це самостійно - погодьтеся, це і швидше і дешевше, ніж звертатися до фахівців  .

 Основною метою такої зміни було прагнення досягти оптимальних тягових характеристик при менших оборотах двигуна і одночасно знизити витрату палива.Для більшої зручності «важіль підсосу» винесено на кермо і інтегрований в блок управління з лівого боку - за рахунок цього зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.

Мотоцикл оснащений п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка відрізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні оборотів мотора.  Сам агрегат забарвлений в комбінацію з темно-графітової жароміцної матовою емалі, яка не тільки акуратно і гармонійно виглядає, але і набагато менше дряпається, а також зберігає стійкість до атмосферного впливу навіть після багаторазових циклів нагрівання-охолодження.

Як приводного елемента використовується 428 ланцюг такого відомого виробника як «CHOHO-chain».  В Україні цей бренд вже зарекомендував себе, проте широкого поширення він поки не настільки отримав: так уже склалося, що українські споживачі або набувають найдешевші ланцюга на ринку «без роду і племені», або ж навпаки переплачують за продукцію розкручених брендів типу «DID» або  «KMC».  Якщо Вам не жаль віддати за ланцюг $ 35- $ 40, однак якщо Ви відрізняєтеся раціоналізмом, то напевно оціните продукцію CHOHO, що виділяється досить високим рівнем якості і адекватною вартістю.  До речі, ці ланцюги застосовуються в первинної комплектації не тільки LIFAN, а й моделей Shineray (Шінер), Geon (Геон) і Viper (Вайпер).  Так що 428 ланцюг CHOHO на моделі Ліфан 150-2E - це ще один аргумент на користь якості виконання .. До того ж на даній моделі збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера - в наших польових умовах це безсумнівно корисне рішення.

Торцеві частини ручки керма забезпечені пофарбованими металевими набалдашниками - інші виробники мотоциклів подібної вартості на них економлять, але використання пластикових заглушок не практично і не безпечно при контактах з перешкодами, та й 150-2E варто з такими моделями в одному ряду тільки за ціною, за якістю  виконання цей Ліфан на кілька щаблів вище всіх конкурентів.

 Педаль заднього гальма виконана у вигляді опорної площадки, на якій ступня легко розташовується навіть в грубому взутті.  Майданчики для ніг навмисно зроблені масивними і складними - це оцінять ті, хто часто переміщається по пересічній місцевості.  У разі небажаного контакту не відірвуться і не зламаються.

 Світлотехніка, традиційно для Lifan виконана на дуже гідному якісному рівні.  Можливо, зовнішній вигляд фари може здатися комусь недостатньо стильним, проте варто тільки спробувати порівняти, як світить ця фара в порівнянні з іншими дорожниками подібної вартості, як питання відпадають.  Більша площа відбивача набагато краще формує правильний світловий пучок, а збільшена площину рефлектора належним чином його розсіює.  Дуже красиво і дорого виглядає розміщення габаритного світла в нижньому секторі фари - розсіювач виконаний у вигляді кутового сегмента.  А якісним доповненням є два світлодіода підсвічування номера інтегровані в задній ліхтар.

Покажчики повороту і попереду і ззаду в однакові - це значить, що вони не тільки гармонійно виглядають, але і повністю взаємозамінні.  Яскравість світіння ламп «поворотників» більш ніж достатня.

Бак мотоцикла вміщує 13 літрів палива, включаючи 2 літри резерву, тобто на одному баку Ви зможете проїхати п'ять сотень кілометрів і ще дотягнути до заправки.

Практичним рішенням є і те, що бічні накладки в зоні колін виконані з матованого пластика темно- сірого кольору.  Вони, до речі, однакові на всіх варіантах незалежно від кольору моделі.  Оскільки дане місце майже постійно в контакті з внутрішньою частиною ноги, лакована пофарбована поверхня через деякий час затерли б і втратила зовнішній вигляд.  В даному варіанті виконання це виключено - і зовнішній вигляд гідний і, знову ж таки, практичність на висоті.

Тепер колірна гамма моделі включає в себе три варіанти забарвлення:

 Вільний простір під сидінням позбавлене проводів і контактних фішок - вони надійно сховані під бічними накладками, завдяки чому мотоцикл можна мити, не побоюючись залити роз'єми.  Порадує так само місце, що звільнилося в відсікає місце можна використовувати на свій розсуд.  Місця звичайно не дуже, багато, але воно є - уявіть, що це «бардачок» Вашого мотоцикла :)

Сама форма сидіння дозволить зручно розміститися двом дорослим пасажирам.

У процесі рестайлінгу моделі були внесені зміни в конструкцію задньої підвіски.  Відтепер на модель встановлюються амортизатори перевернутого типу зі змінним кроком витка пружини і компенсаційної пнемо камері.  Це однозначно поліпшило характеристики демпфірування при їзді в поодинці і одночасно зберегло енергоємність задньої підвіски при солідній навантаженні.

 Під стать підвісці і шини - тепер мотоцикл комплектується задньою покришкою з розмірністю 100/90 - 18 з універсальним малюнком протектора

В цілому, не дивлячись на умовну малобюджетність моделі, Lifan 150-2E відрізняється від багатьох в кращу сторону не тільки розширеним функціоналом замість економ-пакету, але і збалансованим співвідношенням ціна-якість, що власне і робить його одним з найбільш цікавих пропозицій в сегменті недорогих 150  -К.
 Наостанок підкреслимо здавалося б непомітну, але насправді значущу деталь: На Ліфан 150-2E встановлені дзеркала заднього виду в нижній торцевій площині яких є отвори для виходу збирається конденсату у внутрішньому просторі (через 2-4 роки не буде відшаровування внутрішнього нанесення і дзеркало не  доведеться міняти).  Може це і дрібниця, скажуть деякі, але при цьому нехай звернуть свої погляди на аналогічну техніку і їх дзеркала.  Відмінності будуть, причому не на користь останніх.  Це дрібні деталі, які складаються в загальну картину, що дає уявлення про те, що якщо виробник приділяє увагу таким дрібницям, багато більш серйозні технічні питання вже вирішені з не менш пильною ставленням і до розробки і до технічного виконання.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 78
Довжина, см 206
Ширина, см 76
Висота, см 108
Колісна база, см 132
Споряджена маса, кг 125
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження з балансувальним валом
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим в чорний матовий колір дисками
Коробка передач 5-ти ступенева механічна зі зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 104
Максимальний кут повороту керма, градуси 44
Підвіска задня Маятникова, з парними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини і компенсаційної пнемо-камері
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 2.75-18 / 100/90-18
Система електроживлення АКБ 12N7-3B
Система запалювання Електронне (CDI), електростартер і механічний кікстартер
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428H; Виробник ланцюга "CHOHO"
Об'єм двигуна (см3) 149
Передні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний з двох поршневими супортом, гідравлічний, діаметр 240 мм.
Задні гальмівні механізми Барабанні з механічним ножним приводом, діаметр 110 мм.
Об'єм паливного баку, л 13
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 12 / 8500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 11 / 7500
Кліренс, мм 190
Витрати палива л/100км 2.6
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 92
Вантажопідйомність, кг 162
Доступні кольори Чорний глянсовий (Black Pearl) / Синій металік (dark blue) / Червоний глянцевий (Toscana Red) / Графітовий матовий (Dark Steel)

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Дорожній мотоцикл Lifan LF150-2E

  • Виробник: Lifan
  • Модель: LF150-2E
  • Наявність: Є в наявності
  • $1290.00