Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Попередником нового Lifan V16S з'явилася модель чопера (круізера) LF250-D.  На етапі своєї появи в 2017 році LF250-D став одним з найпопулярніших мало кубатурних круізерів в Китаї і в деяких країнах, де ця модель надійшла в продаж.  Ключовими факторами, які найбільш позитивно оцінили покупці LF250-D і забезпечили його популярність були: V-подібний тяговий двигун, великий розмір мотоцикла, дуже хороша комплектація і зовнішній вигляд.
V16S з'явився наприкінці 2020 роки як своєрідна альтернатива класичним по зовнішності попереднику.  Цим мотоциклом можуть управляти не тільки здоровенні, бородаті і зрілі чоловіки, а й молоді люди, яким близький і цікавий оновлений вигляд моделі.

Маркетологи Lifan позначили приналежність мотоцикла до класу спорт-круізерів.  Насправді це умовна класифікація, оскільки модель не стала глобально ближче до спортивного стилю їзди, адже потужність мотора збільшилася зовсім ненабагато.  Але важливіше інше.  Стилістика зовнішнього вигляду, ергономіка, посадка водія у цих двох мотоциклів відрізняється.
Новий круізер V16S виглядає зовсім інакше.

У вигляді зовсім інші лінії, позбавлені хрому панелі і інші матеріали елементів облицювання.  Світлодіодна фара дійсно додає зовнішності більше стрімкості і вона добре поєднується з дуже технологічною за зовнішнім виглядом панеллю приладів.  Ззаду ці елементи доповнені смугою світлодіодним габаритної стрічки, що обрамляє заднє крило.

Інше розташування сидіння і повністю інший кермо (перехідної діаметр 28/22) у V16S - це два елементи, які забезпечують іншу посадку на мотоциклі.  Завдяки тому, що кермо зовсім інший по ширині, геометрії і формі - чіткість реакцій на мінімальне відхилення стала вище, але так і було задумано спочатку.

Змінена форма задньої частини додає зовнішності більше спортивності.  Вона добре узгоджується зі стилістичним рішенням передка і позбавлена ​​«візуальної тяжкості».  Цікавим рішенням стало використання грязьового щита на задньому колесі.  Зазвичай це атрибут стрітів, а не круізерів.  Але в даній моделі практичність не принесли в жертву - ця деталь допоможе зберегти і спину рейдера і сам мотоцикл значно чистішими, якщо доведеться їхати по мокрій і не дуже чистій дорозі.

Крім цього, переднє крило у V16S незвичайне - воно складене.  Щоб зрозуміти сенс висловлювання подивіться на кілька фотографій моделі.  На одних Ви бачите короткий стильне мінікрило, а на інших збільшене по всі довжині крило.  Це додаткова накладка з двох частин у виконанні "під карбонову текстуру".  Якщо погода сприяє, Ви можете зняти її, надавши моделі більш стрімкий вигляд.  Ну а в разі поїздки в змінюються погодні умови, додавайте практичності за допомогою установки подовжувальної накладки.  Фіксація верхньої і нижньої частин накладки здійснюється за допомогою всього чотирьох болтів, нічого додатково демонтувати не потрібно.
Цей елемент є частиною стандартної комплектації моделі Lifan V16S.

V-подібний агрегат зазнав деякий модифікування інжекторної системи (змінилися програмні установки і оптимізовані повітряні канали), а також зміна загальної довжини і конфігурації випускної системи.  Це дозволило трохи збільшити потужність у новинки V16S в порівнянні з класиком LF250-D.  C урахуванням того, що V16S полегшав на 10-12 кг.  мотоцикл підняв планку по максимальній швидкості.  А завдяки зміні розваговки, став активніше реагувати на керуючу коригування траєкторії.  Тобто управляється він інакше, ніж попередник.

За гальмівній системі V16S також хороший як і споріднена модель.  Антиблокувальна система в моделях для України є стандартною опцією.  Як виявилося, багато власників дуже позитивно оцінили її наявність на версії LF250-D і підтвердили корисність і безпеку в їзді.

Соковитий басовитий звук вихлопу залишився, тільки тепер він сприймається як більш дзвінкий, немов двигун швидше розкручується.  Насправді зміна обумовлена ​​інший випускною системою.

В цілому, новий Lifan V16S є комфортабельним круізер з приставкою спорт, обумовленої хорошим стилем, зручною посадкою, і деякими відмінними від традиційного круізера враження від їзди за рахунок зміни кута установки керма, зміщеного розташування педалей і сидіння відносно один одного.  А ще ця модель стала зручніше для не дуже високих людей.
У порівнянні з LF250-D реакції на відкриття дроселя у моделі здаються більш швидкими.  За відчуттями від їзди він більш маневровий і спритний.  При цьому підвіска як і раніше орієнтована на комфорт, а посадка зручна.  Цей мотоцикл простіше для новачків, тому що надає більшу впевненість в поїздці.  Але при цьому він не засмутить і тих, хто все-таки віддає перевагу спокійне, розмірене і комфортну їзду - якраз ті атрибути, за які круїзери різних років випуску, брендів і обсягів цінуються і до цього дня.

Мотоцикл Lifan V16S 2021 року випуску з'явиться у продажу в другій половині березня.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 69.0
Довжина, см 223.5
Ширина, см 92.5
Висота, см 107
Колісна база, см 152
Споряджена маса, кг 168
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, з інжекторної системою харчування, повітряного охолодження, двоциліндровий V-подібне розташування з верхніми розподільними валами c ланцюговим приводом
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 2.15х18 передній і 3.00-15 задній
Коробка передач 5-ти ступенева механічна
Максимальна швидкість, км. / год. ≤ 122
Об'єм мастильної системи, л. 1.8
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Розмір шин передня /задня відповідно Безкамерний шини, передня розміром 90/90-R18 / задня шина 130/90-R15, виробник CST
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації AGM батарея LB10-L. Струм холодної прокрутки - 120А (максимальний струм, який акумуляторна батарея або батарея можуть видавати при температурі -18 ° C протягом 30 секунд, раніше ніж напруга батареї стане занадто низьким).
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута випередження запалювання блоком ECU; Використовуваний тип свічок запалювання: CR8E / Виробник NGK
Тип запуску двигуна Електростартер
Об'єм двигуна (см3) 249
Передні гальмівні механізми Плавучий гальмівний диск діаметром 350 мм двох поршневий супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., Одно поршневий супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль
Об'єм паливного баку, л 14.5
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 19.8 /8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 22 / 6500
Кліренс, мм 160
Витрати палива л/100км ≥ 3,8
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92.
Вантажопідйомність, кг 175
Доступні кольори Чорний лак / Білий перламутр / Матовий темно-червоний

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Мотоцикл спорт-круізер Lifan V16S

  • Виробник: Lifan
  • Модель: Lifan V16S
  • Наявність: Є в наявності
  • $2980.00