Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

250-й Трікер від Shineray - це безумовна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських мото виробників її не виробляє і на ринку України до цього моменту нічого подібного ніхто не пропонував. Будемо чесними також у тому, що фактично ця модель є однойменною клоном мотоцикла, який придумала і випустила у світ Уамаһа під назвою Tricker (XG) 250.
Якщо Ви копнете глибше в Гуглі – ви зможете переконатися в тому, що цей мотоцикл складно зарахувати до якогось певного сегменту. Колись давно, цю модель придумали фахівці Yamaha. Початок виробництва був датований 2001 роком, а до 2005-го після поступових модернізацій, модель придбала тисячі шанувальників. Варто згадати і про те, що ще раніше Ямахи в «це ж модельне русло» зайшли і господа з Kawasaki з частково близькою за функціональним призначенням моделлю. Це була KL250 Super Sherpa (вона активно продавалася в період з 1997 року по 2003. Потім була пауза, але в 2009 дрібносерійне виробництво відновилося, причому без особливих технічних змін. Але у моделі від Kawasaki багато своєрідних елементів, відмінних від Уамаһовского Trickera.

Головна фішка Тгіскега – його «симбіозна позакласовість». Можливо, термін не простий для розуміння, але він досить повно відображає зміст - частини абсолютно різних конструкцій зібрали в одну так, що отриманий результат виявився неординарним, новим і корисно функціональним. Він поєднує в собі елементи посадки велосипеда BMX з підвіскою від невеликого кросового мотоцикла і аж ніяк не маленький движок, який, при наявності хороших їздових навичок пілота, може дозволити творити маленькі райдерские чуда. Власне це і було за задумом його творців тим, що зробить цей байк абсолютно оригінальною «штучкою для виконання їздових трюків» (від англійського «trick» – трюк, витівка).

Інженери Shineray не зробили цю модель інший. Навпаки, вони постаралися зберегти все, що коли-то втілилося в оригіналі. Тому як ця модель сама по собі цікава зручністю посадки і ергономіки (в тому числі для людей невеликого зросту), керованістю в деяких їздових дисциплінах і емоційної складової - наданням особливого задоволення від володіння.
Звичайно, деякі моменти в зовнішньому вигляді і деякі удосконалення господа з Shineray здійснили. У появі на нашій моделі декількох з них взяли участь і ми. Але авторство собі приписувати не будемо – просто раді, що це вдалося.

Друга партія вже прибула в Україну, відеоогляд також підготовлений. Однак ми вже впровадили в життя те технічне зміна, яка однозначно на користь моделі і власникам.Йдеться про те, що в системі харчування тепер використовується карбюратор.  Ми згадували про те, що з самого початку інжекторна версія, яка прибула в першій партії проявила себе дуже добре.  Але в наших реаліях і в тих умовах експлуатації під які "заточена" модель, карбюратор буде технічно простий в обслуговуванні і настройці, а в парі з модифікованим двигуном 172FMM (справжній обсяг 249 см3) карб він наділяє мотоцикл трохи більшими можливостями, ніж зі  уприскуванням палива і при цьому менш критичний до якості бензину, а також не вимагає діагностичного обладнання.  І звичайно ціна моделі стала менше, ніж була.  Незабаром ми постараємося відзняти ще одне відео і розповісти про це докладніше.

 Карбюраторних система харчування і відсутній циліндр адсорбера в передній частині рами, а була по середині.

Дві ремарки про конструктивні зміни авторами яких стали ми самі:
 1. Прес-маслянка на поперечині маятникового важеля для змащення підшипників - спрощуємо задачу по обслуговуванню (не потрібно розбирати для змащення) і збільшуємо довговічність вузла;
 2. Демпфера на задній зірці спочатку не було, але рішення знайдено: зараз вона кріпиться до маточини через салень блоки на кожному з шести кріпильних болтів (кидання буде менше і ударні навантаження будуть згладжуватися).

Трохи візуалізації головного освітлення.  Зліва направо: габарити, ближнє світло, дальнє світло. Максимальна ширина сидіння - 23 см.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 80.5
Довжина, см 195
Ширина, см 82
Висота, см 117
Колісна база, см 132.5
Споряджена маса, кг 124
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, повітряного охолодження, двох клапанний з верхнім розташуванням розподільчого валу (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Колісні диски Шини подвійного призначення розмірності: передня 80 / 100-19; задня 120 / 90-16. Номінальні величини тиску в шинах: 2,25 кПА в передній шині і 2,75 кПа в задній шині
Коробка передач 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 117
Об'єм мастильної системи, л. 1.1
Система електроживлення АКБ 12V 5А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне (СDI) та кікстартер
Об'єм двигуна (см3) 249
Об'єм паливного баку, л 7.5
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 19 / 7000
Кліренс, мм 230
Витрати палива л/100км ≥ 3.2
Вантажопідйомність, кг 149

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray Tricker 250

  • Виробник: Shineray
  • Модель: Tricker 250
  • Наявність: Є в наявності
  • $1520.00


Рекомендовані товари

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250

Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2021 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації ..

$1780.00

Мотоцикл KTM 390 DUKE

Мотоцикл KTM 390 DUKE

KTM 390 DUKE - це чистий приклад того, що так приваблює вуличних мотоциклістів. Цей реактивний снаря..

$5610.00