250-й Трікер від Shineray - це безумовна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських мото виробників її не виробляє і на ринку України до цього моменту нічого подібного ніхто не пропонував. Будемо чесними також у тому, що фактично ця модель є однойменною клоном мотоцикла, який придумала і випустила у світ Уамаһа під назвою Tricker (XG) 250.
Якщо Ви копнете глибше в Гуглі – ви зможете переконатися в тому, що цей мотоцикл складно зарахувати до якогось певного сегменту. Колись давно, цю модель придумали фахівці Yamaha. Початок виробництва був датований 2001 роком, а до 2005-го після поступових модернізацій, модель придбала тисячі шанувальників. Варто згадати і про те, що ще раніше Ямахи в «це ж модельне русло» зайшли і господа з Kawasaki з частково близькою за функціональним призначенням моделлю. Це була KL250 Super Sherpa (вона активно продавалася в період з 1997 року по 2003. Потім була пауза, але в 2009 дрібносерійне виробництво відновилося, причому без особливих технічних змін. Але у моделі від Kawasaki багато своєрідних елементів, відмінних від Уамаһовского Trickera.
Головна фішка Тгіскега – його «симбіозна позакласовість». Можливо, термін не простий для розуміння, але він досить повно відображає зміст - частини абсолютно різних конструкцій зібрали в одну так, що отриманий результат виявився неординарним, новим і корисно функціональним. Він поєднує в собі елементи посадки велосипеда BMX з підвіскою від невеликого кросового мотоцикла і аж ніяк не маленький движок, який, при наявності хороших їздових навичок пілота, може дозволити творити маленькі райдерские чуда. Власне це і було за задумом його творців тим, що зробить цей байк абсолютно оригінальною «штучкою для виконання їздових трюків» (від англійського «trick» – трюк, витівка).
Інженери Shineray не зробили цю модель інший. Навпаки, вони постаралися зберегти все, що коли-то втілилося в оригіналі. Тому як ця модель сама по собі цікава зручністю посадки і ергономіки (в тому числі для людей невеликого зросту), керованістю в деяких їздових дисциплінах і емоційної складової - наданням особливого задоволення від володіння.
Звичайно, деякі моменти в зовнішньому вигляді і деякі удосконалення господа з Shineray здійснили. У появі на нашій моделі декількох з них взяли участь і ми. Але авторство собі приписувати не будемо – просто раді, що це вдалося.
Друга партія вже прибула в Україну, відеоогляд також підготовлений. Однак ми вже впровадили в життя те технічне зміна, яка однозначно на користь моделі і власникам.Йдеться про те, що в системі харчування тепер використовується карбюратор. Ми згадували про те, що з самого початку інжекторна версія, яка прибула в першій партії проявила себе дуже добре. Але в наших реаліях і в тих умовах експлуатації під які "заточена" модель, карбюратор буде технічно простий в обслуговуванні і настройці, а в парі з модифікованим двигуном 172FMM (справжній обсяг 249 см3) карб він наділяє мотоцикл трохи більшими можливостями, ніж зі уприскуванням палива і при цьому менш критичний до якості бензину, а також не вимагає діагностичного обладнання. І звичайно ціна моделі стала менше, ніж була. Незабаром ми постараємося відзняти ще одне відео і розповісти про це докладніше.
Карбюраторних система харчування і відсутній циліндр адсорбера в передній частині рами, а була по середині.
Дві ремарки про конструктивні зміни авторами яких стали ми самі:
1. Прес-маслянка на поперечині маятникового важеля для змащення підшипників - спрощуємо задачу по обслуговуванню (не потрібно розбирати для змащення) і збільшуємо довговічність вузла;
2. Демпфера на задній зірці спочатку не було, але рішення знайдено: зараз вона кріпиться до маточини через салень блоки на кожному з шести кріпильних болтів (кидання буде менше і ударні навантаження будуть згладжуватися).
Трохи візуалізації головного освітлення. Зліва направо: габарити, ближнє світло, дальнє світло. Максимальна ширина сидіння - 23 см.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 80.5 |
Довжина, см | 195 |
Ширина, см | 82 |
Висота, см | 117 |
Колісна база, см | 132.5 |
Споряджена маса, кг | 124 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, повітряного охолодження, двох клапанний з верхнім розташуванням розподільчого валу (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
Колісні диски | Шини подвійного призначення розмірності: передня 80 / 100-19; задня 120 / 90-16. Номінальні величини тиску в шинах: 2,25 кПА в передній шині і 2,75 кПа в задній шині |
Коробка передач | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 117 |
Об'єм мастильної системи, л. | 1.1 |
Система електроживлення | АКБ 12V 5А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне (СDI) та кікстартер |
Об'єм двигуна (см3) | 249 |
Об'єм паливного баку, л | 7.5 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 19 / 7000 |
Кліренс, мм | 230 |
Витрати палива л/100км | ≥ 3.2 |
Вантажопідйомність, кг | 149 |
Мотоцикл Shineray Tricker 250
- Виробник: Shineray
- Модель: Tricker 250
- Наявність: Є в наявності
-
$1520.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Shineray XY250GY-6C 250
Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2021 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації ..
$1780.00
Мотоцикл KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE - це чистий приклад того, що так приваблює вуличних мотоциклістів. Цей реактивний снаря..
$5610.00