Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

За останнє десятиліття у нинішнього молодого покоління в усьому світі спостерігається все більше прагнення до індивідуалізації та виразності, а також інтересу до нестандартних проявів свободи самовираження.  Відображення таких тенденцій не тільки поступово втілюється в різних нових гаджетах, пристроях різного призначення, стилістиці одягу, але добралася і до мото індустрії.  Звичайно, ніхто не скасовує приналежність до типових класів та відповідну захопленість різних людей спорту, ендурік, кроссачами і т.п.  Але для багатьох початківців, мотоцикли стають новим атрибутом дозвілля, значущою складовою активного життя.  Практично, зручно, цікаво, більше свободи переміщення, менше обмежень у виборі доріг для коротких подорожей.  Часто буває так, що перший вибір для новачків - це те, що «по серцю», то, що подобається, то, що «заходить», то, що відрізняється від подібних або навпаки нагадує сучасні моделі або ретро-ікони недавньої давності.  Тут немає якихось строгих і очевидних вимог або стандартів дизайну - важлива індивідуалізація, виразність, а якщо при цьому в мотоциклі ще буде функціональність, технологічність і якісь інші «прикольні штуки» - якраз добре.
Мабуть, саме для кого-то з такої аудиторії нова модель Lifan K19 буде цікавим відкриттям.  Команда розробників з LIFAN MOTORCYCLE GROUP позиціонує K19 як круизер початкового рівня.  Разом з тим, його дизайнерські рішення в ретро стилістиці суміщеної з деякими осучасненими деталями можуть долучити його і до класу невеликих чопперів.  Ідея створення моделі переважно полягала в тому, що цей мотоцикл повинен в першу чергу подобатися, бути зрозумілим і нескладним управлінні, а також зручним і комфортним в їзді навіть для тих, хто тільки починає долучатися до МотоДрайв.

У вихідному технічному стані для внутрішнього китайського ринку мотоцикл оснащується базовим 150-ти кубовим агрегатом.  Однак в Україні модель дебютує з двигуном самої останньої серії NBF2, але вже в двохсот кубовому варіанті.  По конструкції двигун такий же як моделі Lifan KPT з системою водяного охолодження і шестиступеневою трансмісією.  Однак модуль управління інжекторною системою харчування має іншу прошивку (відрізняється від KPT 200), яка краще поєднується з більшою масою моделі K19.  У конструкції системи охолодження зроблена поправка на масу мотоцикла: Односекційний радіатор значно збільшений за площею і забезпечений вентилятором охолодження збільшеної продуктивності.  А ще він вдало інтегрований у фронтальну площину передньої частини і закритий оберігає від пошкоджень екраном.

Також істотно видозмінена випускна система.  Вона, звичайно ж, відрізняється по дизайну, але не тільки.  Корпус виконаний з нержавіючої сталі, в приймальній трубі збільшеного діаметру знаходиться каталітичний нейтралізатор для зменшення токсичності вихлопу, а сам глушник генерує нижчу частоту звуку.  На холостих обертах він бубонить нижчим за частотою, басовитим вихлопом і доповнює загальне враження тим, що звук як у мотоцикла з кубатурою помітно більше ніж 250.

Мотоцикли в такому виконанні з 200-та кубами незабаром будуть представлені на деяких ринках Латинської і Центральної Америки, США і в декількох європейських країнах.  А ще одним новим ринком для моделі K19 стане Австралія.

До речі, в Україні моделі будуть доступні до продажу вже в березні.  Більш того, вже зараз у нас в наявності два живих тестових зразка, на яких обкатувалися два варіанти прошивки інжекторної системи харчування, проводився підбір жорсткості підвіски і типу шин.  Всі процедури і оцінні судження завершені і передані виробнику - мотоцикли для України проводяться.  Скоро ми постараємося підготувати відеоогляд, в якому будуть показані особливості моделі.

Ергономіка і посадка на K19 орієнтовані насамперед на зручність водія.  Широка подушка сидіння розташована на висоті 71 см. Вона виконана з вологонепроникного матеріалу і має внутрішній мат, виготовлений з пінополіуретану Syntheflex 9735-M (цей матеріал використовується в якості формованого наповнювача автомобільних сидінь) - він щільний за структурою, досить еластичний і в міру м'який.  Широка площа задньої частини сидіння зроблена такий спеціально, щоб забезпечити комфорт зручність райдера навіть в поворотах і знизити до мінімуму переміщення п'ятої точки при прискореннях або гальмуваннях.

Габаритні значення
Довжина, см 223
Ширина, см 91
Висота, см 109
Колісна база, см 150
Споряджена маса, кг 156
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий серії NBF2, 4-х тактовий, одноциліндровий, водяного охолодження, двох клапанний з верхнім розташуванням розподільчого валу (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, десяти шпицеві з фрагментарним полірованими елементами і пофарбовані матовою порошковою емаллю ободом чорного кольору Параметри переднього диска 2.50J-16, заднього диска 3.00J-15
Коробка передач 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 119
Об'єм мастильної системи, л. 1.2
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами і можливістю ступеневого регулювання переднатяга пружин
Підвіска передня Телескопічна вилка з діаметром пера 37 мм. і гідравлічними амортизаторами
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 110 / 90-16 / 130 / 90-15
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Тип запуску двигуна Електростартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428 H з безвальцовочними роликами. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 16/48.
Об'єм двигуна (см3) 198
Передні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний, діаметр 280 мм
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним ножним приводом
Об'єм паливного баку, л 13.9 (включаючи 2.5 літра резерву)
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 17.5 / 8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 18 / 6500
Кліренс, мм 154
Витрати палива л/100км ≥ 2.9
Система охолодження Рідинна система зі збільшеним по площі односекційний радіатором і додатковим вентилятором охолодження
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 92
Вантажопідйомність, кг 158
Доступні кольори чорний блиск / темно-сірий матовий / платиновий орхідея / червоний опал мат

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Мотоцикл Lifan K19

  • Виробник: Lifan
  • Модель: Lifan K19
  • Наявність: Є в наявності
  • $2190.00