СУПЕР СКАЛЬПЕЛЬ
KTM 890 DUKE дає нове визначення слову «гострий», додаючи додаткові грані. KTM 890 DUKE оснащений паралельним твіном об'ємом 889 куб. Він не переписує книгу правил для нейкед байка - він стирає її.
ДВИГУН І ВИХЛОП
Тримати KTM 890 DUKE на піку боротьби в середній вазі - це потужний, але компактний паралельний двійник. Вважається, що це більш потужна версія і без того вражаючого KTM 790 DUKE, KTM 890 DUKE підвищує рівень потужності і крутного моменту, щоб задовольнити найвимогливіших вуличних гонщиків.
ДВИГУН
Двигун KTM 890 DUKE R, створений з того ж паралельного твін, який живить KTM 790 DUKE, перетворився в вогнедишний, високоефективний титан середньої ваги. З збільшеним випуском і впуском, більш високим стисненням і більш високими макс. оборотів, KTM 890 DUKE виробляє вражаючі 115 к.с. і 92 Нм.
ДВИГУН КОРОБКА
KTM 890 DUKE оснащений горизонтально розділеними литими алюмінієвими картерами високого тиску, що дозволяє зменшити товщину стінок і вага. Більш важка установка колінчастого вала і маховика також допомагає підвищити крутний момент.
ІНЖЕКТОРИ
Розроблені спеціально для KTM компанією DELL'ORTO, нові датчики в кожному корпусі дросельної заслінки вимірюють тиск в колекторі і відповідно регулюють суміш для кожного циліндра, покращуючи відгук дросельної заслінки і згладжуючи дію дросельної заслінки для більш точної подачі газу.
ГОЛОВКИ ЦИЛІНДРІВ
Спеціально для KTM 890 DUKE була розроблена нова головка блоку циліндрів для розміщення більших 37- мм впускних і 30-мм випускних клапанів, в той час як розподільні вали мають збільшений підйом і більш агресивний профіль. Також був доданий новий балансовий вал, щоб відповідати збільшеним оборотам і збільшеною масі обертання.
PASC ЩЕПЛЕННЯ
Зчіпна муфта дозволяє водіям впевнено входити в повороти, які не блокуючи заднє колесо при різкому уповільненні або при перемиканні на знижену передачу, залишаючись при цьому легким на пальці зчеплення.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗУ
Поїздка по дротах обробляє входи дросельної заслінки за допомогою електронних датчиків і активує дросельні клапани, електронно переводячи команди дросельної заслінки водія в кращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди. Все це означає більший контроль при атаці на звивини.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 83.4 |
Споряджена маса, кг | 169 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 890cc, DOHC, рідинного охолодження |
Коробка передач | 6 ступінчаста, привід ланцюгової X-Ring 520 X-Ring |
Підвіска задня | WP APEX хід 150 мм |
Підвіска передня | WP APEX 43 мм хід підвіски 140 мм |
Система електроживлення | Bosch EMS with RBW |
Передні гальмівні механізми | 320 мм два диска з чотирьох поршневими супортами Brembo Stylema Monobloc, радіального кріплення з ABS |
Задні гальмівні механізми | 240 мм одно поршневий супорт з ABS |
Об'єм паливного баку, л | 14 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 85 kW |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 92 Нм |
Кліренс, мм | 206 |
Рекомендовані товари
Мотоцикл KTM 390 ADVENTURE
ПРИГОДИ ЧЕКАЮТЬ ВАС Задовольните свій дух пригоди з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний, о..
$6640.00
Мотоцикл KTM 690 ENDURO R
ПОВЕЛИТЕЛЬ ВСІХ ПОВЕРХОНЬ Їдьте з дому і відчуйте адреналін, ганяючись по асфальтованих шосе або по ..
$10950.00
Мотоцикл KTM 790 ADVENTURE
НЕОБМЕЖЕНИЙ ПРИГОДА Якщо ви шукаєте високопродуктивний, легкий і компактний мотоцикл, який спе..
$15854.00