ПОВЕЛИТЕЛЬ ВСІХ ПОВЕРХОНЬ
Їдьте з дому і відчуйте адреналін, ганяючись по асфальтованих шосе або по вашому улюбленому бездоріжжю. Причіп не потрібно, просто поверніть дросельну заслінку KTM 690 ENDURO R, яка дійсно починає діяти, коли бруд починається, і слід стає більш екстремальним. Його легке шасі, агресивний стиль і надійний мотор 690 LC4 доповнені новітньою електронікою і підвіскою WP XPLOR. Освойте більш складну місцевість на цьому легкому високопродуктивному короля універсальності.
ДВИГУН І ВИХЛОП
Новітній двигун 690 LC4 - це плавні, потужні робочі характеристики, що дозволяють без особливих зусиль просувати вас вгору, вниз, через, навколо і над багатьма типами місцевості, з якими ви можете зіткнутися на цьому мотоциклі. Кожен аспект конструкції двигуна LC4 сконструйований таким чином, щоб забезпечити постійний і вселяє довіру досвід водіння.
Двигун поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих оборотів, видатну свободу обертання і поліпшену роботу двигуна. Ще один великий плюс: він надзвичайно економічний з паливом.
КРИШКА ЦИЛІНДРА
Легка, компактна головка циліндра містить чотири клапани і один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, з вторинним валом балансира, що приводиться в рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани приводяться в дію штовхачами пальців, а випускні клапани кулісним важелем.
РЕЗОНАТОР
Камера резонатора врівноважує імпульси у впускному тракті і робить реакцію дросельної заслінки більш плавною з зменшеними вібраціями.
Подвійні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший в голівці циліндрів, знижують вібрацію для більш плавної їзди.
ПОРШЕНЬ
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступальної маси, що покращує реакцію двигуна.
Підшипники ковзання використовуються в шатуне для забезпечення зменшеною зворотно-поступальної маси, що допомагає двигуну працювати більш плавно і, отже, підвищує його живий характер.
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві необхідний мінімальний вхід для його роботи через менший крутного моменту двигуна, що передається на диски зчеплення. Тягова муфта запобігає блокуванню заднього колеса при агресивному перемиканні на знижену передачу, що знижує дестабілізуючу вібрацію заднього колеса на асфальті при різкому гальмуванні або уповільнення в поворотах.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Гладка 6-ступінчаста коробка передач з Quickshifter + дозволяє швидше перемикатися вгору і вниз, коли ви знаходитесь в гущі подій. Це не тільки дозволяє водієві краще контролювати мотоцикл, зберігаючи повний контроль за кермом, але і покращує зчеплення задніх коліс.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗУ
KTM 690 ENDURO R обладнаний системою плавного переміщення, яка за допомогою електронних датчиків обробляє поворотні ручки дросельної заслінки і активує дросельні клапани для управління процесом дросельної заслінки. Це значно покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою з потужним одноциліндровим двигуном і більш плавну їзду.
Електронний впорскування палива і управління двигуном дозволяють ідеально працювати в умовах їзди. Результат: ще більше і навіть краще керована потужність, більш низьку витрату палива і менші викиди, плюс переваги таких функцій, як MTC (слідкування за відпрацьованими газами мотоциклів), MSR (регулювання прослизання двигуна) і Quickshifter +. У гонщика є вибір між трьома різними порівняннями, щоб вплинути на характеристики двигуна. Система запалювання з двома штепсельними вилками контролює дві свічки запалювання різних розмірів в голівці циліндрів незалежно один від одного, що забезпечує більш ефективне згорання і більш плавну, точно контрольовану послідовність згоряння в будь-який час.
ВЕЛИКІ СЕРВІСНІ ІНТЕРВАЛИ
Крім своєї паливної ефективності, KTM 690 ENDURO R економить своєму власникові ще більше грошей завдяки великим інтервалах обслуговування в 10 000 км.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 91 |
Споряджена маса, кг | 146 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 693cc, DOHC, рідинного охолодження |
Коробка передач | 6 ступінчаста, привід ланцюгової X-Ring 520 |
Підвіска задня | WP APEX c Pro-Lever linkage хід підвіски 250 мм |
Підвіска передня | WP APEX 48мм хід підвіски 250 мм |
Система електроживлення | Keihin EMS with RBW, twin ignition |
Передні гальмівні механізми | Brembo 320 мм двох поршневий супорт з ABS |
Задні гальмівні механізми | 240 мм одно поршневий супорт з ABS |
Об'єм паливного баку, л | 13.5 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 55 kW |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 73.5 Нм |
Кліренс, мм | 270 |
Рекомендовані товари
Мотоцикл KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE - це чистий приклад того, що так приваблює вуличних мотоциклістів. Цей реактивний снаря..
$5610.00
Мотоцикл KTM 390 ADVENTURE
ПРИГОДИ ЧЕКАЮТЬ ВАС Задовольните свій дух пригоди з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний, о..
$6640.00
Мотоцикл KTM 890 DUKE
СУПЕР СКАЛЬПЕЛЬ KTM 890 DUKE дає нове визначення слову «гострий», додаючи додаткові грані. KTM 890 D..
$11500.00
Мотоцикл KTM 790 ADVENTURE
НЕОБМЕЖЕНИЙ ПРИГОДА Якщо ви шукаєте високопродуктивний, легкий і компактний мотоцикл, який спе..
$15854.00