НА НОВІ ВИСОТИ
Нове покоління KTM 250 EXC TPI - це ідеальне поєднання потужності і керованості. Він був повністю перероблений в 2020 році і встановлює чіткі орієнтири для інтуїтивного управління, унікального стилю і високої продуктивності. Завдяки своїй революційній технології TPI (інжекція в порт перенесення), ця екстремальна машина продовжує досягати нових висот, що наочно демонструє неослабну прагнення KTM до двотактному розвитку. Крім відомих переваг чудовою паливної ефективності, чистого викиду вихлопних газів і усуненою необхідності струменевої обробки, новий KTM 250 EXC TPI має нову динамічну, легку раму. Він був розроблений зі зворотним зв'язком із заводськими гонщиками і, озираючись назад, повертає користь, пропонуючи відмінну зворотний зв'язок з гонщиками.
ДВИГУН І ВИХЛОП
KTM встановлює еталонний рівень в технології, пропонуючи широкий вибір двотактних моделей для бездоріжжя. Через два роки після появи перших в світі двотактних моделей позашляховиків з електронним управлінням уприскуванням палива, історія успіху триває з повністю переробленими двигунами для бездоріжжя нового покоління, оснащеними революційною системою TPI. Це ще раз демонструє непохитну прихильність KTM просуванню в два етапи. Переваги очевидні: крім величезних поліпшень в ефективності використання палива і викиди вихлопних газів, система також усуває необхідність в попередньому змішуванні палива і повторному уприскуванні, а це означає, що при менших зусиллях двигун завжди працює плавно і чітко.
ДВИГУН
Двотактний двигун об'ємом 250 куб. Див володіє достатньою потужністю і крутним моментом, але при цьому залишається досить легким, щоб водії могли подолати найскладніші перешкоди. Завдяки сучасним технологіям, інноваційним двотактному дизайну і революційної технології уприскування палива TPI, силова установка 2020 року став ще більш досконалою, ніж будь-коли раніше. Компактний і легкий двотактний двигун - відмінний вибір для гонщиків на бездоріжжі, яким потрібна корисна ендуро-продуктивність, готова до перемоги в самих екстремальних умовах. З омологацією Euro IV, вона не тільки досить зелена, але і залишає конкуренцію зеленої від заздрості.
ЦИЛІНДР
Циліндр KTM 250 EXC TPI має отвір 72 мм і оснащений складним силовим клапаном, який забезпечує дійсно плавні і керовані характеристики потужності. Для застосування EFI циліндр має два бічних купола, які утримують паливні інжектори, які подають паливо в задні порти перенесення. Подальший уприскування гарантує відмінне розпорошення палива з висхідним повітрям. Таким чином, втрата незгорілого палива мінімальна для менших викидів, більш ефективного згоряння і зменшеного витрати палива. Маленька трубка в задній частині циліндра з'єднана з датчиком тиску на впуску, який передає дані про тиск у блок управління. Починаючи з моделі 2020 року, циліндри оснащені удосконаленим блоком силових клапанів зі складним механізмом для бічних опорних випускних отворів.Нова компоновання випускного отвору підвищує продуктивність двигуна, в той час як верхній контур випускного отвору був оброблений для забезпечення більш точної синхронізації порту. Нарешті, що не менш важливо, нові моделі дозволяють використовувати більш широко доступний тип традиційної свічки запалювання.
Картер і кришки ДВИГУНА
Компактні кожухи двигуна виготовляються з використанням процесу лиття під тиском під високим тиском, який допомагає знизити вагу, зберігаючи при цьому міцність і довговічність. Конструкція забезпечує оптимальне розташування валів поблизу центра ваги, що забезпечує ідеальну централізацію маси і полегшує їзду. Крім того, кожухи двигуна мають продуману структуру поверхні, яка зменшує знос, викликаний чобітьми водія, завдяки чому вони виглядають так само свіжо, як і в день покупки EXC.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
KTM 250 EXC TPI тепер оснащений новою, більш надійної 6-ступінчастою коробкою передач, зробленої PANKL RACING SYSTEMS. Передавальні числа були перенесені з попередника, але тепер зроблені з міцнішого кованого сировини, що забезпечує найвищий рівень міцності і надійності. Ще одна родзинка трансмісії 250 EXC TPI - це механізм перемикання передач без забруднення. Як і конструкція підніжки, вона запобігає накопиченню бруду і гарантує, що наступна передача
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 96 |
Споряджена маса, кг | 103.4 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 249сс одноциліндровий, двотактний |
Коробка передач | 6 ступінчаста, привід ланцюгової X-Ring 5/8 x 1/4 " |
Підвіска задня | WP Xplor PDS хід 310 мм |
Підвіска передня | WP-USD Xplor 48 мм хід підвіски 300 мм |
Система електроживлення | TPI |
Передні гальмівні механізми | 260 мм двох поршневий супорт Brembo |
Задні гальмівні механізми | 220 мм одне поршневий супорт Brembo |
Об'єм паливного баку, л | 9 |
Кліренс, мм | 370 |
Рекомендовані товари
Мотоцикл KTM 390 ADVENTURE
ПРИГОДИ ЧЕКАЮТЬ ВАС Задовольните свій дух пригоди з новим KTM 390 ADVENTURE. Цей компактний, о..
$6640.00
Мотоцикл KTM 790 ADVENTURE
НЕОБМЕЖЕНИЙ ПРИГОДА Якщо ви шукаєте високопродуктивний, легкий і компактний мотоцикл, який спе..
$15854.00