Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Питбайк.  У нинішні часи загальна популярність і географія поширеності таких моделей значно масштабувати.  Але звичайно потрібно відзначити, що зараз пропонується чимало моделей, що розрізняються рамою, вагою і робочим об'ємом двигуна.  На жаль зустрічаються і відверто сміттєві моделі, єдиним і сумнівним, козирем яких є ціна (але це власник зрозуміє вже потім).  Типаж моторів багатьох варіантів загальний - прабатько Honda Super Cub 1958 роки розробки (китайські мотори на Питбайк є клонами більш пізніх модифікацій HONDA).

У найбільш доступних за ціною Питбайк, зроблених в Китаї, багато різновидів «кабовского» мотора.  Розрізняються вони по кубатурі, яка характеризується різним поєднанням ходів поршня (41,5, 49,5, 55,5 мм) і діаметрів циліндра (від 39,0 мм до 54,5 мм).  Найпоширеніші з них: 1P39FMB (50 см3), 1P43FMD (70 см3), 1P47FMF (90 см3), 1P52FMH (110 см3) і 1P52FMH (фактично 120 см3, але його відносять до класу «125-х»).
Багато з цих моторів з звичних Альф і Дельт просто встановлюються на Питбайк без будь-яких змін або доповнень.  Це один з факторів низької ціни.  За бажанням замовника можуть встановити двигун взагалі самої низької цінової категорії.  Звичайно сам по собі мотор може бути і не поганий, але на Питбайк мало хто «марніє» по узбіччю на 45 км / ч., Адже це зовсім інша категорія мототранспорту.  На ньому дмуть в узгір'я, викручують в дзвін, переключаються різко вниз і вгору, гріють нещадно ... Тому і результат жорсткої експлуатації стандартного Каба на Питбайк може проявити себе дуже скоро - ремонт.  Ну, то таке, не у всіх і не прямо зараз, але точно у багатьох і не рідко, якщо "навалювати на ньому на все гроші".

Однак, крім перерахованих вище моторів є і інша категорія - так звані «Великі Якби» (Big Cub).  Основою для них послужили звичайні «кабовскіе» мотори об'ємом в 125 см3 і більше.  Загальні зі звичайними кабамі компонування і точки кріплення до рами, залишилися на цих агрегатах.  Однак вони отримали повністю іншу внутрішню частину.  Деталі циліндро поршневої групи, колінвал, механізм газорозподілу зовсім інші.  Вони мають значно більше схожості з вертикальними двигунами CB-серій.  Навіть у клонували збігаються розміри щік, цапфи і підшипників.  Використовується інший картер, є картриджній фільтр масляної системи.  Кошик зчеплення розташована як на більшості моторів CB - на вторинному валу КП.  Але передач також чотири.  Образно кажучи, якщо мотори CG і CB - дуже близькі родичі, то пітбайковская версія - молодший в сім'ї.


Потужність моторів 140 см3 доходить до 11-12 к.с.  при вазі до 20 кг;  збільшення кубатури до 150 - 160 см3 дозволяє «зняти» 14-15 к.с.  (При 7000-9500 об / хв) в штатній комплектації.  Є і чотирьох клапанні агрегати на 160 кубів, але це дуже рідкісні гості на Питбайк в нашій країні.  Існують варіанти ще «жирніше» 175-187 см3.  На деякі з них навіть встановлюється 4-х клапанна головка з двома верхніми розподільчими (схема DOHC).  Його потужність - в такому виконанні досягає граничні 20 к.с.  при 9000 об / хв (таких моделей в Україні ми поки не зустрічали).  Якщо десь в мережі Вам попадуться більші значення за потужністю - це скоріше лукава реклама.  А у двох клапанних агрегатів обсягу 187 см3 потужність взагалі не більше 16,5 к.с.  і це достовірна інформація
Але і такий самий великий брат, навіть двох клапанний, має два мінуси: (навіть якщо він по-справжньому якісний): він дорогий і хороший більше для змагальних дисциплін.  Моторесурс у нього значно менше, оскільки ступінь форсування збільшує навантажувальні режими дуже значно.  Для участі і перемог грошей можна і не шкодувати, а ось для звичайної агресивної їзди краще спочатку бути впевненим в тому, що є де ремонтувати і є в наявності саме необхідні деталі.

Все це ми написали для того, щоб розширити Ваш кругозір і розуміння особливостей, які обумовлюють можливості експлуатації конкретної моделі Питбайк і конструктивне виконання на які має сенс звертати основну увагу при виборі Питбайк.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 860 мм - для варіанту на шинах 17 '' і 14 ''
Довжина, см 178
Ширина, см 77
Висота, см 101
Колісна база, см 120.5
Споряджена маса, кг Суха маса 78,2 кг. Споряджена маса (з бензином і маслом) - 84,5 кг
Технічні характеристики
Двигун, тип 1 циліндровий, 4-х тактовий, маркування двигуна 153FMI. Бензиновий, повітряного охолодження, з електростартером і механічною 4-х ступеневою КПП.
Колісні диски Передній колісний диск алюмінієвий J1.6 х 17 "DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному обіді. Обід - алюмінієвий, маточина сталева. З встановленим буксатором. Передній колісний диск алюмінієвий J1.85 х 14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід - алюмінієвий, маточина сталева. З встановленим буксатором. Сталеві спиці обода діаметром 3,5 мм. на передньому ободі і 3,5 мм на задньому
Коробка передач 4-х ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. ≥ 96 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 14T і задньої зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥ 38
Об'єм мастильної системи, л. 0.9
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока і пружиною і фіксованими налаштуваннями. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм.
Підвіска передня Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності, що рекомендуються: Motorex Formula 4T; FUCHS Silkolene COMP 4; BARDAHL XTM SYNT.
Розмір шин передня /задня відповідно Передня шина: 70 / 100-17, KENDA K783 53M TT зі збільшеною кількістю шипів в протекторі Задня шина: 90 / 100-14, KENDA K783 49M TT середній тип жорсткості шини, збільшена довжина шипа і розвинені ґрунтозачіпки
Система електроживлення 12N5Ah- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна. Замок запалювання + 2 ключа. Активація фари переднього ходу і заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання - необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання.
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилена ланцюг 428H. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 43 (сталь).
Об'єм двигуна (см3) 125
Передні гальмівні механізми Дискові з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 210 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Задні гальмівні механізми Дискові з одно поршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 190 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Об'єм паливного баку, л 5.5
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 8,8 / 8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 8,6 / 5000
Кліренс, мм 305
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 92

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Мотоцикл Kovi PiT 125

  • Виробник: KOVI
  • Модель: Kovi PiT 125
  • Наявність: Є в наявності
  • $1040.00