На старті продажів KOVI (у травні 2019 року) нас дорікали, що інформації мало - ми розмістили на сайті лише сухі технічні характеристики.
Насправді, ми зробили це свідомо. Ми кожну модель KOVI знали, тому що самі створювали, тобто вже були далекі від об'єктивності. А нахвалювати не хотілося. Ми взяли паузу, щоб отримати зворотній зв'язок від власників (відгукнулися БАГАТО, за це КОЖНОМУ ВЕЛИЧЕЗНА ПОДЯКА). Вже на її підставі оцінили правильність рішень, потрібність і корисність опцій, виявили недоліки, взяли до уваги необхідність доопрацювання або внесення змін на наступних моделях.
Пауза затягнулася на 9 місяців. За цей час ми навчилися їзді, зрозуміли особливості керованості і як краще валитися з мотика, якщо що :D, порозбирали двигуни в стійкому бажанні дізнатися «що і як усередині», поміняли карб, бо як одному скрутили все, що можна, коли шукали варіанти з серії «а можна краще?», перебирали раз 8 підвіску в пошуку кращих варіантів налаштувань, повправлялися в заміні пластикових елементів після «вдалих» падінь на катанні.
Ще ми послухали і взяли до уваги думки багатьох розумних, здібних, які знають драйверів; зіткнулися з дивною поведінкою зірки ютуба (мабуть заради популярності, доводиться створювати хайп з усього). Багато цінної інформації і цікавих ідей підкинули новачки, просто розповідаючи, що подобається, а що ні - цікаво і корисно для нас виявилося все, бо це єдиний шлях для вдосконалення.
Після всіх цих інформаційних потоків ми зібрали в купу найбільш значуще і важливе і готові трохи відкрити завісу таємниці над KOVI LITE 2020 року (у варіанті копії моделей Husqvarna). Про більш дорогому і «упакованому» побратимі версії - PRO інформація буде розміщена незабаром тут).
Рами у КОВІ "Лайт" і "Про" однакові, відрізняється тільки конфігурація кріпильних кронштейнів двигуна і їх розташування (це пов'язано з відзнакою двигуна Zongshen повітряного охолодження на версії Lite і NC250 на Pro). Рама сталева із збільшеною площею поперечного перерізу і профільованою в еліпс основною силовою структурою з розведених у сторони двох частин. В нижній частині рами перетин зменшується і виконано у формі трубчастих каркасних елементів.
Всі основні кріпильні болти виконані в комбінованій формі зовнішнього восьмигранника під стандартні метричні гайкові ключі, а внутрішня частина під шліцьове з'єднання типу "TORX" - дуже зручно в експлуатації і гарантовано можна відкрутити через роки – ви можете використовувати два типи ключів одночасно у вигляді двох викруток, рознесених на різний радіус при відкручування.В цьому випадку і зусилля вище і шанс збити внутрішні або зовнішні межі значно зменшується. Ступінь твердості металу застосовуються дещо вище звичайних.
Зміна №1: з 2020 року кронштейни кріплення двигуна до рами змінилися. Тепер вони будуть із зігнутим профілем і подовженими опорними сторонами, якими і приварюються до рами. Це підвищило їх кутову міцність в будь-якому напрямку можливого силового впливу, а також виключає навіть найменшу деформацію в разі падіння мотоцикла на будь-яку зі сторін.
Розрахували заново проекцію і змінили геометрію вигину приймальні труби. На колишніх вона була дуже близько розташована до компенсаційної камері задньої амортизаторної стійки - зараз це вже в минулому.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 93 |
Ширина, см | 83 |
Висота, см | 128.5 |
Колісна база, см | 146.5 |
Споряджена маса, кг | 123.5 (включаючи 7,5 літрів палива в паливному баку) |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семи пластинним ланцюгом, двох клапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід і сталеві шпиці, шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - YUANXING. |
Максимальна швидкість, км. / год. | ≥97 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з набором регулювань відбою і стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 265 мм. |
Розмір шин передня /задня відповідно | 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Система електроживлення | АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - тупо без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься) |
Тип запуску двигуна | Електростартер та кікстартер |
Тип приводу | Ланцюговий привід. ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 46 (сталь). Кількість ланок ланцюги-116L. |
Об'єм двигуна (см3) | 249 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з одно поршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Об'єм паливного баку, л | 7.5 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 21 / 8500 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 18 / 6500 |
Кліренс, мм | 310 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95 |