Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область


Ознайомлення з новинками 2021 року моделями KOVI START і KOVI ADVANCE ми вирішили почати з максимальною конкретизації опціону.  У поданій таблиці Ви зможете наочно побачити оснащеність і зрозуміти відмінності в комплектації цих двох моделей.  А далі ми розкладемо по поличках основні конструктивні особливості мотоцикла.  Також в тексті є невеликий фотоколаж деталей і елементів.


1. Двигун

Агрегат від Zongshen CB250-3A.  Модифікація мотора точно така ж як на старшої версії Kovi 250 Lite.  Чому цей мотор, можливо, запитаєте Ви?
Відповідаємо по суті:

Повно об'ємний, з справжніми 249 см3.  ZS172FMM має:

     Діаметр циліндра 72 мм
     Хід поршня 61.4 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V = (3,14 * r * r * h) / 1000 = 3,14 * 36 * 36 * 61,4 / 1000 = 249,86 см3
де

     r - радіус поршня, тобто  72/2 = 36 мм
     h - хід поршня, 61.4 мм

У порівнянні з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневий 65 мм, 66 мм, 67 мм і т.п.  у ZS172FMM є перевірені реальністю і часом переваги, і в потужності, і в тязі, і в ресурсі, і в надійності і в доступності запчастин.

  Цей двигун «низової», з максимумом крутного моменту в нижньому і середньому регістрі.  Його не потрібно крутити до упору, щоб отримати віддачу.  До того ж він працює в парі з карбюратором Nibbi Racing 28. Симбіоз це пари вже підтвердив свою життєздатність, простоту в настройках і гарну віддачу на прикладі моделі Kovi Lite.  Тобто цей варіант дійсно хороший для полегшених мотоциклів.

  C урахуванням кілька менших розмірів і спорядженої маси новинок, яка становить 115 кг.  (Kovi Advance) і 117,5 кг.  (Kovi Start) з цим двигуном енергоозброєність на одиницю ваги буде трохи краще, ніж у Kovi Lite.  А значить, цього буде більш ніж достатньо для більшості початківців райдерів, які тільки осягають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть свідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.

На будь-якому з варіантів START і ADVANCE цей двигун розташований таким чином, щоб важіль кікстартера в крайньому положенні при спробі запуску не впирається в опорну підніжку.  Тобто, його можна використовувати за прямим призначенням у всьому діапазоні переміщення при запуску - несподівана перешкода (підніжка) не заважає.  Сама платформа підніжки складається і залишається в складеному положенні до того моменту, поки Ви самі її не повернеться в початкове.  Багатьом це може здатися незначною деталлю, але ті хто з цим стикався на інших моделях, розуміє значимість і розуміє чому ми позначаємо це як функціональне перевага.


2. Рама

Моделі Start і ADVANCE по розмірним і ваговими параметрами менше, ніж старші модифікації KOVI Lite і Pro.  Але при цьому вони більше, ніж такі моделі як Geon Terrax 250, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.

Форма, геометрія і величина рами обумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi в порівнянні з цими ж конкурентами.

Висота по сідла однакова для START і для ADVANCE.  Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на відрізняються типорозмірах шин.  Обидві версії будуть пропонуватися в різно шинним виконанні 21 '' / 18 '' і 19 '' / 16 '', причому відмінностей в ціні НЕ БУДЕ.

Підсумкові величини: 910 мм - висота по сідла для варіанту на шинах 21 '' / 18 '';  890 мм - для варіанту на шинах 19 '' / 16 ''.  Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менше 170 см. - для них він дійсно буде набагато зручніше і комфортніше в плані посадки, контролю мотоцикла і зрозуміліше в керованості.  Менше невпевненості і побоювань - більше драйву.

Рама сталева, але це норма, а не виняток.  Чогось наднового або Супертехнологічний в ній немає.  Просто вона з нормального сировини, з дотриманням технологій зварювання, геометрії і фінальної забарвлення.

До речі на одному з колірних рішень ми вирішили випробувати варіант застосування шагреневої емалі з високим ступенем вмісту пластифікатора.  Зовнішній вигляд забарвлення у такий рами на перший погляд не дуже привабливий, проте стійкість до подряпин значно вище, ніж у звичних глянцевих покриттів.  Оцінимо корисність з плином часу.


3. Шасі і підвіска

У варіанті START підвіска виконана з конструктивними відмінностями від ADVANCE, вона простіше, але не глобально, адже обидві версії це ж не мотоцикли для hard-enduro.  Передня вилка забезпечена тільки регулюванням швидкості відбою і має діаметр пера 41мм.  Задній амортизаторна стійка має іншу, менш жорстку пружину з регулюванням преднатяга і також є регулювання по жорсткості відбою.


Траверса на START встановлена ​​сталева.  По міцності вона не поступається алюмінієвої, але за вагою звичайно важче.  Однак є ще й цікава особливість: В такому виконанні верхня частина траверси не має формованого припливу для установки замку запалювання, тому він перекочував в незвичайне, але повністю захищені місце - у вільний простір рами між баком і обоймою кермового вала.  А ключ в замок вставляється з правого боку (якщо цікаво - придивіться на фото моделі в описі моделі KOVI START).

Задній маятниковий важіль у версії START сталевий штампований.  По міцності він не поступається алюмінієві, але вага його звичайно більша.  А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії все виконані з алюмінію як і на моделі ADVANCE.  А ще в нижній частині ланцюга передбачений натягальний і завзятий ролик з ПВХ.  Він додатково не допускає надмірного провисання ланцюга і зводить до мінімуму "бовтанку" її.

Уловлювач ланцюга присутній і виконаний у вигляді деталі з полімерного матеріалу.

Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою стандартної ланцюга 520H.  Зірка задня кріпиться до маточини з через 6-ти точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX.  Розміри стандартних зірок 13 зубів передня і 43 задня.  Таке поєднання зумовить вищий поріг максимальної швидкості, причому без втрати тяги при їзді вгору.  Адже тягового потенціалу у цього мотора вистачає і для більш важкого мотоцикла KOVI LITE, на якому встановлена ​​46 задня зірка.


4. Шини і ободи

На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями.  Назва торгової марки виробника - UNISON.  Ці варіанти дійсно якісні вироби і не викличуть нарікань на стійкість до жорстких умов.  Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм попереду і 4 мм ззаду з'єднують обід з легкосплавними маточиною ККЕ.  Причому колір маточин різниться і залежить від кольору моделі - про це ми подбали на догоду естетиці.  Просто гарне поєднання, яке прикрашає мотоцикл.

Не забули і про буксаторів, які теж є стандартним оснащенням.

На модифікації START встановлено інші колісні осі з конструкційної вуглецевої сталі.  Вони міцніше, ніж матеріали типових деталей зі звичайного металу.

Розмірні параметри шин докладно відображені в таблиці.  Зупинимося лише на тому моменті, що покришка задня в варіанті 16 '' має розмір 120 / 90-16.  Тобто по ширині вона навіть більше ніж 18 '' дюймовий екземпляр.  Причина неможливості установки аналогічного (120-ти мм.) По ширині на 18-ти дюймовий колесо пояснюється його розміром і неминучим киснем барильця глушника при максимальному ході стиснення.  А ось з на 16-ти дюймах не буде проблемою і тому вдалося встановити більш широкий екземпляр.


5. Органи управління і світлотехніка

На START як і на ADVANCE встановлений кермо IGP перехідного діаметра 22 / 28.Мотоцикл в стандарті укомплектований оберігає від травм буферної вставкою разом кріплення керма.

На догоду практичності і з оглядкою на досвід райдерів, блок перемикачів з управління світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку і на ньому зосереджені основні кнопки.  А з правого боку Ви знайдете тільки окремо винесену кнопку стартера.  Мінімізуємо виступаючі елементи, схильні до поламки в разі падіння.

Ручка акселератора з коротким ходом.  На сьогоднішній день це оптимальний варіант для подібного типу мотоциклів.  А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один з кращих по зручності регулювання і надійності.

Важелі управління зчепленням і гальмом на START виконані з алюмінію.  Важіль переднього гальма має регулювальний шток з гайкою для збільшення / зменшення відстані від гріпси на довжину долоні.  На важелі зчеплення присутній стандартний механізм з кульковою гайкою для компенсування або розпуску натягу троса.  Обидва важеля з контрнасічкою в ​​місці можливого зламу при падінні мотоцикла.

Панель приладів присутній в комплектації обох версій.  Вона така ж як і на інших моделях KOVI.  Вона не зручна в швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити обороти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї.  Для подібного типу мотоциклів - це принцип необхідної достатності.

Передня фара забезпечена LED лампою, тому що в умовах постійної тряски і вібрацій лампи з нитками розжарення довго не живуть.  Загальну ефективність переоцінювати не будемо - в цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей.

Покажчики повороту як на Lifan KPT - дуже компактні і вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8-ю лінійними світлодіодами (кожен) з дуже хорошою яскравістю.  Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з числа різних варіантів, тому вони і входять в стандартну комплектацію і START і ADVANCE


6. Гальма

На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двухпоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневим супорт і диск діаметром 220 мм.  і товщиною диска 4 мм.

Гальмівні магістралі виконані з поліаміду.  Вони мають високу термостабільність - діапазон робочих температур від -50 ° C до + 100 ° C.  Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби.  Мають дуже хорошу стійкість до впливу до солей, лугів, масел, паливним фракціям, УФ променів, мають чудові механічними властивостями до стирання, відмінною ударною в'язкістю особливо при негативних температурах.  У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

Гальмівні колодки безазбестові зі збільшеним вмістом латунної стружки для підвищеного тертя під фрикційної парі диск-накладка.



7. Загальні конструктивні доповнення та особливості


Загальна ємність бака у обох модифікацій складає 7,5 літрів.  Бак з поліефірного пластика, стійкого до агресивних середовищ.  З оглядкою на те, що заправляти під пробку не варто, 7,1 літра - це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикл.  Пробка виконана з пластика і забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

Підніжки пілота виконані з нержавіючої сталі.  Також в комплектації передбачено наявність підніжок і для заднього пасажира, тобто їх не потрібно докуповувати і встановлювати.

Шифтер КПП з алюмінію зі складаним опорною частиною

Випускна система обох моделей виконана з нержавіючої сталі.  Вона максимально скорочена по довжині і не містить додаткових вигинів, а компенсацію протитиску вихлопних газів і часткове придушення пульсувальних звукових частот (при різкому скиданні або навпаки відкритті дроселя) виконує додатковий зовнішній компенсаційний резервуар.  Це дуже спрощене подобу резонатора Гельмгольца.  Наскільки краще з ними, ніж без нього - ми не скажемо, бо не знаємо.  Також біля основи з бочкою глушника передбачено наявність роз'ємного з'єднання, яке дозволить застикованість сама бочка з трубою при необхідності.

Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виконані з поліпропілену.  Ніякого крихкого ABS-пластика.

Корпус повітряного фільтра виконаний з еластополімера, матеріалу, стійкого до деформацій.  Сам повітряний фільтр являє собою картридж циліндричної форми з круговою багаторядним укладанням фільтруючого паперу, як на багатьох авто.  Його пропускна здатність звичайно менше ніж у фільтрів типу Twin Air (але там і місця немає для такого типу), а ось фільтруюча здатність і збереження мотора від попадання дрібнофракційних частинок однозначно дуже хороша.

Модель укомплектована великим 7-ми амперним акумулятором.  Більш ємна батарея дозволить значно рідше звертатися до кікстартера.  Ну а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти і аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.

І модель START і модель ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака.  Тобто ті хто ще не обзавівся причепом / лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі по дорогах.

Бажаючі вже можуть звертатися, оформляти попередні замовлення і ADVANCувати.  Тоді вони зможуть STARTувати на обраної моделі ще до початку весни.  До прибуття новинок залишилося зовсім небагато часу.


Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 940 мм - для варіанту на шинах 21 '' і 18 '' 910 мм - для варіанту на шинах 19 '' і 16 ''
Довжина, см 204.5
Ширина, см 82
Висота, см 119 / 123
Колісна база, см 145
Споряджена маса, кг Суха маса 110 кг. Споряджена маса (з бензином і маслом) - 117 кг
Технічні характеристики
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчатим ​​ланцюгом, двох клапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Колісні диски Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21 "DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена і посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. З встановленим буксатором. Варіант№2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19 "DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 3,8 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі термозміцнення з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. ≥109 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥ 41
Об'єм мастильної системи, л. 1.5
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюваннями стиснення і відбою і виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх пов'язаних елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення і відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Рекомендований клас в'язкості мастила JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності, що рекомендуються: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM / JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Розмір шин передня /задня відповідно На вибір пропонуються варіанти в двох комбінаціях: 21 '' / 18 '' і 19 '' / 16 ''. Передні шини: 80 / 100-21 або 80 / 100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором) обода ЗАДНІ ШИНИ: 110 / 90-18 або 120 / 90-16 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилена ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 43 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 110
Об'єм двигуна (см3) 249
Передні гальмівні механізми Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Задні гальмівні механізми Дискові з одно поршневим супортом, гідравлічні. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Об'єм паливного баку, л 7.5
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 21 / 8500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 18 / 6500
Кліренс, мм 315 - для варіанту на шинах 21 '' і 18 '' 295 - для варіанту на шинах 19 '' і 16 ''
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 95

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Мотоцикл Kovi 250 Advance

  • Виробник: KOVI
  • Модель: Kovi 250 Advance
  • Наявність: Є в наявності
  • $1850.00