Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть
вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий
ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець
краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш відповідний для його
режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.
Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.
Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.
Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мотто шанувальникам України.
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road, але зі зменшеним робочим об'ємом. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього обсягу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один розподільчий вал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої КПП.
Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанністтю» вузла на старших версіях.
Реальний витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.
Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.
Підвіски мають робочі ходи скромніше, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більше, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.
Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.
В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і ґрунтовки. Напів позашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ке на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневровний мотоцикл, то Ви вже за адресою.
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.
Що нового у 2020
- світлодіодна фара
- повністю цифрова приладова панель
- ланцюги AFAM
- поліпшена обшивка сидіння
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 84 |
Колісна база, см | 135.5 |
Споряджена маса, кг | 115 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом |
Коробка передач | 6 ступінчаста механічна |
Максимальна швидкість, км. / год. | ≥ 115 |
Підвіска задня | сталевий маятник, моно амортизатор |
Підвіска передня | телескопічна вилка звичайного типу, діаметр 37мм, хід 205 |
Система запалювання | CDI |
Об'єм двигуна (см3) | 197 |
Передні гальмівні механізми | дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт |
Задні гальмівні механізми | дисковий, 240мм, одно поршневою супорт |
Об'єм паливного баку, л | 12.5 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 16 / 8000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 15 / 6500 |
Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (2021)
- Виробник: Geon
- Модель: GEON X-Road Light 200 (2021)
- Наявність: Є в наявності
-
$1399.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Geon CR6z 250
CR6 - одна з найпопулярніших моделей серед любителів мотоциклів України. Мотоцикл, яким в пору при..
$1600.00
Мотоцикл GEON Pantera N200 / S200 (2021) CBS
Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців. Добре ..
$1425.00