Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 - це розширення флагманської лінійки ендуро Geon.
Доступно опціонально встановлення інжекторної системи (EFI)
Мотоцикл оснащується тим же силовим агрегатом, що і попередня модель.
Силовий агрегат - це спільний елемент, що об'єднує обидві версії Дакарів. Але і він буде везти байк по-іншому завдяки новому карбюратору - японський NIMOTA вперше встановлюється на Геон, але обов'язково увійде в список запотребуваних компонентів.
Японський карбюратор NIMOTA відрізняється високою ефективністю. Допомагає розганятися плавніше на самому старті і максимально згладжує криві зростання потужності і моменту. На прямих 250-кубовий двигун швидко розганяє мотоцикл - головне, не соромитися маніпулювати лапкою перемикання передач і ручкою "газу".
Опціонально доступна і версія з інжектором - за запитом буде підготовлена протягом 1-2 робочих дня фахівцями Geon Motosport.До того ж власники GNX-версій по-іншому відчують віддачу двигуна завдяки великим заднім зіркам з 52-ма зубами! Зірки виготовлені з фрезерованого алюмінію з анодованим покриттям. Провідна зірка, як і раніше на 13 зубів.Охолодження двигуна, як і має бути на високому рівні - 2 радіатора, захищені міцними жалюзі. Шланги рідинного охолодження не тільки мають цікавий колір - силіконові патрубки системи охолодження мають кілька шарів армування - вони міцніше і надійніше, а сам силікон краще протистоїть агресивному середовищу, ніж гума. А значить, ці патрубки прослужать довше і витримають більше «пригод», ніж стандартні гумові.
Головна відмінність нового покоління - це хромо-молібденова рама.
По-перше такий тип рами є більш ремонтопридатним, тому що дозволяє зварювати, ремонтувати, обслуговувати, змінювати. Враховуючи специфіку жорсткої експлуатації, така перевага для багатьох має важливе значення.
По-друге така рама легше, що також складно переоцінити в екстремальних умовах ендуро драйвів.
Як і раніше, GEON іде по шляху максимального зниження маси - для цього на мотоцикл було встановлено велику кількість фрезерованих алюмінієвих компонентів: траверси і кріплення керма, ступиці і задня зірка, важелі переднього гальма і зчеплення. А так же з алюмінію виготовлені педаль заднього гальма, лапка КПП, важелі прогресії і сам маятник, кріплення захисту рук і обода коліс, підрамник і підніжки, кермо.
Гелевий акумулятор замінили на літієво-іонну батарею з зменшеною вагою. Завдяки всім старанням суху вагу мотоцикла вдалося знизити до 108 кг. Та й в цілому апарат став трохи компактніше.
Легка вага траверс і зниження непідресорених мас не тільки позитивно вплинуло на керованість байка, але і підвищило ефективність відпрацювання мотоциклом нерівностей і стабільність на високих швидкостях.
Хоча, звичайно, левова частка відповідальності за відпрацювання нерівностей лежить на амортизаторах. І тут вони, як і годиться серії Dakar, встановлені в максимальній комплектації з усіма регулюваннями. Спереду встановлені потужні тайванські амортизатори перевернутого типу з діаметром 47мм. Ззаду газомасляний амортизатор із зовнішнім резервуаром (рюкзачнного типу). В синергії з системою важеля прогресії забезпечує максимальну ефективність моно амортизатора і задньої підвіски в цілому.
Нова вилка від Fastace також дозволила мотоциклу "скинути" у вазі і дає швидкий доступ до налаштування підвіски.
Тиск в підвісках також можна регулювати - підкачати або навпаки спустити. Штатних регулювань підвісок вистачить навіть професіоналу ендуро середнього рівня, якщо говорити про тренування і практиках. Штоки пір'я вилки приховані від бруду великими захисними «лопухами»
КПП, як і раніше - 6-ступінчаста. Передачі включаються чітко, без сторонніх звуків і помилкових «нейтралей». Перша передача коротка - дозволяє потужно вигрібати грунт і не глохнути. Далі момент передається на зірку за допомогою знаменитого ланцюга AFAM з розміром 520. Слайдери і пастка ланцюга виготовлені з міцного зносостійкого матеріалу, мають продуману ефективну форму і добре вписуються в загальний екстер'єр мотоцикла.
Ще одне оновлення, яке відразу впадає в очі - це резонатор вихлопної системи, «мегабомб», як його нерідко називають. Він ефективно додає на низах і покращує продуктивність двигуна. Глушник виготовлений так само з легких матеріалів і зварений охайними швами «аргону». Не тільки виглядає добре, але ефективно доповнює систему вихлопу.
До речі, резонатор і на витрату палива впливає - хоч і не сильно, але знижує. А бак палива з об'ємом 9 літрів дозволить досить довго не згадувати про дозаправлення, що дуже важливо в умовах прогулянок по диким місцевостям.
Якщо говорити про ергономіку, то нова форма сидіння і бензобака дають можливість більше зміщувати тіло вперед, завантажуючи переднє колесо для поліпшення контролю в повороті. А невелика вага моделі та прієміста для ніг форма пластика дозволяють щільно утримувати мотоцикл ногами, що підвищує рівень контролю.
До того ж кришка бензобака стала нижче, ніж на попередній моделі. Це дає велику свободу для переміщення тіла: можна далі зміститися вперед і максимально завантажити переднє колесо, щоб при розгоні мотоцикл не піднімався на заднє колесо.
Плюс висока рама в комбінації з високим кермом дозволять зручніше триматися в стійці.
Рама захищена накладками в нижній частині, що б від черевиків не залишалися подряпини і потертості.
Широкий легкий кермо (типу TwinWall) змінного діаметру (28мм в основі) має інформаційні насічки для зручності в установці і регулюванні положення. На кермо встановлена рейка жорсткості з подушкою. Курки зчеплення і переднього гальма не тільки полегшені, а й складні - не зламаються при падінні.
Ціпкі гріпси і коротка ручка газу сподобаються всім, хто любить активні або навіть агресивні покатання. Кнопки на кермі, як і проводка в цілому - вологозахищені.
Гальмівні системи аналогічні класичним Dakar'у. Відрізняється лише колір армованих магістралей - вони стали чорними. Лапка заднього гальма виконана з товстого алюмінію з високим запасом міцності і мінімальним зазором на осі. Зусилля передається через шарнірне з'єднання, що позитивно позначається на чіткості дозування зусилля і довговічності вузла. Гальмівні диски пелюсткового типу з максимально полегшеною формою і поліпшеною вентиляцією.
Ще одна значна відмінність Dakar GNX - це більш сучасний зовнішній вигляд пластика. Пластик щільний та еластичний. Кришка повітряного фільтра зручно замикається і її можна відкрити без інструменту в польових умовах для заміни або грубої очистки фільтра. Нове переднє крило дуже добре захищає від грязі, що летить, а захист рук від летячих шматків бруду, каміння і від гілок.
На мотоциклі є така зручна «фіча», як гумова петля для бокової підніжки, яка не дає їй бовтатися або навіть відкритися під час жорстких рейдів.
Гума CST вже добре знайома на території України і користується позитивними оцінками.Спиці встановлені посилені - з діаметром 4 мм і виготовлені з нержавіючої сталі. А також з нержавіючої сталі виготовлений і весь метиз мотоцикла. Обода посилені, алюмінієві.
Dakar GNX оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - весь необхідний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає повний пакет документів.
Покажчики поворотів - LED дуже яскраві і встановлені на еластичні ніжки, які будуть згинатися при падінні, але не зламаються. Стоп-сигнал теж LED - дуже яскравий.
LED панель приладів компактна і акуратна. Якщо Ви правильно катаєте - у Вас не буде часу за нею стежити. Замок запалювання захований під сидушку для кращого захисту від попадання вологи і бруду.
Не дивлячись на велику кількість принципових змін, мотоцикл має високий рівень взаємозамінності запчастин, вузлів і тюнінгу зі звичним Dakar'ом.
Шанувальники кросу полюблять ці мотоцикли ще й за електростартери - не потрібно "кікати" кожен раз, коли заглох - це великий плюс.
У комплекті з кожним мотоциклом надається лобовий пластик під номер (замість фари);
Geon Dakar GNX 250 це ідеальний баланс між легкістю і потужністю, особливо для тренувань, а так само фрірайду по лісах і стежках. Це ще й відмінний баланс комплектації і ціни. Такий «фарш» в стандартній комплектації Ви точно не знайдете ні в кого з виробників.Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 95 |
Довжина, см | 130 |
Ширина, см | 83 |
Висота, см | 216 |
Споряджена маса, кг | 108 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 4-клап., з баланс-валом |
Коробка передач | 6-ступінчата, механічна |
Максимальна швидкість, км. / год. | ≥ 110 |
Підвіска задня | алюмінієвий маятник, система важільної прогресії, моно амортизатор с набором регулювань, хід 110мм |
Підвіска передня | телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набором регулювань, хід 300мм |
Розмір шин передня /задня відповідно | 80/100-21 // 100/90-18 |
Система запалювання | CDI |
Об'єм двигуна (см3) | 249 |
Передні гальмівні механізми | диск 240 мм, 2-поршневий супорт |
Задні гальмівні механізми | диск 240 мм, 1-поршневой супорт |
Об'єм паливного баку, л | 9 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 28 / 9000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 23 / 7000 |
Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (2021)
- Виробник: Geon
- Модель: Geon Dakar GNX 250 (2022)
- Наявність: Є в наявності
-
$3930.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Geon Dakar 250
Мотоцикл Geon Dakar 250 пропонується в двох версіях - Ендуро і мотард. Обидві версії обладнані ..
$3950.00
Мотоцикл Geon CR6z 250
CR6 - одна з найпопулярніших моделей серед любителів мотоциклів України. Мотоцикл, яким в пору при..
$1600.00
Мотоцикл GEON Dakar 250 TwinCam Enduro 2020 6-gears / 5-gears
Якщо у Вас вже є досвід і навички "початкового рівня» ендуро, ми пропонуємо Вам вийти на новий рівен..
$2980.00
Мотоцикл Geon Dakar GNS 300 (4V) Enduro 2021
Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні. Флагманська мод..
$2599.00