Якщо у Вас вже є досвід і навички "початкового рівня» ендуро, ми пропонуємо Вам вийти на новий рівень.
Ви вже «виросли» з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості? Наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam.
Це повноправний однокласник Dakar'а «4-клапанника», але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. А також з быльш дружньою ціною. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з далекохідними, енергоємними підвісками і великим дорожнім просвітом. Його так само можна позиціонувати, як більш бюджетна інтерпретація Geon Dakar 250 4V. Модель, яка являє собою проміжний щабель зростання між X-road 250 і Dakar 250 4V.
Детальне знайомство варто почати саме з двигуна. Команда бренду Geon має великий досвід роботи з тайванськими мотоциклами CPI – SM та SX 250. Досвід розуміння мотора, специфіки його експлуатації і застосовності за роки дистрибуції.
Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий 1-циліндровий двигун Honda AX-1 рідинного охолодження для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. Серійне виробництво розмістили в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах тайванського бренду, а й на багатьох інших мотоциклів. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол. Тайванці за менталітетом схожі з японцями і з самого початку не запустять в серію продукт, в якому не впевнені. Адже навіть на перших партіях мотор проявив себе з кращого боку.
Імпорт мотоциклів CPI в Україну довелося зупинити через фінансову кризу. А сьогодні бренд GEON має можливість представити свою власну модель єндуро на базі цього легендарного силового агрегату.
Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП доведеться до місця на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить корисний термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Харчується двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.
Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і сбалансований - вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.
На відміну від старшої версії, в ТвінКамі двигун вмонтований в сталеву раму (а не алюмінієву) самого класичного типу для ендуро. А завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має високу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу. Рама хром-магнезієвого сплаву. Профіль прямокутної трубки збільшує міцність у вертикальному напрямку. Конструкція робить корпус меншим, і надає кращу керованість.
Захист із пластини литий під високим тиском робить мотоцикл легшим і забезпечує наддійний захист двигуна. Трикутний підрамник зі сплаву допомагає зміцнити шасі та зменшити загальну вагу байку.
ТвінКам збудований на базі професійного кроссовго мотоцикла, який з 2008 року використовується більшістю мотоспортсменів КНР і часто перемагають райдерів на аналогічних мотоциклах японського виробництва. Складається з найтоповіших комплектуючих від різніх віробників Китаю і Тайваню.
Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Напівпрофесійні амортизатори Fast Ace підходить для різних умов дорожнього руху. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмніевим маятником. Ви можете відрегулювати його відповідно до вашої власної ваги та стану поверхні дороги.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 92 |
Довжина, см | 225.5 |
Ширина, см | 81.5 |
Висота, см | 126 |
Колісна база, см | 146 |
Споряджена маса, кг | 130 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | 1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапаний, з баланс-валом |
Коробка передач | 5- / 6-ступ. механічна |
Максимальна швидкість, км. / год. | ≥ 110 |
Підвіска задня | алюмінієвий маятник, моно амортизатор з набором налаштувань |
Підвіска передня | телескопічна вилка перевернутого типу |
Розмір шин передня /задня відповідно | 80/90-21 // 110/80-18 |
Система запалювання | CDI |
Об'єм двигуна (см3) | 249 |
Передні гальмівні механізми | дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт |
Задні гальмівні механізми | дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт |
Об'єм паливного баку, л | 10 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 26 / 8500 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 24 / 6000 |
Мотоцикл GEON Dakar 250 TwinCam Enduro 2020 6-gears / 5-gears
- Виробник: Geon
- Модель: GEON Dakar 250 TwinCam Enduro
- Наявність: Є в наявності
-
$2980.00
Рекомендовані товари
Мотоцикл Geon Dakar 250
Мотоцикл Geon Dakar 250 пропонується в двох версіях - Ендуро і мотард. Обидві версії обладнані ..
$3950.00
Мотоцикл GEON Pantera N200 / S200 (2021) CBS
Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців. Добре ..
$1425.00
Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (2021)
Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 - це розширення флагманської лінійки ендуро Geon.Доступно опціонально вс..
$3930.00
Мотоцикл Geon Dakar GNS 300 (4V) Enduro 2021
Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні. Флагманська мод..
$2599.00
Мотоцикл GEON X-Ride Enduro 125 PRO (2021)
Оновлена версія пітбайку Geon X-ride виникла завдяки отриманому на змаганнях досвіду райдерів і ..
$1239.00