Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Модель Musstang Retro Classic із 125-ти кубовим мотором можна віднести до категорії новинок на українському ринку.  Вона витримана в класичному ретроспективному стилі з доповненнями і технічними поліпшеннями, що виникли внаслідок аналізу тих недоліків і деяких технічних помилок, які присутніми у моделей-конкурентів, а в новинка від Musstang не тільки повністю відрізняється зовні, але і позбавлена ​​ряду недоліків.  Основний акцент звичайно ж зроблений на її несхожості на все мопеди разом узяті.  Хто сказав, що мопеди самого доступного цінового сегмента не можуть бути оригінальними і "стиляжному" ?!  А ось можуть Кого порадує її вигляд і кому вона сподобається ми точно не скажемо, але ця модель однозначно приверне увагу багатьох і вже сама по собі має оригінальність.
Класичні образи не старіють, вони просто на час йдуть в історію, для того щоб потім повернутися в новому прояві.  Не подобається - проходите мимо.

Почнемо з найбільш значущого:
 Модель Musstang Retro Classic оснащується новими дисками із шпицями.  Як і належить стилю даної моделі вона навмисно оснащена переднім і заднім барабанними гальмами - "дискач" був би занадто новомодним і "з'їв" би всю стилістику.  З іншого боку звичайними барабанами нікого не здивуєш і не розориш - витрата колодок і проблем в експлуатації з механізмом барабанного гальма не виникне.  Відносно ефективності - будьте впевнені, що для мопеда їх вистачає.

Наступний вдосконалений елемент - це колісні диски.  Подивіться уважно на фото.  Диски новинки від Musstang виконані з набору безлічі спиць розподілених по всій площині обода з мінімальним кроком.  Характеристики міцності такого диска навіть краще ніж у поширених алюмінієвих (на наших "якісних" дорогах це важливо), а ще вони мають класний зовнішній вигляд!

 У стандартній комплектації Retro Classic позбавлений багажної системи, але для людей практичних дана опція буде доступна і за окрему плату.

Глушник також відрізняється від схожих версій наявністю прямої "бочки" правильної геометричної форми і ретро-мотоциклетного виду.

Двигун у моделі стандартний -125-ти кубової варіант, без додаткових хитрощів і технічних змін.  Але!  Модель їде швидше аналогічних побратимів по причині меншою початкової маси і інший випускної системи.  Інший глушник має більшу прохідний перетин, що дозволяє мотору "дихати" легше.

Ручки керма ми теж змінили на більш привабливі зовні і більш зручні при хваті:

Довжина ніжок дзеркал заднього виду буде збільшеною довжини.

ПЕРЕВАГА: набагато зручніше при їзді для людей з ростом від 175 см. І вище - не потрібно пригинатися при їзді.

Згадаємо також про те, що на мопеді Musstang Retro Classic органи управління, кермо, щиток приладів і оптика відповідає назві моделі і її основним стилю - Класичному.  Кермо - взагалі класний.  Як в 60-і роки у французьких фільмах.  Хто дивився - той знає!

А ось сидіння це один з найголовніших стилістичних аспектів.  Звичайно воно менш практичне в силу меншої довжини.  Але і його форма і "нарізка поперечними смугами" - це і є те, за що може зачепитися очей, який колись уже зустрічав щось схоже на давніх давніх двоколісних родичів нашої новинки.  Звичайно багажник ми запропонували як опцію, але насправді гармонійніше модель виглядає без нього, хоча для транспортування він звичайно знадобиться.

Модель пропонується тільки в нестандартному кольорі - чорна матова емаль поєднується з виразною наклейкою на баку.  Ніякого псевдо хрому і блискучих детальок.  Строго і лаконічно.

Зверніть увагу на те, що навіть двигун і весняні елементи пофарбовані аналогічної емаллю.  У більшості випадків на інших моделях вони відрізняються від зовнішніх елементів, таких як бак, бічні пластикові кришки, крила.  А ми вирішили вивести повне колірну відповідність.  Оскільки рама на моделі відкрита до огляду, все елементи в одному кольорі дійсно прикрашають модель і надають їй індивідуальність.  Самі подивіться, хіба не подобається?

Всі варіанти в стандартній комплектації пропонуються з захисними дугами.

Для зручності власника все попереджувальні написи на інформаційних наклейках виконані на зрозумілій для наших співвітчизників мовою.  Дві пружини ми встановили спеціально, але не для того щоб вантажити щось мішками, а скоріше для мото прогулянки куди-небудь недалеко удвох.

Модель комплектується приводний ланцюгом 428 з індексом H (посилена).  При цьому на виробника ланцюга ми не економили - це не якийсь "no name", а компанія CHOHO.  Ті хто знають про якість - порадіють, ті хто ще не знає, чи зможе порівняти і переконатися.  Основною причиною такої зміни в нашій моделі стала інформація від споживачів, що на моделях Spark 125-2X ланцюг витягується за перші 70-100 км.  шляхи і потребувала заміни.  Ланцюг укладена в металевий кожух по всі своїй довжині, так що очищати і змащувати її доведеться рідше з урахуванням набагато меншу доступність для потрапляння бруду та пилу.  Причому раніше кожух ланцюга з внутрішньої частини мав технологічний виріз для спрощення монтажу.  Однак в цей виріз з заднього колеса потрапляла бруд і вода, які залишалися всередині порожнини кожуха і сприяли корозії та інтенсивної забрудненості ланцюга.

Як в інших моделях Musstang починаючи з 2019 року версіях кожух повністю закриває ланцюг зводячи до мінімуму потрапляння води і бруду.

Габаритні значення
Довжина, см 190
Ширина, см 78
Висота, см 107
Колісна база, см 121.5
Споряджена маса, кг 90
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження, горизонтально розташований
Колісні диски Сталеві, оснащені шпицями, пофарбовані матовою емаллю чорного кольору
Коробка передач 4-х ступенева механічна трансмісія в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 80
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 2.50-17 / 2.75-17
Система електроживлення АКБ 12V 5A
Система запалювання Електронне (CDI) та Кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід, ланцюг CHOHO 428-H, укладена в металевий захисний кожух
Об'єм двигуна (см3) 119.7
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом
Задні гальмівні механізми Барабанний, механічний з приводом через механічний тяговий важіль
Об'єм паливного баку, л 12 ( 0,5 літри резерву, включно )
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 8 / 7500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 7.9 / 6000
Витрати палива л/100км ≥2,1
Система охолодження Повітряна
Вантажопідйомність, кг 130
Доступні кольори Чорний матовий

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мопед Musstang Retro Classic 125

  • Виробник: Musstang
  • Модель: Retro Classic 125
  • Наявність: Є в наявності
  • $850.00