Модель електричного скутера FADA під назвою UNLi.
Дана модель пропонується в трьох колірних варіантах: Бірюзовий, чорний і червоний.
Електроскутер ЮНЛі розрахований на перевезення двох осіб, включаючи водія, з максимальним комфортним розміщенням і може витримувати навантаження до 200 кг Максимальна заявлена виробником швидкість до 70 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 75 км. в ідеальних умовах. Джерелом живлення в цьому скутері є літій-іонна батарея.
У стандартне оснащення входить:
- зарядний модуль USB;
- система відтворення формату MP3 музики з управлінням на кермі
- режим реверсу (задній хід);
- 3-х швидкісний перемикач швидкостей;
- всі прилади освітлення і стоп сигнал оснащені світлодіодними лампами;
- для забезпечення безпечного зберігання електроскутера завод виробник передбачив і оснастив дану модель охоронною сигналізацією з керуванням через брелок;
- багажник
Розмірність і тип шин:
передня 130 / 60-13 Виробник - KENDA,
задня 130 / 60-13 Виробник - KENDA;
Алюмінієві Диски
Система гальм :
передні гальма дисковий / задні дискові гальма
Конструкція мотора – прямий привід, виконаний у вигляді безщіткового мотор колеса на постійних неодимових магнітах з датчиком Холу і максимальної пікової потужністю 3000 Вт.
Номінальна потужність мотор колеса – 2000 Вт.
Загальний опис літій-іонної батареї і рекомендації по експлуатації електроскутера FADA UNLi
Літієві акумулятори в порівнянні з джерелами інших типів володіють високою питомою щільністю енергії, що при рівних типорозмірах дозволяє забезпечити електроживленням навантаження протягом більш тривалого часу.
Застосування літій-іонних акумуляторів з гель-полімерним електролітом виключає необхідність контролю рівня, температури та густини електроліту, що є необхідною умовою в технології обслуговування свинцевих акумуляторів типу АБ. Застосування таких батарей істотно скорочує витрати на їх експлуатацію, вони мають тривалий термін служби від 10 до 15 років, що в 2...3 рази перевищує термін експлуатації акумуляторів типу свинцево-кислотних.
Електроскутер FADA UNLi оснащується літій-діоксид-марганцевої батареєю LiMnSO4 з загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт*год).
Даний тип батареї є найбільш вивченим з літієвих акумуляторних батареєю, безпечним і масовим джерелом живлення. Їх ємність нижче, ніж у батарей з матеріалами на основі кобальту, але вони дешевше і не потребують застосування складних мікросхем для управління процесами заряду-розряду. За рахунок оптимальних характеристик і великий тиражності виробництва, помірній вартості АКБ літій-діоксид-марганцеві батареї є дуже популярні та використовуються найчастіше у вигляді джерела живлення для електроскутерів і подібного типу пристроїв.
Літій-діоксид-марганцеві батареї характеризуються невеликим струмом саморозряду (2...2,5 % в рік) і великим терміном зберігання (більше 10 років), а також широким діапазоном робочої температури (-40...+85°С). Напруга на виході літій-діоксид-марганцевої батареї відрізняється хорошою стабільністю: в діапазоні від 0 % до 60 % ступеня розряду напруга змінюється в діапазоні від 3,0 до 2,5 В, а при розряді більше 60% напруга різко зменшується від 2,5 до 1,7 Ст.
Технічні параметри:
Тип батареї: LiMnSO4
Напруга :72V
Питома Електроємність Ват в годинах на кілограм – 224 Watt*h/кд
З-рейтинг зарядки - 1C
Кількість циклів заряду/ розряду - ≥1500 разів
Час заряду, г - 8 ч.
Саморозряд при температурі 20 градусів, % - 5%,30днів
Рекомендації по експлуатації:
Головною перевагою літієвих акумуляторів є їх невибагливість і простота в обслуговуванні, так як вони мають низький саморозряд і у них повністю відсутній «ефект пам'яті». Однак слід враховувати, що при неправильній експлуатації таких акумуляторів може відбутися їх займання або вибух.
Для забезпечення безпеки Li-Ion акумуляторів необхідно:
- виключити можливість короткого замикання;
- не можна допускати перегріву;
- забороняється використовувати Li-Ion-акумулятор з пошкодженим корпусом.
- не рекомендується використовувати режим більш глибокого, а також м'якого розряду, які знижують тривалість циклічного терміну служби акумулятора.
- Li-ion акумулятори можуть заряджатися в комбінованому режимі: з самого початку при постійному струмі (величиною 0.2 С до 1С) до напруги в 4.2 (це значення залежить від виробника батареї), а далі зарядка буде проходити при постійному напрузі.
Зарядний пристрій Li-ion АБ подібно зарядного пристрою для свинцево-кислотних та лужних акумуляторів. Основна відмінність в рівні напруги заряду: для Li-ion акумуляторів номінальну напругу елемента 3,6 В, у свинцево-кислотних - 2,2 В, лужних - 1,5 ... 1,6 В.
З цього для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електроскутера!
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Li-ion 72V-20Ah |
Запас ходу на електротязі, км. | ≤ 70 |
Максимальна потужність електромотора, Вт | 2000 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤ 800-1000 |
Габаритні значення | |
Довжина, см | 222 |
Висота, см | 115 |
Колісна база, см | 140 |
Споряджена маса, кг | 108 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму |
Енергоспоживання і напруга зарядного модуля | 5 Ампер / 59,2 Вольта |
Колісні диски | Литі, легкосплавний алюміній |
Коробка передач | Трьох режимний модулятор швидкостей + задній хід |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Розмір шин передня /задня відповідно | 130 / 60-13 KENDA / 130 / 60-13 KENDA |
Тип приводу | Прямий привід на провідне заднє колесо |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двох поршневими супортом, гідравлічний |
Задні гальмівні механізми | Дисковий |
Максимальна швидкість при русі на електротязі км / год | до 70 |
Живленя для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Тип батареї | Літій-іонна батарея напругою 72 Вольта і ємністю 20 Ач Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин |