Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

UPD 2021: З'явилось два нових кольори: червоний та синій


Мотоцикл Lifan KP350
– нова для України модель, яка вже надійшла в продаж у березні 2020 року.

Тут ми викладемо загальні, специфічні, технічні та особливі нюанси і деталі в цій новинці. Жодних суджень щодо вражень від динаміки, максимальної швидкості, керованості надавати не будемо, надто вже це суб'єктивно. Не в останню чергу цей наш підхід обумовлений тим, що дорожник з таким об'ємом двигуна і з таким насиченим опціоном для нас теж в деякому роді новинка. Звичайно, можна порівнювати його з іншими нашими моделями, але це не просто не професійно, а навіть смішно. Такі «забави» залишимо конкурентам. Як ми спостерігаємо, деякі з них «пропихають» порівняння власних моделей з популярними мотоциклами Lifan, які «злегка» не в тому класі, але головне ж розповісти, що у них краще зовсім і у всьому, а це завжди зручно робити видають уявне за дійсне.

Другий важливий момент полягає в тому, що у разі з KP350 перші їздові цикли при знайомстві були організовані за участю тестових моделей в технічній специфікації та базової комплектації для внутрішнього китайського ринку. Це відбувалося ще в травні 2109 року, на етапі тривалих за часом остаточних робіт. Саме ці перед серійні зразки накочували сотні і тисячі кілометрів в різних умовах: міська експлуатація, швидкісні треки і дальні відрізки. Тестові зразки для міста і швидкісних треків «катали» і аналізували тест-пілоти Lifan.

А один мотоцикл використовував у якості джерела для переробки підвіски і подальшої участі в приватних змагальних дисциплінах відомий в Китаї інженер-експериментатор і стант-райдер Вень Сянь (Wenxian). Причому сам спортсмен сказав, що в основі доробок лежали лише зміни гальм, підвіски, шин і профілю бака, а двигун залишився у своєму початковому стані – потенціал мотора виявився для його райдерскої специфіки зовсім достатнім.

А ось тривалі круїзні перевірки здійснювали залучені особи, які володіють досвідом, а також беруть активну участь і відомі в китайській мотоциклетної клубній тусовці .
Найскладніший маршрут був прокладений в Тибет. Загальна його протяжність склала понад 3500 км. При цьому перепад висот по дорозі склав від 20 до 4 500 метрів над рівнем моря.

Після аналізу результатів всіх циклів і варіантів їздових випробувань було внесено ряд конструктивних доповнень. Додано підвісна опція з регульованою жорсткістю передньої вилки і регулюванням опору на ході відбою задній амортизаторної стійки, а також деякі зміни по частині ергономіки – змінений кут нахилу країв керма, тонований вітрівки замінив вихідне прозоре скло, була збільшена товщина м'якої вставки сидіння, джгути проводів були пере-прокладені по іншому, перемістилися в інші місця деякі електронні модулі і блок ABS і т. д.
ДВИГУН KP350 - нової серії DRF350. Позначення мотора «263MP». Це нова генерація мотора з деякими цікавими особливостями. В основі конструктиву цього двигуна багато типових технологічних рішень японської школи двигунобудування. Наднового Lifan не додавав.



Робота над змінами велася в напрямках:

зменшення вібраційних навантажень;
налаштування системи упорскування;
поліпшення продуктивності системи змащення;
цілком інший підбір передавальних чисел КПП з урахуванням особливостей моделі;
оптимізація системи охолодження для збільшення продуктивності з одночасним зменшенням довжини магістралей і більш компактних розмірів радіатора;
застосування нових алюмінієвих сплавів для зменшення тертя у вузлових зв'язках з максимальною різницею температурних режимів, а також сплавів для полегшення частини зовнішніх деталей.

Діаметр циліндра становить 63.5 мм хід поршня 55.2 мм. Ступінь стиснення 11.1. Кількість клапанів - по два на кожен циліндр. Привід клапанів пластинчастої ланцюгом, розташованої в середній частині між циліндрами.

Найголовніші критерії при конструюванні (перекладено дослівно):

Експлуатаційна надійність і підвищений моторесурс.
Максимальний тяговий потенціал в низькому і середньому регістрі робочих обертів двигуна.
Константна стабільність характеристик при експлуатації в різко континентальному кліматі зі значною амплітудою коливань температур і атмосферного тиску.
Мінімізація вібронавантаженості у всіх робочих режимах.
Можливість експлуатації на бензин з октановим числом більше 92.

З цікавого:

Двигун «колеться» навпіл по горизонталі, тобто звичайних для одностволок лівої і правої половин картера у нього немає, тільки верхня і нижня частини. Переваги: дуже висока жорсткість конструкції, значно менша кількість порожнин під різьбові з'єднання, картер виконаний у вигляді окремої деталі.Зниження центру ваги самого двигуна (він «виріс» в ширину і в довжину, а не в висоту) і близьке до 50/50 розподіл ваги по сторонам від осі центру (зберігаються однакові характеристики керованості і стійкості в лівих і правих поворотах при кренах).
Корінні шийки колінчастого вала спочивають на опорних точках з підшипниками ковзання.
Привід клапанів через звичайні рокери з механічним регулюванням зазору клапанного механізму - дуже просто, дуже доступно, дуже надійно.
Масло приймач знаходиться в окремому глибокому колодязі і забезпечує постійну наявність масла в системі, навіть якщо кут мотоцикла по відношенню до горизонталі змінюється більш ніж на 38 градусів.
Балансувальний вал на вкладках з трьома опорними точками і механічним демпфером крутильних коливань на торцевій частині.
Свічкові колодязі розташовані на бічних торцях головки - дуже зручно для банальної перевірки стану іскрового зазору, тому, що доступ відкритий, нічого не потрібно знімати, спецінструмент не потрібен.
Виробник компонентів системи упорскування палива - Bosсh, настройки керівного модуля ECU - плід спільних зусиль Lifan і Bosсh.

ПІДВІСКА І РАМА. У варіанті для України мотоцикл буде оснащуватися опціонної для всіх інших передньою підвіскою з можливістю регулювання деяких параметрів передньої вилки і регульованою задній амортизаторною стійкою. Діапазон можливостей регулювання буде більше, ніж банальний перед-натяг пружини, більш докладно про це ми розповімо в тестовому відеоогляді.

Найголовніше при виготовленні рами – висока кутова жорсткість центрального опорного елемента. Матеріал цієї частини виконаний з листової холоднокатаної сталі профільного перетину. У місцях найбільших згинаних завантажень фронтальні і тилові силові каркаси трубчастого перетину знаходяться один напроти одного з мінімальним розходженням по установчому куті до основного елементу – це своєрідна імітація маятникових осі дозволила дуже точно збалансувати розподіл динамічних навантажень. У стані спокою більший відсоток маси розподілений вперед, але, коли пілот в сідлі, співвідношення змінюється. А ще дуже важливим елементами є кронштейни кріплення двигуна, які розташовані під строго певним кутом до винесеного тому важелю кріплення прогресії – таке поєднання обумовлює компенсацію моменту інерції маси двигуна при гальмуванні або розгоні, коли робота підвіски обумовлює переміщення «двигуна вниз -вгору».

Шестиступенева КПП. Первинний і вторинний вали виготовлені з конструкційної вуглецевої сталі марки 40X, яка повергнута цементації і гартування з низьким відпуском. Вали обертаються на дворядних кулькових підшипниках, які встановлені на стороні з найбільшим навантажувальних коефіцієнтом. У протилежній стороні на вал встановлені голчасті компактні підшипники. Шестерні виготовлені з конструкційної легованої сталі марки 20ХНР. Цікаво, що даний тип обробки сталі, нормативи якості та вимоги до основних властивостей запозичені китайської промисловістю зі старих радянських ГОСТ 1050-88 і ГОСТ 4543-71 – історія якісної технології не старіє. Як «все це справа крутиться» і яку динаміку повідомляє мотоцикла – покажемо на прикладі, але пізніше.

ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ Світлотехніка із застосуванням LED-технології по колу. Панель приладів являє собою TFT-дисплей - це рідкокристалічний тип екрану з активною IPS-матрицею. Саме такий варіант буде стандартним оснащенням на українських версіях. А для китайського ринку це теж опція як і регульована підвіска. У звичайному варіанті монохромний дисплей з меншою кількістю відображуваних параметрів (він показаний на другому фото)

Основні технологічні плюси – дуже висока швидкодія (тахометр і спідометр), висока контрастність, відмінна передача кольору і майже бездоганну якість зображення.Дисплей передбачає наявність двох варіантів яскравості світіння: денний і нічний (спрацьовує по датчику світла).

 Параметри, які він відображає: рівень палива, температура охолоджувальної рідини + додатковий індикатор перегріву, поточний час, одометр + добовий лічильник пробігу пробіг, швидкість в км / год, заряд акумулятора в вольтах.  А є ще одне нововведення - в момент активації вентилятора охолодження на панелі загоряється зелений символ пропелера - дуже наочно.

Гальмівна система складається з двох передніх плавучих гальмівних дисків діаметром 320 мм кожен.  Активність процесу здійснюється двома двох поршневими супортами стандартного типу.  Городити город із застосуванням особливих конструкції супортів не було особливого сенсу, оскільки дводисковий механізм на «відмінно» справляється з покладеним на нього завданням, а гальмівні колодки будуть доступними і недорогими.  Задній диск має діаметр 240 мм.  і однодисковий супорт.  Антиблокувальна система буде входити в стандартний опціон української версії моделі (ми вирішили, що економія на ABS на шкоду якості і відчуттям від їзди).

Шини мають такі розміри і маркування: передня 120/70-ZR17, задня 160/60-ZE17.  Забігаючи наперед скажемо, що шини орієнтовані на тверді асфальтові покриття і проявляють себе краще після того як трохи «підберуть температуру».

Зовнішній вигляд.  А ось тут «no comments» - ми постаралися показати його з усіх боків в відео (в сусідній вкладці).  Тут вже Ви самі вирішуйте.

 Про всі інші фішечки, опції, непомітні елементи і функції ми детально розповімо на прикладі живого мотоцикла - так буде краще і зрозуміліше.

РЕЗЮМЕ: Найкраще цей мотоцикл підійде тим, хто не тільки мчить в умовах міста, а має можливість і бажання в активному темпі переміщатися по пристойним заміських дорогах в нетривалі по протяжності подорожі (зручніше без другого номера) і точно не підійде тим, хто  хоче гарцювати по лісах і полях, а не дорогами.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 79
Довжина, см 205.5
Ширина, см 76.5
Висота, см 119
Колісна база, см 141
Споряджена маса, кг 182.5
Технічні характеристики
Двигун, тип Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4-х клапанний (SOHC) з балансувальним валом, рідинним охолодженням і інжекторної системою харчування. Привід клапанного механізму пластинчастої ланцюгом. Два клапана на кожен циліндр. Параметри клапанних зазорів: впуск 0.08 / випуск 0.18
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 3.50-17 передній і 4.50-17 задній
Коробка передач 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. ≤ 156
Максимальний кут повороту керма, градуси 35
Підвіска задня Маятникового типу з кріпленням через проміжні важелі прогресії пружинно-гідравлічним моно-амортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 41 мм.)
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Розмір шин передня /задня відповідно 120 / 70ZR17 / 160 / 60ZR17 (діапазон рекомендованого тиску в залежності від швидкісних режимів і зовнішньої температури: передня шина -185 ~ 200 kPa; задня шина - 200 ~ 225 kPa
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації літій-іонного типу HJTX5L-FPZ. Вага 420 г. Температура холодної прокрутки - 90А (максимальна температура, яка має акумуляторну батарею або батарею, можливо, випромінювати при температурі -18 ° C протягом 30 секунд, перед тим, як натиснути батарею в нижній частині штаму).
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і корективною куту упередження запалювання блоком ECU; Використовується тип свічок запалювання: CR8E / Виробник NGK
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування сальникового ланцюга - 520SX
Об'єм двигуна (см3) 349.5
Передні гальмівні механізми Два плавучих гальмівних диска діаметром 320 мм два двох поршневими супорта, антиблокувальна система (ABS)
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., Одно поршневий супорт, антиблокувальна система (ABS)
Об'єм паливного баку, л 15
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 33.5 / 9000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 29.5 / 5500
Витрати палива л/100км ≥ 3.7
Система охолодження Водяне охолодження з одноконтурним радіатором, термостатом і примусовим вентилятором охолодження
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92.
Вантажопідйомність, кг 150
Доступні кольори Чорний перламутровий / Білий перламутровий

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Дорожній мотоцикл Lifan KP350

  • Виробник: Lifan
  • Модель: KP350
  • Наявність: Є в наявності
  • $3550.00


Рекомендовані товари

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CITYR

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CITYR

Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (читається як Сі Ті Ар 200) - 2019 модельного року - це оновлена ​​версія д..

$1420.00

Дорожній мотоцикл Kovi VERTA

Дорожній мотоцикл Kovi VERTA

Розширюємо палітру моделей KOVI новою моделлю - VERTA.VERTA – це новий молодіжний стріт в сучасному ..

$0.00