Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (читається як Сі Ті Ар 200) - 2019 модельного року - це оновлена ​​версія дорожнього мотоцикла від LIFAN.

Новизна і оптимальне споживче досконалість даної моделі полягають в тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукувань, але без значного подорожчання і впровадження істотно ускладнених конструкцій.  Як то кажуть, все геніальне - просто.  Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і при цьому залишити вартість в доступному ціновому сегменті.  Назва моделі СiTyR розшифровується як "city racer" (міський гонщик) позначає її максимальну зручність і функціональне призначення для переміщення в місті і передмісті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стрітових» мотоциклів сімейства LIFAN в загальних обрисах наближених до вже дуже відомої і популярної моделі LF150-2E, але з більш потужним мотором і деякими конструктивними змінами.

У 2019 ми додали деякі опції, для поліпшення функціональності і можливостей по використанню моделей на дорогах без асфальтового покриття.  Зовнішній вигляд і елементи моделі зразка 2018 року Ви можете порівняти з оновленнями подивившись фото в карті товару або відео (ми спеціально залишили їх доступними для огляду, щоб були зрозумілі зміни, моделі 2019 роки)
Нові світлодіодні покажчики повороту більш яскраві і помітні.  Кріпильний підставу як і раніше на рухомий гумової частини - можна гнути в будь-яку зі сторін без остраху - цілісність гарантована.

Новий глушник.  Звук при роботі двигуна більш насичений і басовитий + зниження опору на випуску.  Ми спеціально підбирали глушник для того, щоб полегшити дихання і поліпшити газообмін на середніх і високих оборотах.  Для нового двигуна це зміна виявилося дуже хорошим доповненням.  Декоративний накладка на бочці не пластикові, виконана з металу і пофарбована в колір торцевого обрамляє елемента.

Зверніть увагу на те, що дорожній просвіт при установки нової випускної системи не постраждав.  Приймальна труба прокладена вздовж всієї довжини без заниження - вона не виступає за габарити кронштейна важеля заднього гальма.  Це оцінять ті, хто їздить поза асфальтом.

А ще ми встановили нові задні амортизатори.  Вони суттєво відрізняються від початкового варіанту.  Пружина зі змінною навивкою. забезпечена кільцем для регулювання перед натягування.  Пнемо камера заповнена інертним газом і згладжує значні коливання при ході стиснення.  Зараз вони жорсткіше ніж були.  Це дозволить їздити удвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці буде відчуватися найкраща стабільність управління та відсутність розгойдування.

Хочемо звернути увагу на двигун серії NBS.  Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю в 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм.  досягається вже при 6500 об / хв.-1.  Силовий агрегат є 4-х тактовий, двох клапанний, з розміщеним з верху розподільчим валом,  мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалений двох генерацій моторів серій CG150 (використовуваний на LF150-2E) і NBF (використовуваний на Lifan KP200).

Іншими словами двигун Lifan NBS - це симбіоз перевірених технічних рішень від двох добре зарекомендували себе двигунів, доповнених деякими технологічними вдосконаленнями:

Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором.  Це спеціальне гумове на дотик покриття.  Воно не слизьке, що не царапется, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому приємне на дотик.  Звичайно, всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена ​​гострих кутів.  Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.

 

  1. Впускний колектор особливої ​​форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного розподілу паливо повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  2. У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного валу
  3. Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою і зниженим коефіцієнтом тертя
  4. Окремий масляний канал в циліндрі для подачі масла на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  5. В кріплення картера додані чотири додаткових болтових з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багато кратного температурного розширення при нагріванні і наступному охолодженні

У конструктиві двигуна використаний метод, який на інженерно-технічній мові звучить як "дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати по простому: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зсув осі циліндра зменшує різницю в тиску на передню і задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення - збільшується, що в загальному дає більш рівномірне спрацьовування робочої частини циліндра.

Так само в конструкції головки циліндра передбачений пусто тіла канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між найбільш нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений правіше від випускного отвору головки циліндра, а на креслярської схемою показано напрямок спрямованого потоку повітря).

Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (при використанні неякісного палива).  Компенсує температурне розширення металу зводячи до мінімуму зміни.

У конструктив закладено і наявність системи охолодження поршня з розпиленням масла.  На правій частині картера є спеціальний масляний канал, через який масло під тиском потрапляє на нижню внутрішню частину спідниці поршня і ефективно знімає температурне навантаження.

Поршень полегшили, зменшивши його масу з 142 грам до 86 грам і він має більш коротку "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер з роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного валу.  Такий варіант виконання забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, тим самим збільшуючи ресурс труться пов'язаних елементів, а так само зменшує шум при роботі на середніх і високих оборотах.

Ще одна особливість нового мотора.  Тепер немає необхідності 35% виробляти регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента при кожній заміні масла.  В даному моторі використовується вбудований плоский і значний за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібнопористий елемент в спеціальній камері мастило приймача в картері двигуна (по простому - металева сітка).  Дане рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування і експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних масел (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна).  Застосована конструкція також забезпечує і інше важливе функціональне призначення - таке розташування мастило приймача гарантує Відсутність масляного голодування при значних нахилах двигуна (мається на увазі їзда зі значними кутами нахилах мотоцикла).  Конструктивне місце розміщення камери з елементом, що фільтрує Ви зможете побачити на доданому фото

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 зі зміненою калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань - спеціально для того, щоб якщо раптом і з'явиться необхідність відрегулювати налаштування, власник зміг зробити це самостійно - погодьтеся, це і швидше і дешевше, ніж звертатися до фахівців.

Для більшої зручності «важіль підсосу» винесено на кермо і інтегрований в блок управління з лівого боку - за рахунок цього зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
 Мотоцикл оснащений п'яти ступеневою механічною трансмісією, яка відрізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні оборотів мотора.  До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера - в наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення.  А ще потрібно згадати про те, що задні ведена зірка моделі Lifan CiTyR має 44 зуба.  Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E у якого в стандарті 41 зуб.  Передня зірка на СіТіАре має 15 зубів.  У поєднанні з іншими передавальними числами КПП, більш високою потужністю двигуна, а також збільшеним крутним моментом, який досягається при менших (у порівнянні з 150-2E) оборотах динаміка мотоцикла стала краще і швидкість максимальна вище.  Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника як «CHOHO-chain».  В Україні цей бренд вже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше купували найдешевші ланцюга на ринку «без роду і племені», або ж навпаки переплачували за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

Диски восьми шпицеві і візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, малопомітними.  Цього ефекту ми і хотіли досягти.  Придивіться!  Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще як ніби "полегшують".  Якщо у кого-то з'явилися сумніви в їх міцності - не варто передчасно робити висновки.  Коли Ви зможете самі подивитися на ширину їх поперечного перерізу - всі питання підуть самі собою.

Коротко згадаємо про інших елементах:

Електронна панель приладів перекочувала і на 200-й СіТіАр.  У стандартному виконанні приладової панелі присутній одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку.  Важливою відмінністю нової приладів є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди".  Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність.  У чому сенс, запитаєте Ви?  А в тому, що і в сутінках і при яскравому сонці і в темряві ефективність світіння залишається Висококонтрастний і легко зчитується.  Це не старі ЖК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "вдивляння" для читання показань.

 Два ключові параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах.  Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість і активну в даний момент часу передачу.  Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей.  Причому позиція "Нейтраль" відображається на рівень нижче і при включеній будь-якій передачі не відображається - точно не заплутаєтеся.  Впевнені, що це оцінять і ті у кого зір ослаблене і ті хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними засобами мотоциклів.
 При включенні запалювання панель здійснює 2-х секундний режим перевірки так званий "тест-режим" коли загоряється все повністю і після цього переходить в робочу фазу, залишаючи світяться тільки функціонально активні індикатори.

Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором.  Це спеціальне гумове на дотик покриття.  Воно не слизьке, що не пошкоджується, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому приємне на дотик.  Звичайно, всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена ​​гострих кутів.  Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми в штатній комплектації і захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки.  Бруду і пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пиляків і сальників вилки це додаток допоможе продовжити:

Ну ось мабуть і все, на початковому етапі.  Lifan СiTyR 200 - це наступний щабель розвитку моделі 150-2E і вартий уваги варіант в якості першого мотоцикла, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.  Наша мета була не в тому, щоб запропонувати умовно нову модель за не зовсім прийнятні гроші з різними яскравими перекладними картинками на двигуні і пластиці, копійчаної інтегрованої штатної "радіолою" з розряду товарів на Aliexpress "все по USD9,99".  Швидше навпаки - цей мотоцикл повинен залишатися доступним, надійним, невибагливим і економічно виправданим в змісті і експлуатації.  А якщо він при цьому динамічніше, швидше, зручніше в їзді і трішки приємніше оку - це чи не головне?  Вибір завжди за Вами.

Габаритні значення
Висота, см ( по сидінню ) 75.5
Довжина, см 206
Ширина, см 76
Висота, см 105
Колісна база, см 132
Споряджена маса, кг 125
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і оснащений ланцюговим приводом розподільного валу
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим в чорний матовий колір дисками
Коробка передач 5-ти ступенева механічна зі зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 105
Максимальний кут повороту керма, градуси 44
Підвіска задня Маятникова, з парними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини і компенсаційної пнемо-камері
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм.
Рекомендований клас в'язкості мастила 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно 3.00-17 / 110/90-17
Система електроживлення АКБ 12N7-3B
Система запалювання Електронне (CDI), електростартер і механічний кікстартер
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передньої і задньої зірок: 15/44
Об'єм двигуна (см3) 175
Передні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний з двох поршневими супортом, гідравлічний
Задні гальмівні механізми Барабанні з механічним ножним приводом
Об'єм паливного баку, л 13
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 13.6 / 8000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 13 / 6500
Кліренс, мм 180
Витрати палива л/100км ≤ 2.6
Рекомендоване паливо Бензин с октановим числом не менше 95
Вантажопідйомність, кг 162
Доступні кольори Чорний глянсовий (Black Pearl) / Синій глянцевий металік (Dark Blue) / Графітовий матовий (Dark Steel)

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CITYR

  • Виробник: Lifan
  • Модель: 200 CITYR
  • Наявність: Є в наявності
  • $1420.00


Рекомендовані товари

Дорожній мотоцикл Lifan KP350

Дорожній мотоцикл Lifan KP350

UPD 2021: З'явилось два нових кольори: червоний та синійМотоцикл Lifan KP350 – нова для України моде..

$3550.00

Мотоцикл Круізер (чоппер) Lifan LF250-D

Мотоцикл Круізер (чоппер) Lifan LF250-D

C 2020 року в моделі Lifan LF250-D з'явилися два нових доповнення:  1. У комплектацію моделі як..

$3170.00