Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (читається як Сі Ті Ар 200) - 2019 модельного року - це оновлена версія дорожнього мотоцикла від LIFAN.
Новизна і оптимальне споживче досконалість даної моделі полягають в тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукувань, але без значного подорожчання і впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне - просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і при цьому залишити вартість в доступному ціновому сегменті. Назва моделі СiTyR розшифровується як "city racer" (міський гонщик) позначає її максимальну зручність і функціональне призначення для переміщення в місті і передмісті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стрітових» мотоциклів сімейства LIFAN в загальних обрисах наближених до вже дуже відомої і популярної моделі LF150-2E, але з більш потужним мотором і деякими конструктивними змінами.
У 2019 ми додали деякі опції, для поліпшення функціональності і можливостей по використанню моделей на дорогах без асфальтового покриття. Зовнішній вигляд і елементи моделі зразка 2018 року Ви можете порівняти з оновленнями подивившись фото в карті товару або відео (ми спеціально залишили їх доступними для огляду, щоб були зрозумілі зміни, моделі 2019 роки)
Нові світлодіодні покажчики повороту більш яскраві і помітні. Кріпильний підставу як і раніше на рухомий гумової частини - можна гнути в будь-яку зі сторін без остраху - цілісність гарантована.
Новий глушник. Звук при роботі двигуна більш насичений і басовитий + зниження опору на випуску. Ми спеціально підбирали глушник для того, щоб полегшити дихання і поліпшити газообмін на середніх і високих оборотах. Для нового двигуна це зміна виявилося дуже хорошим доповненням. Декоративний накладка на бочці не пластикові, виконана з металу і пофарбована в колір торцевого обрамляє елемента.
Зверніть увагу на те, що дорожній просвіт при установки нової випускної системи не постраждав. Приймальна труба прокладена вздовж всієї довжини без заниження - вона не виступає за габарити кронштейна важеля заднього гальма. Це оцінять ті, хто їздить поза асфальтом.
А ще ми встановили нові задні амортизатори. Вони суттєво відрізняються від початкового варіанту. Пружина зі змінною навивкою. забезпечена кільцем для регулювання перед натягування. Пнемо камера заповнена інертним газом і згладжує значні коливання при ході стиснення. Зараз вони жорсткіше ніж були. Це дозволить їздити удвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці буде відчуватися найкраща стабільність управління та відсутність розгойдування.
Хочемо звернути увагу на двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю в 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже при 6500 об / хв.-1. Силовий агрегат є 4-х тактовий, двох клапанний, з розміщеним з верху розподільчим валом, мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалений двох генерацій моторів серій CG150 (використовуваний на LF150-2E) і NBF (використовуваний на Lifan KP200).
Іншими словами двигун Lifan NBS - це симбіоз перевірених технічних рішень від двох добре зарекомендували себе двигунів, доповнених деякими технологічними вдосконаленнями:
Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, що не царапется, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому приємне на дотик. Звичайно, всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.
- Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного розподілу паливо повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
- У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного валу
- Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою і зниженим коефіцієнтом тертя
- Окремий масляний канал в циліндрі для подачі масла на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
- В кріплення картера додані чотири додаткових болтових з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багато кратного температурного розширення при нагріванні і наступному охолодженні
Так само в конструкції головки циліндра передбачений пусто тіла канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між найбільш нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений правіше від випускного отвору головки циліндра, а на креслярської схемою показано напрямок спрямованого потоку повітря).
Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (при використанні неякісного палива). Компенсує температурне розширення металу зводячи до мінімуму зміни.
У конструктив закладено і наявність системи охолодження поршня з розпиленням масла. На правій частині картера є спеціальний масляний канал, через який масло під тиском потрапляє на нижню внутрішню частину спідниці поршня і ефективно знімає температурне навантаження.
Поршень полегшили, зменшивши його масу з 142 грам до 86 грам і він має більш коротку "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер з роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного валу. Такий варіант виконання забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, тим самим збільшуючи ресурс труться пов'язаних елементів, а так само зменшує шум при роботі на середніх і високих оборотах.
Ще одна особливість нового мотора. Тепер немає необхідності 35% виробляти регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента при кожній заміні масла. В даному моторі використовується вбудований плоский і значний за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібнопористий елемент в спеціальній камері мастило приймача в картері двигуна (по простому - металева сітка). Дане рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування і експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних масел (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує і інше важливе функціональне призначення - таке розташування мастило приймача гарантує Відсутність масляного голодування при значних нахилах двигуна (мається на увазі їзда зі значними кутами нахилах мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з елементом, що фільтрує Ви зможете побачити на доданому фото
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 зі зміненою калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань - спеціально для того, щоб якщо раптом і з'явиться необхідність відрегулювати налаштування, власник зміг зробити це самостійно - погодьтеся, це і швидше і дешевше, ніж звертатися до фахівців.
Для більшої зручності «важіль підсосу» винесено на кермо і інтегрований в блок управління з лівого боку - за рахунок цього зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл оснащений п'яти ступеневою механічною трансмісією, яка відрізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні оборотів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера - в наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задні ведена зірка моделі Lifan CiTyR має 44 зуба. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E у якого в стандарті 41 зуб. Передня зірка на СіТіАре має 15 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами КПП, більш високою потужністю двигуна, а також збільшеним крутним моментом, який досягається при менших (у порівнянні з 150-2E) оборотах динаміка мотоцикла стала краще і швидкість максимальна вище. Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд вже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше купували найдешевші ланцюга на ринку «без роду і племені», або ж навпаки переплачували за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».
Диски восьми шпицеві і візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, малопомітними. Цього ефекту ми і хотіли досягти. Придивіться! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще як ніби "полегшують". Якщо у кого-то з'явилися сумніви в їх міцності - не варто передчасно робити висновки. Коли Ви зможете самі подивитися на ширину їх поперечного перерізу - всі питання підуть самі собою.
Коротко згадаємо про інших елементах:
Електронна панель приладів перекочувала і на 200-й СіТіАр. У стандартному виконанні приладової панелі присутній одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової приладів є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, запитаєте Ви? А в тому, що і в сутінках і при яскравому сонці і в темряві ефективність світіння залишається Висококонтрастний і легко зчитується. Це не старі ЖК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "вдивляння" для читання показань.
Два ключові параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість і активну в даний момент часу передачу. Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" відображається на рівень нижче і при включеній будь-якій передачі не відображається - точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті у кого зір ослаблене і ті хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними засобами мотоциклів.
При включенні запалювання панель здійснює 2-х секундний режим перевірки так званий "тест-режим" коли загоряється все повністю і після цього переходить в робочу фазу, залишаючи світяться тільки функціонально активні індикатори.
Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, що не пошкоджується, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому приємне на дотик. Звичайно, всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.
Зберегли ми в штатній комплектації і захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Бруду і пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пиляків і сальників вилки це додаток допоможе продовжити:
Ну ось мабуть і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 - це наступний щабель розвитку моделі 150-2E і вартий уваги варіант в якості першого мотоцикла, особливо в умовах міської або приміської експлуатації. Наша мета була не в тому, щоб запропонувати умовно нову модель за не зовсім прийнятні гроші з різними яскравими перекладними картинками на двигуні і пластиці, копійчаної інтегрованої штатної "радіолою" з розряду товарів на Aliexpress "все по USD9,99". Швидше навпаки - цей мотоцикл повинен залишатися доступним, надійним, невибагливим і економічно виправданим в змісті і експлуатації. А якщо він при цьому динамічніше, швидше, зручніше в їзді і трішки приємніше оку - це чи не головне? Вибір завжди за Вами.
Габаритні значення | |
Висота, см ( по сидінню ) | 75.5 |
Довжина, см | 206 |
Ширина, см | 76 |
Висота, см | 105 |
Колісна база, см | 132 |
Споряджена маса, кг | 125 |
Технічні характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і оснащений ланцюговим приводом розподільного валу |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим в чорний матовий колір дисками |
Коробка передач | 5-ти ступенева механічна зі зчепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км. / год. | 105 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | 44 |
Підвіска задня | Маятникова, з парними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини і компенсаційної пнемо-камері |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм. |
Рекомендований клас в'язкості мастила | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) |
Розмір шин передня /задня відповідно | 3.00-17 / 110/90-17 |
Система електроживлення | АКБ 12N7-3B |
Система запалювання | Електронне (CDI), електростартер і механічний кікстартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передньої і задньої зірок: 15/44 |
Об'єм двигуна (см3) | 175 |
Передні гальмівні механізми | Дисковий гідравлічний з двох поршневими супортом, гідравлічний |
Задні гальмівні механізми | Барабанні з механічним ножним приводом |
Об'єм паливного баку, л | 13 |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 13.6 / 8000 |
Обертальний момент, Нм. / об.хв. | 13 / 6500 |
Кліренс, мм | 180 |
Витрати палива л/100км | ≤ 2.6 |
Рекомендоване паливо | Бензин с октановим числом не менше 95 |
Вантажопідйомність, кг | 162 |
Доступні кольори | Чорний глянсовий (Black Pearl) / Синій глянцевий металік (Dark Blue) / Графітовий матовий (Dark Steel) |
Дорожній мотоцикл Lifan 200 CITYR
- Виробник: Lifan
- Модель: 200 CITYR
- Наявність: Є в наявності
-
$1420.00
Рекомендовані товари
Дорожній мотоцикл Lifan KP350
UPD 2021: З'явилось два нових кольори: червоний та синійМотоцикл Lifan KP350 – нова для України моде..
$3550.00
Мотоцикл Круізер (чоппер) Lifan LF250-D
C 2020 року в моделі Lifan LF250-D з'явилися два нових доповнення: 1. У комплектацію моделі як..
$3170.00