Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Збагачені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове - це добре забуте старе». В цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2020 року соответствовует цього твердження, але з деякими змінами.
Як Ви зрозуміли, мова йде про моделі Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше в 2015 році ми вже пропонували до продажу цю модель. Однак у той період модель оснащувалася двигуном вже застарілої конструкції обсягом 193 см3, не мали балансування валу, старим карбюратором і простий виделкою від менш потужною 150-ти кубовий версії. Через деякий час ми свідомо відмовилися від пропозиції цієї версії на нашому ринку, тому як при невизначних динамічних якостях, двигуна на оборотах вище середніх, і не дуже багатого опціону тодішній цінник на модель був зовсім малим – еквівалент у 1280.е.
Але час іде. Shineray розвивається і стає більш гнучким з урахуванням мінливих економічних реалій на різних ринках. Разом з ними і ми також намагаємося враховувати ті моменти і втілювати в життя можливості, які були б більш запитуваним потенційними покупцями в Україні.
Сформулюємо основні зміни у версії 2020 року XY200GY-6C :
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм - це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим  болтовим кріпленням приводної зірки
4. Повністю змінена центральна проводка + герметичні електро роз'єми Pin-To-Pin
5. Всі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 максимально 10.9 Нмм2
6. LED-лампа у фари головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезного покриття рами і фарбування фарбою пластифікованої
8. Новий USB-порт з силою струму 2 ампера
9 . Новий тип грипсів на кермі з матеріалу полівінілетилен


Починаючи з 2019 року на моделі 6С встановлений зовсім інший двигун (у порівнянні зі старою версією).  Його обсяг 197 см3.  Потужність майже 14,8 кінських сил.  Він оснащений балансувальним валом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних настройок, але при правильному регулюванні готує більш якісну суміш.  На фото обидва двигуни: здогадатися де який?

1. Траверса повністю нова, посилена, товщина її заснування збільшилася на 4 мм.  Вилка повністю нова (інша).  Вона довго ходова, із зовсім іншою затискної конструкцією осі колеса, іншими підшипниками і діаметром пера 37 мм.  Крім цього, в місці де трубчастий елемент рами (в який вставляється вісь траверси) зв'язується в самій рамою за допомогою двошарового зварного шва подовженого на 1,5 см з кожного боку.  Така конструкція передбачена для того, щоб забезпечити підвищену жорсткість вузла і здатність сприймати істотно більші ударні навантаження.

2. Переднє гальмо теж зазнав змін.  Замінили гальмівний диск і конструкцію супорта.  Тепер він став двох поршневими зі збільшеною площею фрикційної пари - зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку.
  Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні.  До речі, вони кріпляться вгорі хомутом з надійною фіксацією гвинтом.  Для їзди в складніший позашляхових умовах такий варіант буде значно краще.  Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм.

3. Шини залишилися в найбільш популярному розмірі 21 дюйм попереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.

4. Задній гальмо залишився барабанним.  Двохсотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливало б на кінцеву ціну.  І другий момент - багато покупців навпаки говорили нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше і обслуговування частіше (бруд запиленість роблять свою справу) при експлуатації по ґрунтових, лісових дорогах.  З цієї точки зору барабанне гальмо більш витривалий і менш вибагливий до таких дорожніх умов.

5. А ось в інформаційному інструментарії ми зробили крок вперед.  На ранній версії механічний привід спідометра і відсутність тахометра не особливо радували власників.  Бували випадки, коли через часті перегинів рвався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора повинна була проводитися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісну настройку.
  Тому тепер в стандартній комплектації електронна панель приладів з аналоговим відображенням тахометра.

Проміжний ролик натягування ланцюга в середній частині став силіконовим (раніше був пластифікований) рами і раніше виконує запобіжну функцію щодо обмеження переміщення ланцюга при великих ходах підвіски.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що конструкція задньої маточини тепер стала посиленою.  Більш того ми встановили іншу провідну зірку (на фото), яка кріпиться шістьма болтовими з'єднаннями (замість чотирьох раніше).  Все це був зроблено для того, щоб стійкість цієї деталі не впливала на обмеження переміщення мотоцикла поза дорогами, а загальна надійність підшипникового вузла і маточини зміцнила думку власників в тому, що незважаючи на малобюджетність, цей мотоцикл може виносить тяготи позашляхової життя.

А фара тепер оснащується LED-лампою.  Причому лампа це не кустарне творчість - вона спеціально підібрана і по довжині і по розташуванню самого світлового елемента в прив'язці до розташування рефлектора, який і формує світловий пучок.  LED по ефективності значно перевищує попередній варіант лампи з ниткою розжарення і звичайно ж буде більш довговічним

У Моделі XY200G-6C 2020 модельного року всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin.  Ці елементи в такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості.  Тепер "блукаючі контакти" і окислення в ключових з'єднаннях електропроводки підуть в минуле.  Ця ж технологія використовується і в побратимі моделі X-Trail 200.

З корисних стандартних доповнень згадаємо про задньому металевому багажнику і дзеркалах як на більш старших версіях 6B і 6С - їх форма, довжина ніжки і виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми.  USB порт тепер видає силу струму не менше 2 ампер, замість одно амперного пристрої раніше.  Тепер цей атрибут однозначно буде виконувати функцію джерела живлення для телефону або навігатора.  Також на фото можете оцінити і нові гріпси мул полівінілетилена.  Вони зручніше на дотик і більш стійкі до впливу і вологи і більш агресивних середовищ (наприклад миючої піни або бензину).

До речі, коли ми в минулому році встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C - почули кілька негативних відгуків, цитуємо: «хрінова конструкція» із двох точковим  кріпленням.
 На це рахунок відповімо, що для тих, хто нав'ючувати багажник мотоцикла як осла, за принципом «вантажимо поки стоїть на копитах» - конструкція на 100% «хрінова» - звичайно вона може підігнутися або поламатися.  Але насправді платформа розрахована на завантаження не більше 15 кг.- це питання безпеки переміщення на ньому, а не використання в якості повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу.  Звичайно можна завантажити поклажу більшого обсягу, що не ваги, тільки не треба ставитися до цього бездумно.  Якщо дотримуватися рекомендацій виробника, і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дозволить кріпити і перевозити і вантажі з більшою часткою зручності і функціональності.

Габаритні значення
Довжина, см 210
Ширина, см 86.5
Висота, см 123
Колісна база, см 137
Технічні характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактовий, одноциліндровий, двох клапанний, повітряного охолодження c внутрішнім балансувальним валом
Колісні диски Сталеві, із шпицями, хромоване нанесення на обід.
Коробка передач 5-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 102
Підвіска задня Маятникова, з пружинна-гідравлічним моно амортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка зі збільшеним ходом стиснення і гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами. Діаметр пера 37 мм.
Рекомендований клас в'язкості мастила 0W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (в залежності від сезонності)
Розмір шин передня /задня відповідно Передня: Крос -шина розмірності 80 / 100-21, Задня: Крос-шина розмірності 110 / 100-18
Система електроживлення АКБ 12V 6,5А (AGM)
Система запалювання Електронне (СDI) та кікстартер
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Тип приводу Ланцюговий привід, маркування ланцюга 520H, марка СHOHO
Об'єм двигуна (см3) 197
Передні гальмівні механізми Дисковий з одно поршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 4 мм.
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом діаметр барабана 120 мм
Об'єм паливного баку, л 15
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 14,8 /7000
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 15 / 5500
Кліренс, мм 297
Витрати палива л/100км ≥2,9
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 92
Вантажопідйомність, кг 155

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Shineray XY200GY-6C

  • Виробник: Shineray
  • Модель: XY200GY-6C
  • Наявність: Є в наявності
  • $1450.00