Mirror Studio -допоможемо створити інтернет магазин ціна доступна.
м. Баранівка, вул. Звягельська 43, Баранівський р-н, Житомирська область

Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise натхненний Америкою, розроблений Японією і доопрацьований Індією.

З дизайном, ергономікою і навіть конструкцією ходової частини прототипу індуси нічого робити не стали.  Хіба що трохи освіжили кольору і підігнали мотоцикл з минулого століття під сучасні вимоги безпеки.  Чи не поскупилися і на стайлінг - мотоцикл можна купити в двох варіантах - класичному, із колесами, оснащеним шпицями та великою кількістю хрому і лаку, і у вигляді «дрегстер», з низьким кермом, матовим забарвленням і литими колісними дисками.  Проте, обидва мотоцикли ідентичні по ТТХ.

 Спереду встановлений дисковий гальмо індійського заводу Brembo - «Bybre», до речі, ці ж механізми стоять і на всіх КТМ індійської збірки.  А ось ззаду - «привіт з минулого»: барабанне гальмо з механічним приводом.  Але не забуваємо про любов індусів до економії і про потужність двигуна: офіційно тут всього 19 сил.  Переднє гальмо дуже чіпкий і прогнозуємо (все ж Brembo, не аби що), а для пригальмовування цілком вистачає і заднього барабана - чай, не спортбайк.

До ергономіки водійського місця причепитися неможливо, як неможливо це зробити до більшості «японців».  Все вивірено і «вилизане» до ідеалу за десятки років вдосконалення.  Причому, навіть роблячи знижку на те, що це мало кубовий  апарат, який японці робили «для своїх», невисоких покупців, тут за кермом комфортно навіть мені з ростом під 190. Звичайно, це не «Голда», але коліна ні в що не впираються  , і не доводиться складатися в три погибелі.  А ось тим, для кого висота по сідла - вирішальний фактор у виборі мотоцикла, цей варіант може стати одним з небагатьох.  Висота по сідла тут - 710 мм, а невелика вага і ширина роблять його дуже привабливим, наприклад, для панянок, які тільки освоюють двоколісний техніку.

Тяговий одноциліндровий мотор басовито гуде на холостих, так і на максимальних оборотах не зривається на високі ноти.  До речі, після цього тесту, який, до слова, проходив в Індії, я сміливо можу запевнити всіх любителів посварити мотори повітряного охолодження.  Хлопці, навіть в індійських пробках на сорокаградусній спеці ці мотори не перегріваються, а вже в наших приполярних широтах це зробити неможливо, навіть якщо захотіти.

Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise вам потрібен якщо:

  1. Ви тільки отримали права категорії «А»,
  2. Див. Пункт 1, плюс у вас є «косуха» і «козаки»;
  3. Див. Пункти 1 і 2, плюс ви хочете багато їздити і мало чинитися.

Вам не потрібен Bajaj Avenger 220 Cruise якщо:

  1. Ви сноб і вважаєте, що круїзер менше півтора літрів - це смішно;
  2. Ви досі вважаєте, що краще 25-річний «японець», ніж новий «не японець».
Габаритні значення
Довжина, см 219.5
Ширина, см 75
Висота, см 113
Колісна база, см 147.5
Споряджена маса, кг 154.5
Технічні характеристики
Двигун, тип Одноциліндровий, чотирьох тактовий із багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Максимальна швидкість, км. / год. 130
Підвіска задня 2 амортизатора, гідравлічна, ходом 90 мм
Підвіска передня Телескопічна вилка, ходом 140 мм
Розмір шин передня /задня відповідно 90 / 90 - 17R // 130 / 90 - 15R
Тип запуску двигуна Електростартер
Об'єм двигуна (см3) 220
Передні гальмівні механізми Дискові гальма, φ260 мм
Задні гальмівні механізми Барабанні гальма, φ130 мм
Об'єм паливного баку, л 14 л + 3.4 резерву
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 21.0 / 8500
Обертальний момент, Нм. / об.хв. 19.2 / 7000
Система охолодження Масляне охолодження
Доступні кольори Чорний матовий / Зелений матовий

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Cruise

  • Виробник: Bajaj
  • Модель: Avenger 220 Cruise
  • Наявність: Є в наявності
  • $2570.00